abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91931966
Te koop, 4 nieuwe grote maten Sapph BH's.
Ik had dit topic al eerder geopend en werd toen 'beschuldigd' van handelen, maar als ik meneer AdmiraalAnaal een PB stuur krijg ik geen reactie. Dus daarom een nieuw topic. :)

1 x Sapph BH. Rood / Zwart 75F

1 x Sapph BH. Wit / Blauw 80F

1 x Sapph BH. Zwart / Geel 70E

1 x Sapph BH. Zwart/zilver / Paars 75F

Nieuwprijs is 27.95 p/s. Voor 17.50 p/s zijn ze voor jou.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_91932050
Hoezo een PB en niet gewoon in het FB-topic van V&A? Ik voel een slotje aankomen..
pi_91932194
Ik stuurde hem een PB met uitleg en kreeg vervolgens geen antwoord, daarom opende ik em opnieuw..
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:44:30 #4
233057 Vettehenk
Resident asshole
pi_91932268
laat me raden: de stiekeme hint naar een vergroting viel bij je vriendin niet in goede aarde en nu moet je er vanaf?:P
"What did moths fly into before electric lightbulbs?......are there moths on the way to the sun right now saying:"Its gonna be worth it":P
pi_91933860
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:44 schreef Vettehenk het volgende:
laat me raden: de stiekeme hint naar een vergroting viel bij je vriendin niet in goede aarde en nu moet je er vanaf?:P
hij heeft wel smaak ;)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_91933883
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:44 schreef Vettehenk het volgende:
Als je het echt wil weten...
De BH's zijn te klein... :@
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_91937820
Heb je ook fotos als ze ze aan heeft, dit geeft natuurlijk geen goed beeld.. :o o|O
pi_91941082
Je mag hem nog een PM sturen voor uitleg, opnieuw een topic openen zonder antwoord is niet de bedoeling.

Slotje.