quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
Ik lees elke keer Fabio ipv Fable
nieuwe knights of the old republic wacht ik met smart opquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik 'wacht' op dit moment maar op 1 spel: Diablo III, en dat gaat nog wel even duren
Ik wacht vooral op :quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik 'wacht' op dit moment maar op 1 spel: Diablo III, en dat gaat nog wel even duren
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
Ik lees elke keer Fabio ipv Fable
K.O.T.O.R. ? Komt daar een nieuwe van uit dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nieuwe knights of the old republic wacht ik met smart op
Ja, MMORPGquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
K.O.T.O.R. ? Komt daar een nieuwe van uit dan?
Ben heel erg benieuwd hoe die Tekken/streetfighter game gaat wordenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wacht vooral op :
[ afbeelding ]
Nog een paar weken.
Oeh, KOTOR, dat heb ik nog wel gespeeld ooit eens.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nieuwe knights of the old republic wacht ik met smart op
Zelfs ik. En ik heb de tyfus aan starwars of zelfs maar zo'n soort setting.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oeh, KOTOR, dat heb ik nog wel gespeeld ooit eens.
Startrek is ook beterquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelfs ik. En ik heb de tyfus aan starwars of zelfs maar zo'n soort setting.
Mja daar heb ik op de 1 of andere manier minder interesse in, terwijl ik beide games tof vind.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben heel erg benieuwd hoe die Tekken/streetfighter game gaat worden
Daar heb ik zo mogelijk nog een grotere hekel aan.quote:
Heb nog nooit een marvel vs capcom deel gespeeld.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mja daar heb ik op de 1 of andere manier minder interesse in, terwijl ik beide games tof vind.
Eerst MvC3, dan in maart de nieuwe Mortal Kombat, voor de rest kijk ik nog ff qua fighters.
quote:
* 7of9 gaat maar eens op zoek naar een mes om te krassen....quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:06 schreef Kluts het volgende:
Daar heb ik zo mogelijk nog een grotere hekel aan.
Ik heb gewoon een hartgrondige hekel aan zo'n soort science-fiction.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef Techno het volgende:
[..]
* 7of9 gaat maar eens op zoek naar een mes om te krassen....
quote:
quote:
7o9 is te cool om het zich een reet te laten schelen wat bepaalde mensen zeggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef Techno het volgende:
[..]
* 7of9 gaat maar eens op zoek naar een mes om te krassen....
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb nog nooit een marvel vs capcom deel gespeeld.
Toch maar eens proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |