Hier kun je dan alvast even mee warmlopen:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:36 schreef Muchachooo het volgende:
Ik wacht nog steeds op tourdates van John Mayer...
Dan gaat die stoepdebiel toch weer cancelenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:36 schreef Muchachooo het volgende:
Komt voorlopig nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:36 schreef Muchachooo het volgende:
Gelukkig is menno er niet, want hij is geloof ik de enige die daar anders over denktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:58 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
hij kan leuk gitaar spelen, maar zijn muziek is toch niet zo bijzonder? beetje gay zelfs
Vieze flikker.quote:
vind ik dus wel....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:58 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
hij kan leuk gitaar spelen, maar zijn muziek is toch niet zo bijzonder?
En dan dat postenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:24 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Vieze flikker.
Hier, dit zal je leren!
Welke TW heb je besteld? Ik ben namelijk op zoek naar n nieuwe electro-acoustisch. O.a. de Tanglewood 115 asce, de 145asc (ongeveer t zelfde maar dan Grand Audi ipv Dreadnaught) en de Yamaha CPX700 lijken me wel wat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Muchachooo het volgende:
Bel net de Feedback Eindhoven op, is mijn Tanglewood nog steeds niet binnen
Had hem 18 december besteld en het zou ongeveer drie weken duren. Zegt die oetlul aan de telefoon dat ie geen idee heeft waar het aan zou kunnen liggen en dat ik dinsdag maar terug moet bellen zodat ze contact op kunnen nemen met de leverancier waarom dat ding er nog niet is.
Misschien issie onderweg uit de vrachtwagen gevallen?
Kun je dan niet beter met de importeur bellen? Die kunnen je vast meer vertellen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Muchachooo het volgende:
Had hem 18 december besteld en het zou ongeveer drie weken duren. Zegt die oetlul aan de telefoon dat ie geen idee heeft waar het aan zou kunnen liggen en dat ik dinsdag maar terug moet bellen zodat ze contact op kunnen nemen met de leverancier waarom dat ding er nog niet is.
Hij heeft toch geen overeenkomst met de importeur? Feedback heeft zich verplicht te leveren, de importeur heeft gen enkele band met Muchachoochoochoolalalhenk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter met de importeur bellen? Die kunnen je vast meer vertellen.
http://www.electricinstruments.nl/html/contact.html
Haten op RHCPquote:
tja, Feedback en bestellen, je vraagt er ook om he?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Muchachooo het volgende:
Kennen jullie deze al?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier kun je dan alvast even mee warmlopen:
Klopt maar die kunnen hem vast beter dan de Feedback vertellen hoe het met zijn bestelling staat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen overeenkomst met de importeur? Feedback heeft zich verplicht te leveren, de importeur heeft gen enkele band met Muchachoochoochoolalalhenk.
Jammer genoeg heeft hij nog toffere solo's gespeeld bij dat nummer, maar zijn die slechts gefilmd met iPhones enzoquote:
Ligt eraan hoe goedkoop en welk model.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:34 schreef Iemand91 het volgende:
Waren hier nog mensen op zoek naar een goedkoop basgitaartje?
Misschien kan ik nog aan 1 komen.
Hmm, krijg net te horen wat hij ervoor wil. Rond de ¤200 voor een Ibanez gsr190.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:36 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goedkoop en welk model.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |