Ben blij dat ik van de gedachte af ben dat ik dat ooit nog zou willenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:50 schreef Lotusss het volgende:
Vriendje is thuis... kan ik lekker tegenaan knuffelen vanavond
Ik zou wel een knuffel willen eigenlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben blij dat ik van de gedachte af ben dat ik dat ooit nog zou willen
ik nooit weer... lang leve een fles wijn dan maar...quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou wel een knuffel willen eigenlijk
Vriendje is inmiddels weer ex-vriendje?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:54 schreef Evie het volgende:
ik nooit weer... lang leve een fles wijn dan maar...
Nee die titel krijgt ie niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vriendje is inmiddels weer ex-vriendje?
Dat zeker weten!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef tralalalars het volgende:
en de fles wijn is binnenkort een ex fles wijn
De reden waarom ik er naar vraag, is omdat je zelf over hem sprak in die hoedanigheid.quote:
Schrijven, er een kus op geven en vervolgens in de envelop, adres erop, postzegel erop en versturenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte, maar wat je ermee doet.
Nee hou het er maar op dat ik te goed ben voor iedere vent.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Hij hield de suiker voor zichzelf? Bastard
Ja denk verstandsverbijstering.. die ik nimmer meer ga krijgenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De reden waarom ik er naar vraag, is omdat je zelf over hem sprak in die hoedanigheid.
Eventueel er nog een geurtje aan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schrijven, er een kus op geven en vervolgens in de envelop, adres erop, postzegel erop en versturen
Heb jij mijn adres al?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
Schrijven, er een kus op geven en vervolgens in de envelop, adres erop, postzegel erop en versturen
Betere instelling dan dat alle mannen klootzakken zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee hou het er maar op dat ik te goed ben voor iedere vent.
Dat gebeurt automatisch als ik No5 op hebquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eventueel er nog een geurtje aan.
Uiteraard niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:57 schreef Evie het volgende:
Ja denk verstandsverbijstering.. die ik nimmer meer ga krijgen
Alle mensen zijn stom.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef STING het volgende:
[..]
Betere instelling dan dat alle mannen klootzakken zijn
Oh wacht, dat bedoel je waarschijnlijk ook
Dat wordt lastig brieven opsturen dan.quote:
in mijn aubergine MI is huppelmuts de indianenvrouwquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gek genoeg associeer ik dat bij jou niet met eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |