Het mooie is, het is helemaal geen grapquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat de grap nou wel droog word broer.
Lekker grapig dit...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het mooie is, het is helemaal geen grap
Zoals altijdquote:
Zolang het maar niet over gitaar gaat!quote:
Ga daar maar niet van uit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Misschien zit er nu wel echt een jochie met een Squier achter zn pc die probeert te bevatten waar t over gaat
Daar staan inderdaad erg leuke namen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Programma van Groezrock is zó vetweet al waar ik heen ga
Dear Landlord en TBR, wat onbekender maar beide toffe bandsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar staan inderdaad erg leuke namen.
Dead to me is ook erg tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dear Landlord en TBR, wat onbekender maar beide toffe bands
Eens wat van luisterenquote:
Dat probeer ik ook.. wie is Braddie en waar gaat het over?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Misschien zit er nu wel echt een jochie met een Squier achter zn pc die probeert te bevatten waar t over gaat
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
wie is Braddie en waar gaat het over?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:52 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Ik heb die Braddie opgezocht op Fok, maar ik ben blij dat ik dat niet ben..
Wat een randdebiel,
Ze hadden Millencolin op de 2e dag moeten zetten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eens wat van luisteren
Veel van deze bands zijn toch wel tof in dat soort stijlen dus ik denk dat ik binnenkort maar eens een kaartje ga regelenTwijfel over 1 of 2 dagen nog.
Ja dat is het enige waardoor ik twijfelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze hadden Millencolin op de 2e dag moeten zetten.
Millencolin komt binnenkort ook in de melkweg. 23 maart geloof ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is het enige waardoor ik twijfel
en Anberlin is ook wel een tof bandje
Ja ik heb wel opgezocht hoe en wat, maar ik weet niet al z`n dingetjes... Waarom word er hier al 3 topics blijkbaar over Braddie gepraat?quote:
/insert facepalmquote:
Serieus gast, als je zo mee wil praten, primaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Ja ik heb wel opgezocht hoe en wat, maar ik weet niet al z`n dingetjes... Waarom word er hier al 3 topics blijkbaar over Braddie gepraat?
Hij spullen aan voor onzin bedragen(Gitaar van nieuw 699 voor 700euro gebruikt juist....) en hij had hier blijkbaar wat vragmenten geplaadst..
Ook maar ffi n de gaten houden, in maart ook naar Rise Againstquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Millencolin komt binnenkort ook in de melkweg. 23 maart geloof ik.
Geef het maar op Braddie. Je had je nick beter moeten kiezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Ja ik heb wel opgezocht hoe en wat, maar ik weet niet al z`n dingetjes... Waarom word er hier al 3 topics blijkbaar over Braddie gepraat?
Hij spullen aan voor onzin bedragen(Gitaar van nieuw 699 voor 700euro gebruikt juist....) en hij had hier blijkbaar wat vragmenten geplaadst..
En dat, een nummer van Queen kiezen is dan niet je meest geniale keuzequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geef het maar op Braddie. Je had je nick beter moeten kiezen.
Herstel...23 april.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ook maar ffi n de gaten houden, in maart ook naar Rise Against
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |