assassins creedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat heeft dan al geen zin meer. Je kunt geen survival hebben als er ook een creative deel is, want dan klopt de waarde van spullen gewoon niet meer.
Al met al gewoon erg jammer.Maar goed, ben toch druk bezig met Assassin's Creed en Fight Night dus wat dat betreft maakt 't ook niet zoveel uit.
Tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk geen stijl vind. Eerst worden mensen naar Berend's server gelokt, omdat het de spelmodus biedt die andere fok-servers niet bieden. Zodra de voornaamste fok-server dan stopt, wordt gelijk het hele idee achter Berend's server de open haard ingeflikkerd en is het nu niets meer dan NTV2.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Nogmaals, we zullen proberen het IEDEREEN naar de zin te maken en dat geldt ook voor spelmodi die op andere servers goed werken.
Doel is om van alles wat te creeren. Vermiste spullen zullen opnieuw verstrekt worden zodat het snel opnieuw gebouwd kan worden.
Suggesties worden ter harte genomen.
Mochten er mensen zijn die afhaken dan is dat jammer. En misschien komen we elkaar nog tegen.
Klopt. Maar toch wordt er nu hard gewerkt aan een goeie oplossing.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk geen stijl vind... -knip-
Of zet je server nu gewoon om naar prive, En upload die huidige map. Want daar is nu het meeste gehuil en gezeik over. Iig zo zie ik het.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:52 schreef NietTeVolgen het volgende:
Als ik al dat gezeik/gehuil/verdriet hier lees voel ik me natuurlijk wel een beetje schuldig, maar ik ga er echt niet teveel tijd meer insteken. De enige mogelijkheid die er nog is is dat iemand anders het Admin zijn over zich neemt, maar er zijn er maar weinig die ik dat toevertrouw en of die er zin in hebben om admin te zijn... ik zal wel wat Pm's rondsturen anders.
Volledig mee eens. Dat zou inderdaad het beste zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:17 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Of zet je server nu gewoon om naar prive, En upload die huidige map. Want daar is nu het meeste gehuil en gezeik over. Iig zo zie ik het.
Plus jij bent ook van het gezeik af. En dat is wat je wil blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Dat zou inderdaad het beste zijn.
Heb je de nieuwste update?quote:
Ja hij update automatisch tog??quote:
Welke melding krijg je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ja hij update automatisch tog??
Met dood bedoel k dus dat niemand reageert op chatberichten...quote:
Ja zitten in het midden van een verandering. Wacht het even af.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Met dood bedoel k dus dat niemand reageert op chatberichten...
Kvroeg wat we moesten doen en niemand zei iets.
SPOILER: WhiteListOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mss kun je beter eerst die uitstekende dingen (zie kaart) verwijderenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:19 schreef Berend. het volgende:
Ben terug, ga hem er gelijk zo opzetten
Ach, het maakt niet zoveel uit. De map wordt toch groter, en komt dat gebied weer aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:20 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Mss kun je beter eerst die uitstekende dingen (zie kaart) verwijderenDaar gebeurd vrij weinig/niks geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |