Nee hoor want je bent gewoon Braddie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:56 schreef C-lebrity het volgende:
Ik volg dit echt niet meer hoor...
DUs julie besguldichen iemand er van dat hij iemand anders is dan wie hij is?
Is dat Fok?
Ja, tegen echt nieuwe leden welquote:Ik dacht dat Fok! wel een leuke website was, en ook aardig deed tegen net nieuwe leden, maar bleikbaar niet.
Waarom de kreb noem je mij Braddie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee hoor want je bent gewoon Braddie.
[..]
Ja, tegen echt nieuwe leden wel
Ik denk dat de grap nou wel droog word broer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee hoor want je bent gewoon Braddie.
[..]
Ja, tegen echt nieuwe leden wel
Het mooie is, het is helemaal geen grapquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat de grap nou wel droog word broer.
Lekker grapig dit...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het mooie is, het is helemaal geen grap
Zoals altijdquote:
Zolang het maar niet over gitaar gaat!quote:
Ga daar maar niet van uit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Misschien zit er nu wel echt een jochie met een Squier achter zn pc die probeert te bevatten waar t over gaat
Daar staan inderdaad erg leuke namen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Programma van Groezrock is zó vetweet al waar ik heen ga
Dear Landlord en TBR, wat onbekender maar beide toffe bandsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar staan inderdaad erg leuke namen.
Dead to me is ook erg tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dear Landlord en TBR, wat onbekender maar beide toffe bands
Eens wat van luisterenquote:
Dat probeer ik ook.. wie is Braddie en waar gaat het over?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Misschien zit er nu wel echt een jochie met een Squier achter zn pc die probeert te bevatten waar t over gaat
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
wie is Braddie en waar gaat het over?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:52 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Ik heb die Braddie opgezocht op Fok, maar ik ben blij dat ik dat niet ben..
Wat een randdebiel,
Ze hadden Millencolin op de 2e dag moeten zetten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eens wat van luisteren
Veel van deze bands zijn toch wel tof in dat soort stijlen dus ik denk dat ik binnenkort maar eens een kaartje ga regelenTwijfel over 1 of 2 dagen nog.
Ja dat is het enige waardoor ik twijfelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze hadden Millencolin op de 2e dag moeten zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |