neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef guitarist het volgende:
Hi-hi, zullen we het mac vs. windows gezeur weer even beginnen? Nooit gezeur met drivers in ieder geval!
Wel gezeur met Appelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef guitarist het volgende:
Hi-hi, zullen we het mac vs. windows gezeur weer even beginnen? Nooit gezeur met drivers in ieder geval!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef BurnaBoy het volgende:
Hier trouwens nog liefhebbers van Guitar hero / Rock band ?
1 tip, koop absoluut niet Rb3 met keyboard. Want aan die pro mode ben ik de afgelopen 3 dagen zoet mee geweest. Wordt straks nog wat als die squier ook uitkomt
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon kopen wat je cool vindt vind ik altijdAls iemand als eerste gitaar een fucking duur ding koopt is daar niks mee. Je krijgt wel een lading afgunst over je heen omdat je hem niet zou "verdienen" maar dat is ook weer onzin natuurlijk
www.guitarbackingtrack.com is wel een goeie seit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga een filmpje opnemen![]()
FF een leuke backingtrack zoeken
Was 't n Brian May special?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:41 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Ik heb laatst een verhaal gehoord van iemand, die had een voor iets van 1000 euro een gitaar + spullen gekocht, en iedereen zei dat hij lelijk was en dat hij hem niet verdiende, en hij vind het zelf ook erg kut worden volgens mij..
Kwam hem tegen in een muziekzaak, hij vertelde mij dat de gitaar toch niet zijn ding was en dat hij hem weg deed omdat iedereen liep te zeiken over de kleur.
Thx voor de tutorialquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:39 schreef Muchachooo het volgende:
let niet op het geluid
normaal bij de UX hoor je dat niet, is omdat mijn microfoon de boel opneemt, mijn speakers dat afspelen, mijn microfoon dát weer opneemt etc etc
Goh, leuk verzonnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:41 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Ik heb laatst een verhaal gehoord van iemand, die had een voor iets van 1000 euro een gitaar + spullen gekocht, en iedereen zei dat hij lelijk was en dat hij hem niet verdiende, en hij vind het zelf ook erg kut worden volgens mij..
Kwam hem tegen in een muziekzaak, hij vertelde mij dat de gitaar toch niet zijn ding was en dat hij hem weg deed omdat iedereen liep te zeiken over de kleur.
We hebben je gemistquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goh, leuk verzonnen.
Welkom terug Braddie
Sommige mics hebben een klein bereik, dus in de buurt blijven, scheelt het een hoop als je dichterbij bent ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Thx voor de tutorial. 't Werkt maar de opname is wel erg zacht met een ruis in de mic. Op de koptelefoon is t wel te horen; zou dat komen doordat ik ongeveer 30 cm van de mic vandaan zit met zowel gitaar als mn mond?
Sorry?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goh, leuk verzonnen.
Welkom terug Braddie
Geef het maar op. Wij zijn niet zo dom als jij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:52 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Sorry?
Ik heb die Braddie opgezocht op Fok, maar ik ben blij dat ik dat niet ben..
Wat een randdebiel, een gitaar willen verkopen omdat de kleur niet klopt.. maar hem dan wel weer terug kopen in de originele kleur? like wetteheg/
Heb je dat +48v knopje op de ux ook ingedrukt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Thx voor de tutorial. 't Werkt maar de opname is wel erg zacht met een ruis in de mic. Op de koptelefoon is t wel te horen; zou dat komen doordat ik ongeveer 30 cm van de mic vandaan zit met zowel gitaar als mn mond?
Even door de zure appel bijten dan maar, hèquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:56 schreef C-lebrity het volgende:
Ik volg dit echt niet meer hoor...
DUs julie besguldichen iemand er van dat hij iemand anders is dan wie hij is?
Is dat Fok?
Ik dacht dat Fok! wel een leuke website was, en ook aardig deed tegen net nieuwe leden, maar bleikbaar niet.
Tja, Braddie heeft hier zo veel impact gehad dat ze daar na een aantal topics nog over door praten. Trust me, 't zal beter worden...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:56 schreef C-lebrity het volgende:
Ik volg dit echt niet meer hoor...
DUs julie besguldichen iemand er van dat hij iemand anders is dan wie hij is?
Is dat Fok?
Ik dacht dat Fok! wel een leuke website was, en ook aardig deed tegen net nieuwe leden, maar bleikbaar niet.
Nee, 't is n mic met 1/4 jack aansluiting dus hij zit in n instrument input. Vanavond ff alles meer testen en dan kijken wat ik er verder mee doe.quote:[..]
Heb je dat +48v knopje op de ux ook ingedrukt?
Ik weet niet wat voor strat het is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Even door de zure appel bijten dan maar, hè
Is dat een crafter in je UI?
Work your way up in the music industry,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken je deze nog?:
Vanaf 3:00 en specifiek vanaf 3:09:![]()
Hele stuk is trouwens geweldig!:
This is a Wii game: ooooh, i'm stroking a pony!![]()
![]()
![]()
Impact?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, Braddie heeft hier zo veel impact gehad dat ze daar na een aantal topics nog over door praten. Trust me, 't zal beter worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |