Ja ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:08 schreef tuut-chips het volgende:
Zou de map van Ntv niet willen hebben bij Berend.
Heb uren lopen minen en grinden om de spullen te verzamelen die ik nu heb, met creative is dat dan opeens niks meer waard.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:21 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dan willen we(TS) wel er creatief van maken. Dostya's server is ook survival, soo
Ook al moeten nog best wat mensen stemmen, maar creatief lijkt mij toch een stukje beter voor deze map. Deze map is niet gemaakt voor Creepers etc(deze map = NTV)
Wat is het nou dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:42 schreef Berend. het volgende:
[..]
En ook om eerlijk te zijn was het wel het plan om hardcore survival te maken he, geen creatief
Dus omdat het hardcore survival is mag je geen mooi huis maken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:42 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik kan er voor gaan zorgen dat we de maps bij elkaar gaan voegen, maar dan moet je wel een beetje geduld hebben. Dit zal ik dus gaan proberen na de opening. Mee eens?
En ook om eerlijk te zijn was het wel het plan om hardcore survival te maken he, geen creatief
Zie je PM.
Precies, ik trek het echt niet, al deze wijzigingen. Ik was vorige keer al akkoord gegaan met die plotselinge verandering van map maar nu blijkt ook de moeite van de tijd hiervoor onnodig te zijn geweest en verandert niet alleen de map maar alles.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:47 schreef NietTeVolgen het volgende:
Jullie nemen wel snel beslissingen hoor, ik kondig het gister aan en BAM!... berends server veranderd gelijk van spel modus, survival naar creative en draait gelijk mijn oude map. Misschien dat het bij berend kan ivm het aantal users maar ik zou dat echt een week van te voren moeten aankondigen voordat iedereen het weet.
Zou grappig zijn als mijn server uiteindelijk niet zou stoppen.
Ja, wat is het nou?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:47 schreef NietTeVolgen het volgende:Zou grappig zijn als mijn server uiteindelijk niet zou stoppen.
Hoeveel data genereert zo'n server nu eigenlijk?quote:
Wat is überhaupt precies de reden dat je de server stopt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:47 schreef NietTeVolgen het volgende:
Zou grappig zijn als mijn server uiteindelijk niet zou stoppen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:49 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Wat is überhaupt precies de reden dat je de server stopt?![]()
Geen zin meer om het te beheren? Kost het je teveel geld?
Als het het eerste is, zijn er in de server denk ik genoeg mensen (waaronder ik) die eventueel wel willen helpen. Bijvoorbeeld iemand die mensen toevoegt aan de whitelist (scheelt jou weer PM's). En iemand die zorgt voor niet te verkrijgen resources (scheelt ook weer PM's). Kan allebei gewoon via ingame commands als je dat zo instelt. Dan hoef je alleen nog maar af en toe hmod/bukkit te updaten.
Bij het tweede valt vast ook wel wat te regelen.
Dit dus!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Misschien is het beter om alle servers samen te voegen tot 1 grote. En dan regio's toewijzen. Stukkie pvp, stukkie survival en stukkie creative. Heb het wel meer gezien. En zijn drukbevolkte servers. Op die manier zal het ook een stuk gezelliger worden aangezien er toch een behoefte is aan meer publiek van fokkers. Het zou zonde zijn als dit doodbloedt.
Iedereen heeft toegang tot die shit. Je kies alleen zelf in welk gebied je gaat bouwen. Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaat niet werken Sos. Hoe zit het bijvoorbeeld met bepaalde resources? Ik heb geen zin om hard te werken tussen mobs en dergelijke om vervolgens vrolijk allemaal mennekes met diamanten tools voorbij te zien huppelen.
Ja maar die is voor vertrouwde fokkers.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:51 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hebben jullie een gezamenlijke Fok! base op minecraftpvp.com?
Want ik zit een beetje in mijn eenzame ondergrondse grotje alleen te zijn.
Ik wil anders de map ook wel voor minimaal een jaar hosten, dan heb je ook zekerheid.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:14 schreef secondewijzer het volgende:
Nouja, als server weer verandert wordt zal ik eens aan bekende vragen of hij server wil hosten, hopelijk stelt berend dan map wel ter download beschikbaar.
kan jij 30-50gb per dag aan dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wil anders de map ook wel voor minimaal een jaar hosten, dan heb je ook zekerheid.
/signedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:49 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Geen zin meer om het te beheren? Kost het je teveel geld?
Als het het eerste is, zijn er in de server denk ik genoeg mensen (waaronder ik) die eventueel wel willen helpen. Bijvoorbeeld iemand die mensen toevoegt aan de whitelist (scheelt jou weer PM's). En iemand die zorgt voor niet te verkrijgen resources (scheelt ook weer PM's). Kan allebei gewoon via ingame commands als je dat zo instelt. Dan hoef je alleen nog maar af en toe hmod/bukkit te updaten.
Bij het tweede valt vast ook wel wat te regelen.
idem.quote:
Ik bedoel, in vorm van een server voor een jaar huren. Mocht die eruit vallen heb ik er hier ook nog een staan die dat zeker aan kan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
kan jij 30-50gb per dag aan dan?
Heb wel 120mbit verbinding, maar geen serverquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik bedoel, in vorm van een server voor een jaar huren. Mocht die eruit vallen heb ik er hier ook nog een staan die dat zeker aan kan.
K ken iemand die verschillende gameservers host, zijn dedicated bakken die in datacenter staan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik bedoel, in vorm van een server voor een jaar huren. Mocht die eruit vallen heb ik er hier ook nog een staan die dat zeker aan kan.
Ik zal er rekening mee houdenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef secondewijzer het volgende:
Kut, klik ik net verkeerd
Mijn stem van PVP moet eigenlijk naar Survival
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:24 schreef Berend. het volgende:
Mocht de keuze ''allemaal'' winnen dan wordt, dan gaan we vandaag denk ik wel open? Maar dan allemaal met survival + creatief. PVP komt dan morgen!
Ik vind het ook een goed idee, zo heeft iedereen wat. Er is alleen een probleempje bij PVP. Als je gaat pvp'en werkt /god nog, geen idee hoe ik dit dan moet fixenquote:
Teveel servers puur voor Fok! wat gewoon niet werkt, ergens in februari stopt het dus als fok server, map reset en ga ik prive verder, dus zonder deze topic reeks etc.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:49 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Hmm ok, jammer. Hoezo werkt het niet dan? Er zitten toch gewoon mensen op je server?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:37 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Teveel servers puur voor Fok! wat gewoon niet werkt, ergens in februari stopt het dus als fok server, map reset en ga ik prive verder, dus zonder deze topic reeks etc.
Nu ben ik een vrij grote lurker, dus ik ben waarschijnlijk niet 100% op de hoogte van alle veranderering rondom de fok servers enzo, maar ik heb er toch n ander beeld van. Ik heb ruim n maand geleden 3 beleefde berichtjes gestuurd naar de 3 mensen in de OP(NietTeVolgen, Berend, Toothless). Ik heb van Berend vrij snel een reactie gehad dat de server offline was en dat ik zodra de server weer online is weer n berichtje kon sturen, maar van de andere 2 heb ik geen reactie gehad. Dus misschien ligt het niet aan het gebrek aan animo maar vanwege het hele white-list gebeuren waardoor je eerst moet PMen en afwachten op een reactie ipv meteen te kunnen knallen. Instapdrempel zou wat lager zijn met gewoon n IP in de OP, maar aan de andere kant is dat nat. ook niet wenselijk ivm griefers.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:37 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Teveel servers puur voor Fok! wat gewoon niet werkt, ergens in februari stopt het dus als fok server, map reset en ga ik prive verder, dus zonder deze topic reeks etc.
Hmm. Weet niet of ik daar op wil gaan als het de map is van 2 week geleden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:17 schreef SosuaCafe het volgende:
Ok.. Laatste stand van zaken over de ex-NTV nieuwe berend server volgt met 10 min. We gaan binnen een uur online.
Hehe, ik ga inderdaad straks eventjes uit eten. Aan de PVP/survival gaan we nog werkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef SosuaCafe het volgende:
De server gaat weer online. Let wel dit is de map van 13 januari. We proberen eerst alles stabiel te draaien. In eerste instantie draaien we nu alleen nog creative. De rest volgt zsm.
We hebben een economy systeem die te vergelijken valt met die van minecraftpvp.com.
Berend is even een paar uur weg, die zal de rest van de avond wel aanwezig zijn.
Om te verbinden is het handig om je minecraft te updaten naar de nieuwste versie. DWZ: 1.2_02
Alles werkt. En we gaan er vanuit dat het zo blijft. Morgen volgt extra info.
Teamspeak: eurots10.gameservers.com Port: 9204
Mocht je dingen willen weten kan je het ook aan mij vragen. Wbt echte serverdingen Berend.
Have fun!
Ik kan je wel een beetje helpen met een addonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Hmm. Weet niet of ik daar op wil gaan als het de map is van 2 week geleden.Geen zin om helemaal opnieuw te beginnen. En de grachtenstraat, wat doe je!
Hoe dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik kan je wel een beetje helpen met een addon
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:33 schreef NietTeVolgen het volgende:
Yep ik upload de map aan het einde, wat jullie er allemaal mee willen doen zoals zelf hosten etc zal me een zorg zijn, heb je geen toestemming voor nodig in ieder geval.
Wat je zegt. Er was redelijk wat animo voor de NTV-server, in de afgelopen paar weken was het weliswaar wat minder door verbindingsproblemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:48 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Hmm ok, jammer. Hoezo werkt het niet dan? Er zitten toch gewoon mensen op je server?
Kun je hem niet vanavond nog uploaden?quote:
Als je GOED gelezen had dan had je kunnen zien dat we nu meer vastigheid willen creeren. EN de mensen die nu een hoop kwijt zijn geraakt worden even bijgestaan. Dusss...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:24 schreef tuut-chips het volgende:
Tering he.
Ik heb het gezien met de server van Berend. De afgelopen maand zijn we al drie keer overnieuw begonnen en een week offline geweest.
Iedere keer grinden en uren minen voor al die diamanten, goud, ijzer.
En iedere keer als je een stack diamanten had verzameld en allerlei zeldzame objecten en grondstoffen, "JONGENS WE GAAN OVERNIEUW BEGINNEN".
Eerst true survival, toen een nieuwe map voor de update, toen gingen we offline en werd van ons verwacht dat we maar naar minecraftpvp zouden verhuizen, en nou draaien we opeens de map van NTV, waar iedereen al een huisje heeft en shit heeft, maar ik niet omdat ik nooit bij NTV heb gespeeld.
Zo ga je in één klap van één van de rijkste spelers naar diegene die niet eens een huis heeft.
Leuk.
Dag Berend.
Ik ga weer CoD spelen.
Is zonde.. We gaan een nieuw centrum maken. En je krijgt wel effe een stel bouwmaterialen mee. Alle begin is moeilijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef Mender het volgende:
Ja ik heb ff rondgelopen op de verhuisde 13 jan NTV map. Maar nu niet echt zin meer om er nog iets te gaan ondernemen.
Ik denk dat ik maar een nieuwe server ga zoeken.
Ok, in dat geval wil ik het nog wel proberen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus als er mensen een "kickstart" met spul willen hebben laat het me weten. Of Berend.
wilde je net wat geven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Ok, in dat geval wil ik het nog wel proberen.Ik kom deze avond nog wel ff online.
We proberen zo eindelijk een keer voor alle fokkers een server te maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef Eclaire84 het volgende:
Berend is echt een teringlul zeg
Maar goed, nog leuke mp servers online??
Ok count me inquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
We proberen zo eindelijk een keer voor alle fokkers een server te maken.
Gaan er vanuit dat het nu EINDELIJK een keer stabiel wordt. En als je wil kunnen we je op weg helpen met resources.
We beginnen nu met creative. Straks/komende week gaan we survival implementeren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef tuut-chips het volgende:
Tsja, je kunt me m'n spullen wel teruggeven, maar het leuke was dat ik zoveel had gemined, dat het dagobert-duck achtige proporties had en dus altijd genoeg dingen te ruilen had als ik iets wilde hebben.
In creative hebben al die dingen geen waarde meer.
Ik ook ja. Maar ik denk niet dat het ging om het aantal mensen op de server. Kennis van me wacht al een paar weken op een reactie op PM om bij de server te mogen..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Erg jammer dat je stopt, NTV. Er zat een erg fijne groep mensen op je server.
En waarom je dit de grond in boort weet ik niet. Ik heb in ieder geval nog geen goede reden gelezen.
Ik krijg nu alleen maar de indruk dat je een beetje jaloers bent op mensen die een drukkere server hebben. En daar is helemaal geen reden toe.Jij had erg leuke mensen op de server en de mooiste creaties. Wat wil je nog meer?
* Jolly_Reaper is teleurgesteld.
Same here. Ik had echt een shitload aan spullen, en ik denk niet dat ik dat nog allemaal terug kan krijgen. Ik had een chest vol met alleen maar iron, gold en diamond. Had ook een heleboel "triviale" dingen waarvan ik niet meer precies weet wat ze waren. En al die dingen zijn niks meer waard op deze map, plus dat ik dan een teringend moet gaan lopen om zelf weer een huisje te kunnen maken, wat erin resulteert dat deze veel te ver van de spawn afkomt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Meh. Ik gooi de handdoek dan maar in de ring.
Had zo gigantisch veel spullen op NTV's server, absoluut geen zin om dat weer bij elkaar te minen. Nog niet te spreken over al het werk van de afgelopen weken.
@Sosua, ik weet dat je wil helpen, maar het was GIGANTISCH veel spul.Je hebt evengoed mijn dank.
Erg jammer dat je stopt, NTV. Er zat een erg fijne groep mensen op je server.
En waarom je dit de grond in boort weet ik niet. Ik heb in ieder geval nog geen goede reden gelezen.
Ik krijg nu alleen maar de indruk dat je een beetje jaloers bent op mensen die een drukkere server hebben. En daar is helemaal geen reden toe.Jij had erg leuke mensen op de server en de mooiste creaties. Wat wil je nog meer?
* Jolly_Reaper is teleurgesteld.
Dat heeft dan al geen zin meer. Je kunt geen survival hebben als er ook een creative deel is, want dan klopt de waarde van spullen gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
We beginnen nu met creative. Straks/komende week gaan we survival implementeren.
Kits worden uitgeschakeld.
assassins creedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat heeft dan al geen zin meer. Je kunt geen survival hebben als er ook een creative deel is, want dan klopt de waarde van spullen gewoon niet meer.
Al met al gewoon erg jammer.Maar goed, ben toch druk bezig met Assassin's Creed en Fight Night dus wat dat betreft maakt 't ook niet zoveel uit.
Tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk geen stijl vind. Eerst worden mensen naar Berend's server gelokt, omdat het de spelmodus biedt die andere fok-servers niet bieden. Zodra de voornaamste fok-server dan stopt, wordt gelijk het hele idee achter Berend's server de open haard ingeflikkerd en is het nu niets meer dan NTV2.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Nogmaals, we zullen proberen het IEDEREEN naar de zin te maken en dat geldt ook voor spelmodi die op andere servers goed werken.
Doel is om van alles wat te creeren. Vermiste spullen zullen opnieuw verstrekt worden zodat het snel opnieuw gebouwd kan worden.
Suggesties worden ter harte genomen.
Mochten er mensen zijn die afhaken dan is dat jammer. En misschien komen we elkaar nog tegen.
Klopt. Maar toch wordt er nu hard gewerkt aan een goeie oplossing.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk geen stijl vind... -knip-
Of zet je server nu gewoon om naar prive, En upload die huidige map. Want daar is nu het meeste gehuil en gezeik over. Iig zo zie ik het.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:52 schreef NietTeVolgen het volgende:
Als ik al dat gezeik/gehuil/verdriet hier lees voel ik me natuurlijk wel een beetje schuldig, maar ik ga er echt niet teveel tijd meer insteken. De enige mogelijkheid die er nog is is dat iemand anders het Admin zijn over zich neemt, maar er zijn er maar weinig die ik dat toevertrouw en of die er zin in hebben om admin te zijn... ik zal wel wat Pm's rondsturen anders.
Volledig mee eens. Dat zou inderdaad het beste zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:17 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Of zet je server nu gewoon om naar prive, En upload die huidige map. Want daar is nu het meeste gehuil en gezeik over. Iig zo zie ik het.
Plus jij bent ook van het gezeik af. En dat is wat je wil blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Dat zou inderdaad het beste zijn.
Heb je de nieuwste update?quote:
Ja hij update automatisch tog??quote:
Welke melding krijg je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ja hij update automatisch tog??
Met dood bedoel k dus dat niemand reageert op chatberichten...quote:
Ja zitten in het midden van een verandering. Wacht het even af.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Met dood bedoel k dus dat niemand reageert op chatberichten...
Kvroeg wat we moesten doen en niemand zei iets.
SPOILER: WhiteListOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mss kun je beter eerst die uitstekende dingen (zie kaart) verwijderenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:19 schreef Berend. het volgende:
Ben terug, ga hem er gelijk zo opzetten
Ach, het maakt niet zoveel uit. De map wordt toch groter, en komt dat gebied weer aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:20 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Mss kun je beter eerst die uitstekende dingen (zie kaart) verwijderenDaar gebeurd vrij weinig/niks geloof ik.
Hehe. Maprenderen ook wel jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Berend. het volgende:
Wel gaat het uploaden denk ik wel zo'n 2/3 uur duuren. Dus de nachtmensen, zoals ik kunnen er straks weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |