motoragent zeker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
Mijn papa heeft een snor zonder baard ja en die is heul stoer.
Zullen we het erop houden dat Krea daar gewoon geen verstand van heeft?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
Krea, je meent trouwens toch ook niet serieus dat ik op Cuddy lijk he?
Net zoveel als ik op Hank.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
Krea, je meent trouwens toch ook niet serieus dat ik op Cuddy lijk he?
Dat, mocht ik ooit trouwen, ik alleen vrouwelijke strippers wil.quote:
Neen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
motoragent zeker..
Bernadette idd.
Ik hoop het, want echt een lekker wijf is het niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zullen we het erop houden dat Krea daar gewoon geen verstand van heeft?
Hank is hotter.quote:
quote:
En jij bent dat wel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoop het, want echt een lekker wijf is het niet.
Een uitnodiging voor een volslagen uit de hand lopend vrijgezellenfeest sla ik niet af.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat, mocht ik ooit trouwen, ik alleen vrouwelijke strippers wil.
Ja, voor iemand van in de 40.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
op cuddy lijken is geen straf volgens mij. Is een mooie vrouw
Heb je laatst hier nog gevragen en dat was weer niet goed genoegquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat, mocht ik ooit trouwen, ik alleen vrouwelijke strippers wil.
Nou niet vragen naar de bekende weg babs.quote:
Met haar jodenneus? Neh, niks voor mij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
vind ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
Even testenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou niet vragen naar de bekende weg babs.
Chiel says hi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks, maar wel als je 27 bent en dus niet op iemand wil lijken die in de 40 is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er mis met iemand in de 40?
Ik vond het ook niet echt een belediging.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
Nou, bij dezen ben je uitgenodigd hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een uitnodiging voor een volslagen uit de hand lopend vrijgezellenfeest sla ik niet af.
Ik vind grote neuzen niet per definitie lelijk. Bij Cuddy vind ik juist diescherpe trekken wel interessantquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met haar jodenneus? Neh, niks voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |