abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91896366
Allereerst: Néé, er komen geen foto's. Niet dat ik preuts ben ofzo, maar dit is niet het daarvoor geeigende subforum.

Wat is er aan de hand? Ik ben 'gezegend' met een vrij forse 'mannelijkheid'. Vooral mijn scrotum is vrij stevig uitgevoerd. Het gevolgd daarvan is dat ik bij het kopen van ondergoed vaak voor het dilemma sta dat qua omtrek passend ondergoed alsnog knellend aan de voorzijde is en ondergoed dat aan de voorzijde ruim genoeg is weer van mijn kont afzakt.

Daarbij vind ik een 'losse boxer' niet prettig, het liefst heb ik een 'aansluitend' model.

Er is op zich wel onergoed op de markt dat van voren extra ruimte biedt, bijvoorbeeld van 2xist, maar dat is dan meteen weer 'shapewear' met een 'pushup' functie waar ik óók weer niet op zit te wachten.

Wie weet er iets van merken die wél ruimte bieden, maar toch een 'normaal' model hebben?
Ik wil mijn vrouwen net als mijn koffie. Roomblank, zoet, gruwelijk heet!
pi_91896633
lul niet zo...
Korte pipi

je hebt een kleine! :D
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
  woensdag 26 januari 2011 @ 15:32:28 #3
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_91896929
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
lul niet zo...
Korte pipi

Wow idd..! Wou je beweren dat ie heel kort maar óók heel dik is? Dan hebben we hier wel met heel rare proporties te maken :')
*Think outside the box*
pi_91897162
TS heeft HEEL grote ballen en een klein pikje.

TS heeft het zwaar na het voetballen onder de douche.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_91897181
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
lul niet zo...
Korte pipi

quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Wow idd..! Wou je beweren dat ie heel kort maar óók heel dik is? Dan hebben we hier wel met heel rare proporties te maken :')
Ik wist het... Reltopic-backfire... kijk dan ook meteen maar even naar Van de trap gedonderd...

Dit staat in een serieus subforum, graag ook als zodanig beschouwen. Geen reltopic dit keer!

quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef ElectricEye het volgende:
TS heeft HEEL grote ballen en een klein pikje.

TS heeft het zwaar na het voetballen onder de douche.
Gelukkig heb ik een hekel aan voetbal (fwiw aan elke sport), dat is dus geen probleem.
Ik wil mijn vrouwen net als mijn koffie. Roomblank, zoet, gruwelijk heet!
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:45:24 #6
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_91915635
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:48:30 #7
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_91915847
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Onaniem het volgende:

[..]

[..]

Ik wist het... Reltopic-backfire... kijk dan ook meteen maar even naar Van de trap gedonderd...

Dit staat in een serieus subforum, graag ook als zodanig beschouwen. Geen reltopic dit keer!

[..]

Gelukkig heb ik een hekel aan voetbal (fwiw aan elke sport), dat is dus geen probleem.
KLB is dus niet serieus volgens jou? :')

Oh en als je zo'n hekel aan sport hebt, is het dan niet gewoon een teveel aan vet wat hier het probleem vormt? :*
*Think outside the box*
pi_91916341
Waarom zou iemand om foto's vragen? :{
pi_92204398
-edit: spam is niet gewenst

wil je toch adverteren? neem dan contact op met pr@fok.nl

[ Bericht 85% gewijzigd door Mylene op 02-02-2011 09:10:40 ]
Ja klopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: