Hmhmquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er bij jouw Ballorig ook een deel waar je maar tot 5 in mag?
Hier werden mijn kids daar laatst weggestuurd
Heb nog even zitten denken om door te gaan voor 366 maar dan was ik het komende uur NOG onderweg geweest, en had ik met een taxi naar huis gemoeten..quote:
Er zit een mooi rauw geluid in.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, en ik ben er zoooo blij mee
die vind ik ook geweldig, alleen de entreeprijs nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Vooral fatamorgana en de droomvlucht toevallig
moet je Disney nemenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die vind ik ook geweldig, alleen de entreeprijs niet
Eenschquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oh okee. Misschien moet ik er ook eens heen danquote:
hij is verrassend stil van binnenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Er zit een mooi rauw geluid in.
daar ben ik een keer weggelopen omdat het te druk was..quote:
Dan word het een duur geintjequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb nog even zitten denken om door te gaan voor 366 maar dan was ik het komende uur NOG onderweg geweest, en had ik met een taxi naar huis gemoeten..
Ik vind wel meer leuk in de Efteling, de hele sfeer in dat park is leuk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Vooral fatamorgana en de droomvlucht toevallig
LA ken ik niet, Florida welquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik een keer weggelopen omdat het te druk was..
En DLP is echt kut als je in LA geweest bent
woa. vooral een LAAT geintje. Alle treinkosten waren met 2,50 gedekt geweest en ik heb een kortingkaart voor de atxi zodat ik daar nooit meer dan 12,50 aan kwijt benquote:
ook al is het vrij dichtbij, ik ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:09 schreef Stuart het volgende:
Ik raak het meest opgewonden van het Tikibad
Klopt welquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vind wel meer leuk in de Efteling, de hele sfeer in dat park is leuk.
En nog 8 euro voor het parkeren en de benzinekosten er naar toe.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |