abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91913208
http://www.dub.uu.nl/content/onwillige-ouders-toch-geen-extra-beurs

Die man wil volgens mij echt terug naar een klassenstelsel: studeren alleen voor rijken. Meneer wil nu de extra aanvullende stufi afschaffen voor een ieder die geen contact meer met zijn ouders heeft, een mogelijkheid die er nu wel is.

Wat een krankzinnig plan. De prijs die je betaalt voor geen contact meer met je ouders is doorgaans zéér hoog.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:10:28 #2
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91913392
En de overheid moet dat leed dan verzachten?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_91913470
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:10 schreef eriksd het volgende:
En de overheid moet dat leed dan verzachten?
Nope, maar het wel makkelijker maken om toch te studeren. De overheid gaat er namelijk ook van uit dat ouders een gedeelte in de studiekosten bijdragen. Als je geen contact meer met je ouders hebt, zullen ze zeer waarschijnlijk niets bijdragen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:13:41 #4
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91913617
Mja, nu ik er zo over denk is dit inderdaad een beetje de verkeerde manier van de kaasschaaf hanteren. Beetje cru allemaal.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_91914623
Aanvullende beurs vind ik maar onzin, dat kan je ook bijlenen. Ken genoeg mensen met ouders die genoeg verdienen zodat betreffende persoon géén aanvullende beurs krijgt, maar geen enkele cent van hun ouders krijgen. Komt vaker voor dan je denkt bij een gezin met 2+ kinderen...
pi_91915430
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef Ewelina het volgende:
http://www.dub.uu.nl/content/onwillige-ouders-toch-geen-extra-beurs

Wat een krankzinnig plan. De prijs die je betaalt voor geen contact meer met je ouders is doorgaans zéér hoog.
En het is echt niet makkelijk om te bewijzen dat je geen contact meer met je ouders hebt. Vanaf 12 jaar geen contact meer en bewijsstukken willen ze zien. En dan moet dat afgeschaft worden? Die Zijlstra is echt een flapdrol :') (al kan hij er natuurlijk ook niet zo veel aan doen dat hij met dit soort domme zaken komt aanzetten. Men loopt hem immers te vertellen dat hij moet bezuinigen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_91917706
Ik ben zooo blij dat mijn ouders wel wat bij kunnen/willen leggen aan mn studie, ook al verdienen ze niet veel. Anders zat ik nu echt torenhoog in de schulden. Hoe komt ie er toch bij dat dit dingen zijn waar je op kunt bezuinigen???
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:21:27 #8
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91921792
Eigen schuld. Hadden ze maar niet naar de politie moeten gaan toen hun vader aan ze zat. Het blijven toch je ouders, he?

We gaan weer terug naar een oude ons kent ons maatschappij waar je iedereen te vriend moet houden omdat je op de overheid niet hoeft te rekenen.
  Moderator woensdag 26 januari 2011 @ 23:24:56 #9
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_91922015
Ach, werkgelegenheid in de lagere regionen is in de toekomst een probleem. Er is dan namelijk een tekort hieraan. Uitmuntende situatie als je het mij vraagt: Arme kinderen van minder bedeelde ouders blijft arm. Dat is de toekomst, de visie en een erg logisch gevolg.

Of nee, eigenlijk niet hé? Zo gaat het niet in een 1e wereldland. Of NOG niet.

:|W
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:28:59 #10
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_91922283
Wat een volstrekt onmenselijk voorstel.

Dit is niet waarvoor mensen op de VVD hebben gestemd. Ik bedoel: wtf zeg.
Ik mag hopen dat hij bedoeld dat de arrangementen anders ingedeeld moeten worden, maar dat de inhoud van de huidige regelingen in een andere vorm behouden blijft, maar gezien de andere plannen verwacht ik eerder gewoon incompetentie.
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:29:03 #11
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91925092
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:24 schreef Renesite het volgende:
Ach, werkgelegenheid in de lagere regionen is in de toekomst een probleem. Er is dan namelijk een tekort hieraan. Uitmuntende situatie als je het mij vraagt: Arme kinderen van minder bedeelde ouders blijft arm. Dat is de toekomst, de visie en een erg logisch gevolg.

Of nee, eigenlijk niet hé? Zo gaat het niet in een 1e wereldland. Of NOG niet.

:|W
Dan word je tenminste snel geholpen bij de mac, als het personeel daar een IQ van >115 heeft.
pi_91963138
Vriend van mij kreeg aanvullende beurs omdat zijn moeder niet kon werken (oke), maar zijn vader werkte maar 20 uur per week als hovenier. Dit resulteerde in zo'n laag inkomen dat hij de gehele aanvullende beurs deed, deed daarnaast hbo-opleiding omdat wo 'te zwaar was' maar werkt wel 20 uur per week...
pi_91968866
En wat wil je nu zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')