quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... maar op de morgen dat ik moet werken word ik flink onrustig en dat wordt steeds erger
Geen idee welke plaatsen dat zijn, sowieso zijn de langste routes met de trein (zonder overstap) langer dan 2u.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga niet van ZWO naar SCH naar BHX naar SCH naar ZWO op 1 dag of in het weekend...
Dat weet ik niet... maar op de morgen dat ik moet werken word ik flink onrustig en dat wordt steeds ergerquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Das klote. Waarom trek je het nog niet?
Hoeveel keren heb je daar al gewerkt ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:33 schreef Lotusss het volgende:
Als ik op een kantoor had gezeten dan had ik het ws niet zo erg gehad, maar ik werk nu in een winkel waarbij je "op je best" moet zijn omdat je klanten moet helpen enzo.
Nee, voor dit kabinet is asfalt heiliger dan cultuur, zorg of onderwijs.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat gaat met dit asfaltknuffelende kabinet niet gebeuren..
Heb je al een keer gewerkt? Want zenuwen heeft iedereen op zijn/haar 1e werkdagen lijkt me?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:31 schreef Lotusss het volgende:
Excuus voor de ongeïnspireerde TT.....
Mijn laatste post:
[..]
Dat weet ik niet... maar op de morgen dat ik moet werken word ik flink onrustig en dat wordt steeds erger
Zwolle - Schiphol - Birmingham - Schiphol - Zwolle.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee welke plaatsen dat zijn, sowieso zijn de langste routes met de trein (zonder overstap) langer dan 2u.
En ik rij regelmatig op en neer naar bijv Groningen op 1 dag. Daar komt bij dat als ik vaak op een dag naar een stad op en neer ga, maar niet genoeg voor een kortingskaart of abbo, is het belachelijk dat je geen retourprijzen meer hebt.
2 wekenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoeveel keren heb je daar al gewerkt ?
Zou het toch nog even een kans geven iig, die onrust kan volgende week verdwenen zijn.
Nouja, retour kaartjes kan je kopen, maar zou alleen voor het gemak zijn, want qua prijs maakt het dus geen ruk meer uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwolle - Schiphol - Birmingham - Schiphol - Zwolle.
Oftewel, ik koop enkeltjes want ik ga er heen op dinsdag en terug op vrijdag.
Ik koop ook wel eens retourtjes, maar dat weet ik niet uit mijn hoofd.
nah, als je op kantoor zou werken zou jij echt zo'n knuffel gehalte hebben dat je wel iemand zou hebben die t voor je doetquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Krijg het doosje met paperclips niet open![]()
Ik kan ook helemaal niks
en waarom? (of was dat al verteld?)quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
2 weken
Mja niet dus... wordt dus alleen maar erger. Heb nu een oxa genomen (en zit thuis) en nóg ben ik zwaar onrustig.... vanmorgen zat ik echt tegen het paniekerige aan.
Dat is wel flink balen dan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
2 weken
Mja niet dus... wordt dus alleen maar erger. Heb nu een oxa genomen (en zit thuis) en nóg ben ik zwaar onrustig.... vanmorgen zat ik echt tegen het paniekerige aan.
HÉ! DOE ES!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nah, als je op kantoor zou werken zou jij echt zo'n knuffel gehalte hebben dat je wel iemand zou hebben die t voor je doet
amenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, voor dit kabinet is asfalt heiliger dan cultuur, zorg of onderwijs.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Krijg het doosje met paperclips niet open![]()
Ik kan ook helemaal niks
Ben al een tijdje depressief (slik ook hoogste dosis AD en nog eens oxa voor noodgevallen)...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
en waarom? (of was dat al verteld?)
Zijn er ook Office White Knights dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nah, als je op kantoor zou werken zou jij echt zo'n knuffel gehalte hebben dat je wel iemand zou hebben die t voor je doet
*meldtquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben al een tijdje depressief (slik ook hoogste dosis AD en nog eens oxa voor noodgevallen)...
Denk dat het komt doordat ik de hele dag met klanten om moet gaan en dus geen tijd heb om mezelf even "terug te trekken" . Momenteel denk ik dat ik liever lekker autistisch in een kamertje wil gaan archiveren ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |