abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92056583
Ik heb het spel dus ook, welke Fok! server raden jullie mij aan?
pi_92059495
Je kunt beide proberen toch :P
pi_92059912
Dan probeer ik die wel van jouw!
pi_92060050
Oke!
pi_92064351
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:20 schreef Gorefieldt het volgende:

[..]

Blijft deze map wel langer dan een week of kunnen we net zo goed niks bouwen? Geen zin om wat neer te zetten als het de volgende week weer weg is =\

.. of de volgende dag zoals het gisteren was.
Wees gerust, dit wordt stabiel :)
pi_92064357
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 23:33 schreef NietTeVolgen het volgende:
Oke!
_O- _O_
pi_92064562
Vanaf nu werkt Chest protect ook, voor de zekerheid :)

Om een command list te zien, doe /lwc. Je kan dan kiezen om hem private te maken, of met een password. Veel plezier
pi_92064743
Ik wil trouwens graag weten wat je policy voor gratis producten is. Heeft het zin om zelf dingen te doen en verkopen of kan iedereen gewoon aan je kop zeuren?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_92065586
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 01:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik wil trouwens graag weten wat je policy voor gratis producten is. Heeft het zin om zelf dingen te doen en verkopen of kan iedereen gewoon aan je kop zeuren?
Nah ik denk dat we toch alleen met weggeef shopje doen en voor grootte projecten kan je wel wat aanvragen. Binnenkort komt het automatische weggeef shopje weer :)

// Het is al laat, ik ben pitten :P
pi_92065818
Heb het al een tijdje niet gespeeld, veel veranderd?
  zondag 30 januari 2011 @ 03:58:35 #236
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92066553
quote:
5s.gif Op zondag 30 januari 2011 02:55 schreef Doublepain het volgende:
Heb het al een tijdje niet gespeeld, veel veranderd?
Qua gameplay, niet heel.

Qua servers, veel gekut :{
pi_92068312
Gaat weer lekker met de servers dus?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_92077883
Beste Berend-server gebruikers,

Ik was me niet bewust dat er betaald moest worden voor een server. (Dacht dat Berend het lekker op z'n eigen pc draaide. :') )
Dus ik heb voorgesteld dat de geinteresseerden meebetalen.
Mocht je wat kwijt kunnen per maand, dan zijn we je dankbaar. Wel zo eerlijk ook.
Het gaat om 17,75 euro per maand. Voor 1 persoon nog een redelijk groot bedrag, voor 5 personen stelt het al niks voor.

Uiteraard zijn er privileges aan verbonden! :)

Stuur Berend of mij even een pm als je geinteresseerd bent.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_92083193
Ik had dit al eerder in ditzelfde topic gepost, maar geen reactie op gekregen. Je mag me ook PM'en als je me verder zou kunnen helpen.

"Hoe lang duurt het om geld van m'n bankrekening naar PayPal te sturen. Of beter nog direct aan elkaar te koppelen zodat ik direct via PayPal van m'n bankrekening kan betalen. Ik speel nu telkens die free versie waar je eigenlijk niets mee kan en dat is al highly addictive. Ik gebruik normaal voor m'n WoW subscription gewoon iDeal of Direct Debit maar dit kan volgens mij niet bij Minecraft toch?

Dus iemand die me iets meer informatie kan geven over 't kopen van Minecraft in Nederland?"
pi_92083533
4 tot 6 dagen duurt het om geld te sturen van je bankrekening naar je paypal.
Aan elkaar koppelen duurt nog langer omdat daar nog een proces van stortingen aan vast zit.

Maak paypal, stort 15,-, wacht paar dagen en koop minecraft. it cant be that hard.

Of fix een creditcard
  zondag 30 januari 2011 @ 17:02:50 #241
309378 HeavensAxe
vochtige gnoe
pi_92084472
Berend kun je die allereerste map van je server uploaden? met Ares enzo?
sup
pi_92084841
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:41 schreef NietTeVolgen het volgende:
4 tot 6 dagen duurt het om geld te sturen van je bankrekening naar je paypal.
Aan elkaar koppelen duurt nog langer omdat daar nog een proces van stortingen aan vast zit.

Maak paypal, stort 15,-, wacht paar dagen en koop minecraft. it cant be that hard.

Of fix een creditcard
Je kunt ook gewoon meteen rechtstreeks met paypal betalen zonder eerst over te maken. Dan duurt het alleen even voor het van je bank af is, maar je hebt wel al betaald.

Maar als je net Paypal gemaakt hebt en gekoppeld hebt aan je bank, dan duurt het een paar dagen voor hij geactiveerd is.
pi_92085153
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]
Je kunt ook gewoon meteen rechtstreeks met paypal betalen zonder eerst over te maken. Dan duurt het alleen even voor het van je bank af is, maar je hebt wel al betaald.
Notch heeft dit soort betalingen een tijdje terug uitgeschakeld ivm veel fraude, of hij moet het nu opeens weer aangezet hebben.
pi_92085233
quote:
Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef NietTeVolgen het volgende:

[..]

Notch heeft dit soort betalingen een tijdje terug uitgeschakeld ivm veel fraude, of hij moet het nu opeens weer aangezet hebben.
Ik heb er een week terug nog gewoon een gift-code mee kunnen kopen.. :P
pi_92085913
nvt
pi_92086042
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:19 schreef Eierbal het volgende:

[..]

Ik heb er een week terug nog gewoon een gift-code mee kunnen kopen.. :P
Hoe gaat dit in z'n werk dan? Want i'm dying to play this game! haha
pi_92086068
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Maar als je net Paypal gemaakt hebt en gekoppeld hebt aan je bank, dan duurt het een paar dagen voor hij geactiveerd is.
Dan moet je wel een CC koppelen als het goed is, als backup ;)
pi_92086124
quote:
Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef ko_On het volgende:

[..]

Hoe gaat dit in z'n werk dan? Want i'm dying to play this game! haha
Zodra je bankrekening gekoppeld is met PP, kun je gewoon betalen (via de MC-site) door in te loggen in PP en te 'betalen'. :P Hoef je verder niks voor te doen. Tenminste, ik heb er niks voor hoeven te doen. Alleen zorgen dat de boel is gekoppeld. Na een paar dagen wordt dan het bedrag van je rekening afgetrokken.
pi_92086842
D'r is hier vast en zeker niemand die ik ¤15 kan overmaken naar bankrekening en die me de giftcode doorstuurt? :')
pi_92096863
Ik heb het vandaag voor het eerst even gespeelt op de server van Berend en het is inderdaad erg verslavend :)

Een donatie vind ik geen probleem om zo de server up te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')