Wees gerust, dit wordt stabielquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:20 schreef Gorefieldt het volgende:
[..]
Blijft deze map wel langer dan een week of kunnen we net zo goed niks bouwen? Geen zin om wat neer te zetten als het de volgende week weer weg is =\
.. of de volgende dag zoals het gisteren was.
Nah ik denk dat we toch alleen met weggeef shopje doen en voor grootte projecten kan je wel wat aanvragen. Binnenkort komt het automatische weggeef shopje weerquote:Op zondag 30 januari 2011 01:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik wil trouwens graag weten wat je policy voor gratis producten is. Heeft het zin om zelf dingen te doen en verkopen of kan iedereen gewoon aan je kop zeuren?
Qua gameplay, niet heel.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:55 schreef Doublepain het volgende:
Heb het al een tijdje niet gespeeld, veel veranderd?
Je kunt ook gewoon meteen rechtstreeks met paypal betalen zonder eerst over te maken. Dan duurt het alleen even voor het van je bank af is, maar je hebt wel al betaald.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:41 schreef NietTeVolgen het volgende:
4 tot 6 dagen duurt het om geld te sturen van je bankrekening naar je paypal.
Aan elkaar koppelen duurt nog langer omdat daar nog een proces van stortingen aan vast zit.
Maak paypal, stort 15,-, wacht paar dagen en koop minecraft. it cant be that hard.
Of fix een creditcard
Notch heeft dit soort betalingen een tijdje terug uitgeschakeld ivm veel fraude, of hij moet het nu opeens weer aangezet hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon meteen rechtstreeks met paypal betalen zonder eerst over te maken. Dan duurt het alleen even voor het van je bank af is, maar je hebt wel al betaald.
Ik heb er een week terug nog gewoon een gift-code mee kunnen kopen..quote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Notch heeft dit soort betalingen een tijdje terug uitgeschakeld ivm veel fraude, of hij moet het nu opeens weer aangezet hebben.
Hoe gaat dit in z'n werk dan? Want i'm dying to play this game! hahaquote:Op zondag 30 januari 2011 17:19 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Ik heb er een week terug nog gewoon een gift-code mee kunnen kopen..
Dan moet je wel een CC koppelen als het goed is, als backupquote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon meteen rechtstreeks met paypal betalen zonder eerst over te maken. Dan duurt het alleen even voor het van je bank af is, maar je hebt wel al betaald.
Maar als je net Paypal gemaakt hebt en gekoppeld hebt aan je bank, dan duurt het een paar dagen voor hij geactiveerd is.
Zodra je bankrekening gekoppeld is met PP, kun je gewoon betalen (via de MC-site) door in te loggen in PP en te 'betalen'.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef ko_On het volgende:
[..]
Hoe gaat dit in z'n werk dan? Want i'm dying to play this game! haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |