ik heb steeds minder haar, dat gaat maar 1 kant opquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb lang haar, daar kan je natuurlijk weer veel meer kanten mee op
aubergine-achtigquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Graag! Welke haarkleur heb je nu trouwens? (ongeveer)
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:55 schreef Royco1 het volgende:
Zo de winkel afsluiten en dan lekker naar huis
Ik durf het door jullie ook amper nog zo te noemenquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef STING het volgende:
[..]
En jij maar klagen dat we ons wat meer moeten gedragen.
Ja, omlaagquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb lang haar, daar kan je natuurlijk weer veel meer kanten mee op
Mijn haar kan ook heel mooi opgestoken wordenquote:
Wacht even... Aubergine... Is dat die paarse of die groene?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik durf het door jullie ook amper nog zo te noemen
Dat van mij niet, het is heel steil en dus best zwaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn haar kan ook heel mooi opgestoken worden
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wacht even... Aubergine... Is dat die paarse of die groene?
paarsquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Cool, heb ik ook gewoondquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Prachtwijk Ondiep.![]()
Eerder in Lombok gewoond.
Ik in augustus en toen was het eigenlijk te kort. Net zo'n net-niet lengte was datquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef Ripley het volgende:
ik ben volgens mij een half jaar geleden voor het laatst bij de kapper geweest, dus het wordt welw eer tijd
die van de indianen en Tipi's, als je niet weet waarom, moet je huppelmuts ff een PM sturenquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Waarom zeg je dan niet gewoon "paars"?
je haar zit nu wel leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik in augustus en toen was het eigenlijk te kort. Net zo'n net-niet lengte was dat
Was dat in het Kleine Wijk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Cool, heb ik ook gewoond![]()
In t huis tussen de witte auto's (de lantaren paal stond midden voor mijn deur) Cypresstraat heette dat toen nog, nu bestaat het niet meer
Link vergeten en editen gaat nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Cool, heb ik ook gewoond![]()
In t huis tussen de witte auto's (de lantaren paal stond midden voor mijn deur) Cypresstraat heette dat toen nog, nu bestaat het niet meer
Omdat er minder tinten zijn die de naam "aubergine" mogen dragen dan dat er tinten zijn die het predikaat "paars" mee mogen krijgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Waarom zeg je dan niet gewoon "paars"?
toen ik t zaterdag zag iig, zat leuk jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon los zonder wat dan ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |