quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar nu hebben we Justin Bieber
Dat was ook mijn excuus.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef Kluts het volgende:
Die OP stond er al niet. Ik heb geen zin om er iets aan te doen. Excuses voor het ongemak.
Er is nog hoop voor de jeugd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan een gevoel van trots toch niet onderdrukken als kleine man 'm uitkotst.
Maar dat vind ik nog steeds een mooi nummer, ondanks dat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fallin' werd toen ook grijs gedraaid op de radio'sDat was ten tijde van de eerste Idols
Het scheelt de helft als mama een goede muzieksmaak heeftquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan een gevoel van trots toch niet onderdrukken als kleine man 'm uitkotst.
Ik kan 'm nu ook weer goed luisteren en vind 'm ook mooi. Maar in die tijd werd ik er echt gek van op gegeven moment.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dat vind ik nog steeds een mooi nummer, ondanks dat.
I try, I try.. Moet meteen denken aan hoe ie 'I like big butts' zingtquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het scheelt de helft als mama een goede muzieksmaak heeft
En vergeet Shakira niet: Underneath your clothes!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan 'm nu ook weer goed luisteren en vind 'm ook mooi. Maar in die tijd werd ik er echt gek van op gegeven moment.
Ik vond Whenever Wherever toen ergerquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
En vergeet Shakira niet: Underneath your clothes!herhaling....ik haaaat herhaling!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
En vergeet Shakira niet: Underneath your clothes!herhaling....ik haaaat herhaling!
Beidenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond Whenever Wherever toen erger
Vooral ook vanwege die wereldtekstquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
I try, I try.. Moet meteen denken aan hoe ie 'I like big butts' zingt
Maar niet tijdens audities van Idols.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooral ook vanwege die wereldtekst
Goed! Zat vanmiddag bij een detacheerder:quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey, hoe zijn je sollicitaties gegaan eigenlijk?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed! Zat vanmiddag bij een detacheerder:
Zij: Als een bedrijf wil dat je tongpiecing eruit moet, heb je daar een probleem mee?
Ik: Nee, dan haal ik die er gelijk uit. Hoewel ik het zelf niet zo zie, kan ik me voorstellen dat dat als niet representatief over kan komen, dus daar heb ik dan alle begrip voor.
Zij: Maar, er zijn ook bedrijven die je dan eigenlijk al niet meer aan willen nemen, of je die tongpiercing nu hebt of niet, die hebben daar dan een vooroordeel over.
Ik: Voor een bedrijf wat daar zo over denkt wíl ik niet eens werken. Daar ik er verder uiterst representatief uitzie denk ik ook niet dat het een probleem op zal leveren anders.
Wat een zinloos hypothetisch verhaal zeg.![]()
Verder morgen en vrijdag nog een gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |