Gelukkig kunnen die speakers daar wel tegen, het is alleen een beetje zonde van de radio, want die gaat wél ter ziele met een beetje pech, maargoed;quote:Op zondag 6 februari 2011 13:44 schreef theKiD het volgende:
Serieus geen thule of anderzinds gat gemaakt in de deur om de draden door te voeren? Dan verwacht eerdaags maar een beetje sluiting in je speakers..
quote:
Ach kom op. Zulke autoradio's zijn toch wel beveiligd daartegen? Sowieso sluit je hem niet helemaal kort maar er blijft nog 0,5 ohm of wat over.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen die speakers daar wel tegen, het is alleen een beetje zonde van de radio, want die gaat wél ter ziele met een beetje pech, maargoed;
[..]
Ik hoop het voor hemquote:Op zondag 6 februari 2011 14:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach kom op. Zulke autoradio's zijn toch wel beveiligd daartegen? Sowieso sluit je hem niet helemaal kort maar er blijft nog 0,5 ohm of wat over.
Duw jij tegenwoordig Annequote:
quote:
Waar moet die Thule komen dan? Dus dan moet ik voor elke aparte kabel een thule maken..?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef robertzone het volgende:
Lang leve ductape.
Zorg wel ff dat je bedrading door een thule gaat joh, dat gaat je een hoop ellende besparen.
Een thule wil trouwens zeggen een doorvoer,, zoals je bedrading nu ook zit tussen je 'auto en deur'. Oftewel, even bijboren en een nieuwe doorvoermaken (en dan ook met een bescherming eromheen). Of bijboren bij de bestaande doorvoer, met veel geduld en oplettendheid. In dat geval beter 4keer kijken dan 1keer en misboren.
Waar zie jij dit verder 2dehands aangeboden worden? Ik kan zoeken wat ik wil, maar verder dan marktplaats kom ik niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef robertzone het volgende:
[..]
Mits in goede staat :
Versterker doet 175 2dehands als ik dat zo snel zag.. en;
Helons doen rond de 100-150euro 2de hands
Ik weet niet hoor maar als je op de foto kijkt zie je links zo een thule die van de deur naar het dashboard loopt.. er lopen geen losse kabels langs de deur ofzo. En voor de rest is de filter en de kabels bedekt met een deurpaneel dus geen druppel komt in de buurt.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef robertzone het volgende:
Risico op lekkage heb je, Omdat het water via je kabeltjes zo je deur binnenloopt.
Al met al zal het opzich wel meevallen.. maar aangezien je al 2weken roept dat je het 'meteen goed' wil doen vind ik dat je hier al een grote steek laat vallen.
Ik heb het dus over zoiets :
[ afbeelding ]
Bij de meeste autozaken wel te halen (zoals ad). Hier kan de extra bekabeling doorheen.
Je hebt gelijk, heb de foto nog een x bekeken, en waar ik dacht dat de kabels zo van dashbord naar filter liepen bleek kabels van filter naar speaker te zijn..quote:Op zondag 6 februari 2011 22:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar als je op de foto kijkt zie je links zo een thule die van de deur naar het dashboard loopt.. er lopen geen losse kabels langs de deur ofzo. En voor de rest is de filter en de kabels bedekt met een deurpaneel dus geen druppel komt in de buurt.
Doe haar maar de groeten van mijquote:
Dat heb ik gedaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kun je niet gewoon de standaarddraden gebruikt die de deur ingaan? Of ongebruikte pinnen van de stekker gebruikt?
De versterker staat voor ¤93,- nieuw @ ebay US. Maar als ik dat moet gaan importeren ben ik net zoveel kwijt, en heb ik nog steeds geen speakers.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef robertzone het volgende:
@Mark_Rutte
Helon's komen wel eens voorbij en zie die prijzen vaak. Twijfel zelf ook al een tijdje om een setje 2dehands aan te schaffen.
De versterker kom ik nu hier tegen voor 150:
http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nl
Had hem vandeweek voor 200 tweedehands gevonden, maar kom die nu niet meer tegen (was ebay in duitsland).
Valt dus nog wel wat van de prijs af te krijgen..
Nicequote:Op maandag 7 februari 2011 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alles is aangesloten en werkend..
Eindelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |