Of 1 waarbij het kind minstens 16 is voor ze haar eigen naam goed kan spellen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eentje uit de top 10 waarschijnlijk!
Als ik ooit een dochter krijg noem ik haar Sophie. En die staat nu ook in de top 10.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
En als het een jochie is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik ooit een dochter krijg noem ik haar Sophie. En die staat nu ook in de top 10.
Nee!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja mijn vader is bezigquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jullie moesten ook nog verbouwen toch?
Geen idee, want er zijn eigenlijk geen jongensnamen die ik leuk vind.quote:
Wat zei hij over het werken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:30 schreef Lotusss het volgende:
HA heeft mij geswitcht naar een broertje van mijn huidige AD, zodat ik zo min mogelijk last krijg van bijverschijnselen... en dan natuurlijk wel een hogere dosis.
Kijken of het werkt, hij zegt dat ik maandag al moet weten of het beter werkt.
Alweer? Dat liedje is toch al hartstikke oud?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:29 schreef Kluts het volgende:
Als ik ooit een dochter krijg noem ik haar Sophie. En die staat nu ook in de top 10.
Dakkapel was het toch ofzo? Sterkte dan nog maar ff.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:30 schreef Tally het volgende:
Ja mijn vader is bezigDie komt morgenavond weer om verder te klussen.
Nee!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of 1 waarbij het kind minstens 16 is voor ze haar eigen naam goed kan spellen.
Dakkapel staat er op! Zijn werkkamer is klaar. Nu is mijn vader bezig met de babykamerquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dakkapel was het toch ofzo? Sterkte dan nog maar ff.
Aangezien ik volgende week vrij heb, moet ik het nog even aankijken... en dat ik begin volgende week mijn beslissing maar moet maken. Omdat ik dan weet of de nieuwe pillen werken.quote:
Oh, het ergste zit er dus al op!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dakkapel staat er op! Zijn werkkamer is klaar. Nu is mijn vader bezig met de babykamer
Nog even afwachten dus. Sterkte mop.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Aangezien ik volgende week vrij heb, moet ik het nog even aankijken... en dat ik begin volgende week mijn beslissing maar moet maken. Omdat ik dan weet of de nieuwe pillen werken.
Ja inderdaad. Wat een teringbende was dat zeg. Nu moet de babykamer voor 11 februari klaar zijn want dan komen ze de meubeltjes brengen.quote:
Wen er maar aan, de eerst komende 12 jaar staat er van alles in de wegquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:35 schreef Tally het volgende:
Eer gister hebben ze de kinderwagen gebracht. Die staat nu gigantisch in de weg![]()
Moet je nagaan als je 3 kinderen hebtquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wen er maar aan, de eerst komende 12 jaar staat er van alles in de weg
Ik ken iemand die Corneel heetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |