Hoe de neuk weet jij datquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme...morgen komt Fixkes in ljouwert.....misschien maar ff gaan. kost maar 6euro!
en binnenkort ook nog Lola Kite, Broken Glass Heroes, Hot Stewards en The Van Jets!
mote je ff zoeken op podium asteriks. ik volg Fixkes op twitter, die tweette morgen in leeuwarden te zijn en zo kwam i ker achter....quote:
Oh, dat is in de oude gevangenis! Ik wist niet eens dat ze dat daar nu hebben... Maar morgen kan ik niet, ik heb leukere plannen. Naar Lola Kite wil ik wel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mote je ff zoeken op podium asteriks. ik volg Fixkes op twitter, die tweette morgen in leeuwarden te zijn en zo kwam i ker achter....
zit ik nu al meer in de Scene dan jij???![]()
ik misschien ook....hangt even ergens anders van af....maar ik vind ikvraagetaan van Fixkes al vet genoeg om daar heen te gaan. en Hot Stewards is volgens mij een beetje The Darkness achtig....quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oh, dat is in de oude gevangenis! Ik wist niet eens dat ze dat daar nu hebben... Maar morgen kan ik niet, ik heb leukere plannen. Naar Lola Kite wil ik wel!
kan ik nog kaartjes krijgen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Maroon 5 met die dame in het voorprogramma. Wat een feest zal dat zijn..
Ik loop nog liever onder een trein.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Maroon 5 met die dame in het voorprogramma. Wat een feest zal dat zijn..
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik loop nog liever onder een trein.
Duurt nog wel best lang. Die site moet ik wel onthouden btwquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik misschien ook....hangt even ergens anders van af....maar ik vind ikvraagetaan van Fixkes al vet genoeg om daar heen te gaan. en Hot Stewards is volgens mij een beetje The Darkness achtig....
doe maar niet, kan ik tegen die tijd misschien nog kaartjes krijgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Duurt nog wel best lang. Die site moet ik wel onthouden btw
Ik koop niet gelijk 10 kaarten opquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe maar niet, kan ik tegen die tijd misschien nog kaartjes krijgen
nja, als je dat zou doen mag ik er toch wel 1 of 2 van je overnemen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik koop niet gelijk 10 kaarten op
Sersjeequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik loop nog liever onder een trein.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
HANS! ik kan van hier beneden je ondergoed zien!
die roze glitterstring moet je echt een keer wassen hoor!quote:
DIE LUCHT!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die roze glitterstring moet je echt een keer wassen hoor!
Er kwamen vanmiddag veel goede platen voorbij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |