Checkquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
verkeerd gequoot denk ik, hij heeft het over die single vd week
Ik ook niet. Is dat een nieuw bandje?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren da'k Roel ooit lovend over de Ramones heb horen praten, dus het zou me toch lichtelijk verbazen.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Is dat een nieuw bandje?
Ow datquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de lengte van Wreckin Bar van Vaccines...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren da'k Roel ooit lovend over de Ramones heb horen praten, dus het zou me toch lichtelijk verbazen.
Goede reactie met nuttige informatiequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
en nog ff over die plaat van Kyteman net. Blaxtar was de rapper en heeft (voor zover bekend) niet geneukt met Anouk. dit in tegenstelling tot Unorthadox, die overigens wel op andere Kytemannummers rapt en The Anonymus Mis, ook wel bekend Postman en vroeger lid van Postmen. En die laatste heeft dan weer weinig met Kyteman te maken.
Ho, wacht. Ik trek mijn vorige post in. Check: [SR @ 3FM [#2511] Met Dennis Weening in het huisquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
hebben die dan toffe tracks?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ho, wacht. Ik trek mijn vorige post in. Check: [SR @ 3FM [#2511] Met Dennis Weening in het huis
Schijnbaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Toch de invloed van 040 en de vrouw?
Zeker. Let It Snow vind ik helemaal gaaf. Hoop dat ze wat vaker RHCP's gaan draaien want ik hoor ze te weinig op 3FM.quote:
ik vind van niet...ik ben niet zo'n Peppersfan. net als dat ik al die heisa rond Jamiroquai niet begrijpquote:
Ah, tijdens SR. Vandaar da'k het niet heb gezien. Maar begin je het nou eindelijk te leren? S. heeft een goede invloed op jequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ho, wacht. Ik trek mijn vorige post in. Check: [SR @ 3FM [#2511] Met Dennis Weening in het huis
Hoop de dag nog mee te maken dat je uit je plaat gaat tijdens Duffy. Op een positieve manierquote:
Bergen. Zolang het maar van voor Californication is.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ah, tijdens SR. Vandaar da'k het niet heb gezien. Maar begin je het nou eindelijk te leren? S. heeft een goede invloed op je
Die doe ik tussen de soep en de aardappelen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
wacht ff.....roel heeft een vriendin???? en Hans dan???
GADVERDAMME!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die doe ik tussen de soep en de aardappelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
En bedankt voor die visual. GAD-VER-DAM-ME.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die doe ik tussen de soep en de aardappelen.
Ook! Ze is goed.... Binnen 9 minuten bakt ze een bevroren pizza klaar. Ze heet crisp en heeft een inhoud van 31 literquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
wacht ff.....roel heeft een vriendin???? en Hans dan???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |