dat geloof ik niet! ik zie je in de Drie!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef 3rdRock het volgende:
lasagna in de oven pleuren en filmpje doen. tot later!
Eensquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:33 schreef henkde_j het volgende:
Volvo Garage Helpman![]()
Oplichters zijn het
Lekkeer!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef 3rdRock het volgende:
lasagna in de oven pleuren en filmpje doen. tot later!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef RoelJewel het volgende:
Begeeft zich weer op de arbeidsmarkt en is per direct beschikbaar voor vaste functie in finance/control. Omgeving Eindhoven/Limburg.
Ook genaaid?quote:
idd. ik heb al terug getwittertquote:
3,5quote:
Ben benieuwd zeg. Jeetje, heftig nieuws hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
idd. ik heb al terug getwittert
Zie post boven jequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben benieuwd zeg. Jeetje, heftig nieuws hoor.
Wat een sletje is die Domien tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:20 schreef Pino112 het volgende:
http://presents.3fm.nl/page/00s11_nieuwsbericht/00s11/5348708![]()
![]()
Hij is in die outfit wel een stuk knapper dan Gaga.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat een sletje is die Domien toch
Damn, kerel dat is flink balen zeg, maar wel een moedig besluit om er dan maar mee te stoppen. 3.5 week is niet lang, maar goed als je van beiden kanten merkt dat het niet wil lukken, dan is stoppen de juiste optie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
3,5.
Klik is er niet en bovendien geen opdracht. Ik word niet gelukkig ervan (en werkgever ook niet). Ik moet gewoon een vaste baan hebben (geen interimwerk).
Dus ik zit nu weer in de wondere wereld die UWV heet.
Die heb ik al gebeld en hebben met één druk op de knop de uitkering weer geheractiveerd.... Helaas is die een heeeel stuk lager dan m'n huidige salarisquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, kerel dat is flink balen zeg, maar wel een moedig besluit om er dan maar mee te stoppen. 3.5 week is niet lang, maar goed als je van beiden kanten merkt dat het niet wil lukken, dan is stoppen de juiste optie.
Hoop dat het UWV nog weet wie je bent
Nope, heb afspraak over social media ergens. Hopelijk levert dat beetje werk op.quote:Morgen dan maar weer uitslapen??
Mooi dat het dan weer zo snel is gefixed, maar zwaar minder natuurlijk wat betreft het salaris. Geloof direct dat het geen vetpet is. Maar goed, beter iets dan nietsquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die heb ik al gebeld en hebben met één druk op de knop de uitkering weer geheractiveerd.... Helaas is die een heeeel stuk lager dan m'n huidige salaris.
Hoop het ook voor je. Fingers crossed!quote:Nope, heb afspraak over social media ergens. Hopelijk levert dat beetje werk op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |