Ja, dat wilde ik dus ook doen! Hoe heette dat spul ook al weer? (anders moet ik terugzoeken en ik is lui)quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:19 schreef LieLie het volgende:
Ik moet ook nog even naar 'de stad'voor het werk. En even langs de op=op voor haarspul
Succes!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef Sarabi het volgende:
Sorrykan kennelijk niet goed multi-tasken
Ik ga maar eens richting tentamen
Elive nutri-gloss, een roze pot (masker) en een roze flesje (leave-in, zonder dop, zit gewoon zo'n tuitje op oid).quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik dus ook doen! Hoe heette dat spul ook al weer? (anders moet ik terugzoeken en ik is lui)
Ik zou een nieuwe kopenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef LieLie het volgende:
Mijn weegschaal zegt trouwens al vier dagen achter elkaar precies hetzelfde, dom ding
Ik vind die bij de sportschool leuker, daar ben ik altijd lichterquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk moet je een weegschaal hebben die het gewogen gemiddelde aangeeftDan gaat het (bij mij dan) altijd omlaag!!
Wat een goed idee
Mijn weegschaal geeft te veel aan, volgens de dietiste in het ziekenhuis. Nou ja, beter dan te weinig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef LieLie het volgende:
Ik vind die bij de sportschool leuker, daar ben ik altijd lichter
Ik wil nog eens proberen of het verschil maakt wanneer ik hem op de badkamervloer leg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn weegschaal geeft te veel aan, volgens de dietiste in het ziekenhuis. Nou ja, beter dan te weinig.
Nou, bij mij maakt het wel verschil waar je hem plaatst. En hoe vaak je er op gaat staanquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:31 schreef LieLie het volgende:
Ik wil nog eens proberen of het verschil maakt wanneer ik hem op de badkamervloer leg.
Ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:31 schreef freecell het volgende:
Wáár koop ik ecover wasmiddel?
Serieus, heel paddepoel afgestruind en het enige wat ik heb zijn nieuwe schoenen voor Leander
Huh, dat is raar ja!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, bij mij maakt het wel verschil waar je hem plaatst. En hoe vaak je er op gaat staan![]()
Maandag ging ik staan: zo'n 2 kilo zwaarder dan de dag er voor. Ik: huhus ik ga er nog een keer op staan: normaal verwacht gewicht
![]()
Is niet goed hè
Springen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:34 schreef LieLie het volgende:
Huh, dat is raar ja!
Die van mij is dus buitengewoon zeker van zichzelf. 78,3 blijft 78,3, wat ik ook doe
Dan gaat ie flikkeren tussen 77,5 en 79,9 en als ik weer stil ga staan eindigt ie weer netjes op 78.3quote:
Je hebt het geprobeerdquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef LieLie het volgende:
Dan gaat ie flikkeren tussen 77,5 en 79,9 en als ik weer stil ga staan eindigt ie weer netjes op 78.3
Dan geeft jouw weegschaal thuis waarschijnlijk net als die van mij te veel aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:36 schreef LieLie het volgende:
Maar bij de sportschool weeg ik me met sportkleren aan, na het eten, en daar ben ik dan 77-78.
Terwijl als ik thuis 's avonds er op ga staan ik wel begin 79 kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |