1.. De map van NTV staat er al op.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:02 schreef Mender het volgende:
[..]
Van welke datum is de ntv map die je gaat draaien/samenvoegen?
Ja ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:08 schreef tuut-chips het volgende:
Zou de map van Ntv niet willen hebben bij Berend.
Heb uren lopen minen en grinden om de spullen te verzamelen die ik nu heb, met creative is dat dan opeens niks meer waard.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dan willen we(TS) wel er creatief van maken. Dostya's server is ook survival, soo
Ook al moeten nog best wat mensen stemmen, maar creatief lijkt mij toch een stukje beter voor deze map. Deze map is niet gemaakt voor Creepers etc(deze map = NTV)
Wat is het nou dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:42 schreef Berend. het volgende:
[..]
En ook om eerlijk te zijn was het wel het plan om hardcore survival te maken he, geen creatief
Dus omdat het hardcore survival is mag je geen mooi huis maken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:42 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik kan er voor gaan zorgen dat we de maps bij elkaar gaan voegen, maar dan moet je wel een beetje geduld hebben. Dit zal ik dus gaan proberen na de opening. Mee eens?
En ook om eerlijk te zijn was het wel het plan om hardcore survival te maken he, geen creatief
Zie je PM.
Precies, ik trek het echt niet, al deze wijzigingen. Ik was vorige keer al akkoord gegaan met die plotselinge verandering van map maar nu blijkt ook de moeite van de tijd hiervoor onnodig te zijn geweest en verandert niet alleen de map maar alles.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:47 schreef NietTeVolgen het volgende:
Jullie nemen wel snel beslissingen hoor, ik kondig het gister aan en BAM!... berends server veranderd gelijk van spel modus, survival naar creative en draait gelijk mijn oude map. Misschien dat het bij berend kan ivm het aantal users maar ik zou dat echt een week van te voren moeten aankondigen voordat iedereen het weet.
Zou grappig zijn als mijn server uiteindelijk niet zou stoppen.
Ja, wat is het nou?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:47 schreef NietTeVolgen het volgende:Zou grappig zijn als mijn server uiteindelijk niet zou stoppen.
Hoeveel data genereert zo'n server nu eigenlijk?quote:
Wat is überhaupt precies de reden dat je de server stopt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:47 schreef NietTeVolgen het volgende:
Zou grappig zijn als mijn server uiteindelijk niet zou stoppen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:49 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Wat is überhaupt precies de reden dat je de server stopt?![]()
Geen zin meer om het te beheren? Kost het je teveel geld?
Als het het eerste is, zijn er in de server denk ik genoeg mensen (waaronder ik) die eventueel wel willen helpen. Bijvoorbeeld iemand die mensen toevoegt aan de whitelist (scheelt jou weer PM's). En iemand die zorgt voor niet te verkrijgen resources (scheelt ook weer PM's). Kan allebei gewoon via ingame commands als je dat zo instelt. Dan hoef je alleen nog maar af en toe hmod/bukkit te updaten.
Bij het tweede valt vast ook wel wat te regelen.
Dit dus!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Misschien is het beter om alle servers samen te voegen tot 1 grote. En dan regio's toewijzen. Stukkie pvp, stukkie survival en stukkie creative. Heb het wel meer gezien. En zijn drukbevolkte servers. Op die manier zal het ook een stuk gezelliger worden aangezien er toch een behoefte is aan meer publiek van fokkers. Het zou zonde zijn als dit doodbloedt.
Iedereen heeft toegang tot die shit. Je kies alleen zelf in welk gebied je gaat bouwen. Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaat niet werken Sos. Hoe zit het bijvoorbeeld met bepaalde resources? Ik heb geen zin om hard te werken tussen mobs en dergelijke om vervolgens vrolijk allemaal mennekes met diamanten tools voorbij te zien huppelen.
Ja maar die is voor vertrouwde fokkers.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:51 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hebben jullie een gezamenlijke Fok! base op minecraftpvp.com?
Want ik zit een beetje in mijn eenzame ondergrondse grotje alleen te zijn.
Ik wil anders de map ook wel voor minimaal een jaar hosten, dan heb je ook zekerheid.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:14 schreef secondewijzer het volgende:
Nouja, als server weer verandert wordt zal ik eens aan bekende vragen of hij server wil hosten, hopelijk stelt berend dan map wel ter download beschikbaar.
kan jij 30-50gb per dag aan dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wil anders de map ook wel voor minimaal een jaar hosten, dan heb je ook zekerheid.
/signedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:49 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Wat is überhaupt precies de reden dat je de server stopt?![]()
Geen zin meer om het te beheren? Kost het je teveel geld?
Als het het eerste is, zijn er in de server denk ik genoeg mensen (waaronder ik) die eventueel wel willen helpen. Bijvoorbeeld iemand die mensen toevoegt aan de whitelist (scheelt jou weer PM's). En iemand die zorgt voor niet te verkrijgen resources (scheelt ook weer PM's). Kan allebei gewoon via ingame commands als je dat zo instelt. Dan hoef je alleen nog maar af en toe hmod/bukkit te updaten.
Bij het tweede valt vast ook wel wat te regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |