quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag bij de woningbouw geweest, van de week wordt ik gebeld voor een afspraak om het huurcontract te ondertekenen.![]()
De nota van de eerste maand huur en borg enz gaat direct naar de soos, dat verrekenen ze later met mn uitkering![]()
Dus ik heb 3 feb gewoon de sleutel en kan dan helemaal niks gaan doen in mn flatje
Ik denk dat jij een beetje hetzelfde bent? Donker haar van jezelf ook, blauwe ogen en qua huidskleur ben jij ook niet rozig toch?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag bij de woningbouw geweest, van de week wordt ik gebeld voor een afspraak om het huurcontract te ondertekenen.![]()
De nota van de eerste maand huur en borg enz gaat direct naar de soos, dat verrekenen ze later met mn uitkering![]()
Dus ik heb 3 feb gewoon de sleutel en kan dan helemaal niks gaan doen in mn flatje
Blond staat me ook niet (wellicht asblond wel, goudblond totaal niet) maar volgens mij ben ik een zomertype.... Ik zie er goed uit in gedempte koele kleuren en wat fellere kleuren zoals donkergroen en donkerroze...quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat van die huidskleur klopt. Die huidskleur die ik heb maakt het soms wel lastig om te kiezen wat kleding en ook haarkleur betreft. Blond staat mij bijvoorbeeld voor geen meter.
Gefeliciteerd schat!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Vind het wel grappig dat het ook aardig klopt met mijn eigen smaak.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Blond staat me ook niet (wellicht asblond wel, goudblond totaal niet) maar volgens mij ben ik een zomertype.... Ik zie er goed uit in gedempte koele kleuren en wat fellere kleuren zoals donkergroen en donkerroze...
Geen zin om uit te leggen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig, wat heeft die klootzak je geflikt?
Dat kan je zeker hebben... maar pas op dat het niet oranje wordt... dat staat je totaal niet! Doe dan liever wijnrood oid.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat het ook aardig klopt met mijn eigen smaak.
Beetman had het er gister over dat knalrood haar trouwens ook wel leuk was.
Thnxquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dan geef ik je een liefdevolle schop onder je kont
Nee idd, niet te rozig geloof ik. Hoewel mijn haar van nature donkerblond is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een beetje hetzelfde bent? Donker haar van jezelf ook, blauwe ogen en qua huidskleur ben jij ook niet rozig toch?
Mag ik je dan wel een troostende knuffel geven?quote:
Knuffels mogen altijdquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mag ik je dan wel een troostende knuffel geven?
Dikke knuffel voor Evie!!!!!! *knuf*quote:
Ik heb het vroeger echt al in elke kleur rood gehad die je kan bedenken, tot aan brandweerrrood aan toe.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat kan je zeker hebben... maar pas op dat het niet oranje wordt... dat staat je totaal niet! Doe dan liever wijnrood oid.
Dikke knuffel terugquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dikke knuffel voor Evie!!!!!! *knuf*
Dat was het mijne ook altijd. Tot ik er vorig jaar achter kwam dat het inmiddels bijna dezelfde kleur is als waarin ik het verf.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee idd, niet te rozig geloof ik. Hoewel mijn haar van nature donkerblond is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |