Hehe. Maprenderen ook wel jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Berend. het volgende:
Wel gaat het uploaden denk ik wel zo'n 2/3 uur duuren. Dus de nachtmensen, zoals ik kunnen er straks weer op.
Hm, mocht er interesse zijn kan ik gaan proberen de maps samen te voegen. Maar dan komt er wel weer een downtime. Of het de moeite waard is weet ik ook niet, de map wordt echt heel grootquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Dyll het volgende:
[..]
Maar is dat huis wat ik een paar weken terug had gebouw weg?
Sup dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:49 schreef Eclaire84 het volgende:
Jezus wat een gedoe. Die Berend verpest het echt voor zichzelf. Drollenhoofd.
Dit dus, De server was leuk voor zo lang het duurde. Met leuke mensen die daar waren enzovoort.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:49 schreef SosuaCafe het volgende:
Nog wel bedankt voor de fijne tijd op je server. En tot snel op de nieuwe.
IP: 213.163.68.135:25565quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Berend kun jij mij alvast de IP PMen van de server? PP heeft m'n geld nog niet.
Is geïmporteerd, niet gemaakt in MC zelf he.quote:
Kun je dingen importeren dan? Zoal plaatjes?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:30 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Is geïmporteerd, niet gemaakt in MC zelf he.
Zielepootquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:39 schreef HeavensAxe het volgende:
ban, voor de liefhebber: /warp tempel
Hahahaha. Leuk, man.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:39 schreef HeavensAxe het volgende:
ban, voor de liefhebber: /warp tempel
Blijft deze map wel langer dan een week of kunnen we net zo goed niks bouwen? Geen zin om wat neer te zetten als het de volgende week weer weg is =\quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:12 schreef Berend. het volgende:
We zijn weer online met de nieuwste NTV map
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |