Jij bent de baasquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
Zo.
Klaar nou over gewicht, kee?
Daar had ik vroeger zo'n muts van die je kon bestellen bij Veronicaquote:
jaquote:
Wat dan Koen manquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef Koen66 het volgende:
wat een ongelofelijke zeikdag weer vandaag
Balen johquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef Koen66 het volgende:
wat een ongelofelijke zeikdag weer vandaag
ik zal je warmenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
hemdje-nog een hemdje-t-shirt-vest en NOG koud
Wil jij je aan mij warmen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
hemdje-nog een hemdje-t-shirt-vest en NOG koud
Hoi, wil je de mijne als hoofdkussen gebruiken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik hou van zachte buikjes, so sue me
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
Zo.
Klaar nou over gewicht, kee?
Ja hoor... Bewaar dat goeie voornemen maar voor maart ofzo, ik ben me al aan 't instellen op vazen bierquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh well, niets aan te doen. Misschien moet ik om die reden maar eens van de drank afblijven
Wie is er dan de baas?quote:
zeiktraining op m'n werk, avondfeest van m'n werk dat de mist in gaat, vervolgens had de vrouw het goede idee om naar de Mediamarktquote:
Ja, we gaan het op een zuipen zettenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja hoor... Bewaar dat goeie voornemen maar voor maart ofzo, ik ben me al aan 't instellen op vazen bier.
Denk je dat we wel samen een deur door passen straks.
Hoiquote:
Maart.. vazen bier... Ga je carnaval vieren?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja hoor... Bewaar dat goeie voornemen maar voor maart ofzo, ik ben me al aan 't instellen op vazen bier.
Denk je dat we wel samen een deur door passen straks.
Oooh, balen dat je zo'n rotdag had kerelquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeiktraining op m'n werk, avondfeest van m'n werk dat de mist in gaat, vervolgens had de vrouw het goede idee om naar de Mediamarktte gaan, dus leuk leuk leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |