hadden vandaag nog bij iemand zitten, aardig wat vragen doorgeworsteldquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:42 schreef Rewimo het volgende:
Hoi Yns
Nee, vast nietMaar best lastige klanten al meteen dus. Ging het goed?
Ik ben zo lief hèquote:
Hoi schatjuhquote:
Belangrijker om te weten, hoe doet Sjon het?quote:
Nah, gewoon in het bedje. Gordijntjes dicht en hoppaquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bifi in het ziekenhuis? En dan telkens mensen die op de plee deur kloppen omdat ze moeten?
Ik heb 10 maanden bij een callcenter gewerkt. Ik werd gebeld door mensen die problemen hadden met internet/telefoon/televisie en ik kan je vertellen dat het inderdaad ontzettend vermoeiend is. Zeker als je een hele dag alleen maar gebeld wordt. Ik ging op het laatst ook problemen door elkaar halen. Je moet echt goed opletten wil je alles kunnen volgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
hadden vandaag nog bij iemand zitten, aardig wat vragen doorgeworstelden goed, liever meteen wat lastige klanten nu, dan ben je er doorheen.
t ging wel goed ja, moet alleen wat meer letten op t herhalen van de vraag van de klant, maar dat zal er wel inkomen
merk wel dat zo'n dag als vandaag me meer vergt dan de cursusdagen. ben moe in mn hoofd, zometeen nog ff de taartbodem maken, de vulling komt morgen wel. moet nog een review schrijven voor fok, en dan plof ik maar op de bank
vandaag ook lekker makkelijk doen met eten
In DLD heb je geen gordijnen om je bedquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:58 schreef nokwanda het volgende:
Nah, gewoon in het bedje. Gordijntjes dicht en hoppa
Isse kinky
Whehe nee ik ga echt voor de valium vannacht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi schatjuh
Zijn mijn drugs goeie? Mijn morfine aanbod staat nog steeds
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah, gewoon in het bedje. Gordijntjes dicht en hoppa
Isse kinky
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe nee ik ga echt voor de valium vannacht.
En heel mss dat ik morgen thuis blijf, want ik trek 100 meter lopen gewoon echt niet![]()
Fucking irritant![]()
En Sjon heeft zich niet meer misdragen, maar er reden geen scooters langs toen we op de bus stonden te wachten![]()
Stond ik daar met de camera in aanslag![]()
En er zat een vriendin van me in de bus, die is vooruit gerend naar huis en heeft Karel en Kees voor me opgehaald, hoefde ik dat stuk niet dubbel te lopen, dat was wel heel erg ok
Joh, ik dacht dt het daar beter was dan hier. Dat is me nou net iets te kinky. Er moet wel iets te raden overblijvenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In DLD heb je geen gordijnen om je bed
Da's ook raar. Net alsof je als patiënt opeens geen enkele behoefte aan privacy meer hebt of zo. Of had je een 1 persoons kamer?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In DLD heb je geen gordijnen om je bed
in, zorgverzekeringenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb 10 maanden bij een callcenter gewerkt. Ik werd gebeld door mensen die problemen hadden met internet/telefoon/televisie en ik kan je vertellen dat het inderdaad ontzettend vermoeiend is. Zeker als je een hele dag alleen maar gebeld wordt. Ik ging op het laatst ook problemen door elkaar halen. Je moet echt goed opletten wil je alles kunnen volgen.
Op een gegeven moment gaat het je ook echt opbreken om de hele dag begrip voor klanten te tonen en aardig te blijven.
Doe jij in- of outbound?
wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe nee ik ga echt voor de valium vannacht.
En heel mss dat ik morgen thuis blijf, want ik trek 100 meter lopen gewoon echt niet![]()
Fucking irritant![]()
En Sjon heeft zich niet meer misdragen, maar er reden geen scooters langs toen we op de bus stonden te wachten![]()
Stond ik daar met de camera in aanslag![]()
En er zat een vriendin van me in de bus, die is vooruit gerend naar huis en heeft Karel en Kees voor me opgehaald, hoefde ik dat stuk niet dubbel te lopen, dat was wel heel erg ok
Ah inbound is ook wel een stuk beter vind ik. Zorgverzekeringen klinkt ook nog wel interessant. Ik heb 2,5 jaar bij Ziggo gewerkt, ruim 1.5 jaar gemaild en de rest gebeld. Het scheelt dat je iig al iets ervaring hebt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
in, zorgverzekeringen
heb al eerder eens bij kpn gezeten intern voor werknemers
Ze heeft een vluggertje gehad met 1 of andere brandweer man... en is daarbij van het aanrecht gepleurd. Stomme trut, ofnie dan?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze heeft een vluggertje gehad met 1 of andere brandweer man... en is daarbij van het aanrecht gepleurd. Stomme trut, ofnie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |