Vind het op zich geen ramp, als we wat meer invloed kunnen uitoefenen. Als ze maar wel een website regelen waar je dat gemakkelijk vanaf thuis kunt doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat klinkt als een bijna net zo geweldig idee als Het Referendum. Wie dat verzonnen heeft mag ook tegen de muur.
Samzz, kom er maar inquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)een-enorme-denkfout/
JE kunt nu wat invloed uitoefenen. Je kunt stemmen voor de gemeente, de provincie, de 2de kamer en europa. Al invloed genoeg!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Vind het op zich geen ramp, als we wat meer invloed kunnen uitoefenen. Als ze maar wel een website regelen waar je dat gemakkelijk vanaf thuis kunt doen
Maar ik wil niet dat 80% van de bevolking dingen kan beïnvloeden. Ze zijn daar te dom voor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Vind het op zich geen ramp, als we wat meer invloed kunnen uitoefenen.
Gebruikers moeten 3 knoppen hebben, die alledrie niks doen. Dan hebben ze het idee dat ze invloed hebben, kan er niks fout gaan en is iedereen tevredenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gebruikers een keuze geven geeft alleen maar nog meer twijfel, vragen en "huh, nu snap ik er heulemaal niks meer van".... ik zeg: niet doen! Voorkom je een hoop gezeur mee
Eensch! Die mensen zijn doorgaans minder incapabel om beslissingen te nemen dan Jan met de Pet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JE kunt nu wat invloed uitoefenen. Je kunt stemmen voor de gemeente, de provincie, de 2de kamer en europa. Al invloed genoeg!
Probleem zit hem erin dat mensen relatief veel moeite moeten doen om zichzelf te informeren over de consequenties van hun keuzes op het gebied van de lagere overheden, maar ook Europa.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JE kunt nu wat invloed uitoefenen. Je kunt stemmen voor de gemeente, de provincie, de 2de kamer en europa. Al invloed genoeg!
Hoera!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
De engergie-afrekening is binnen en ik krijg zowaar terug!
Henk en Ingrid!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Eensch! Die mensen zijn doorgaans minder incapabel om beslissingen te nemen dan Jan met de Pet.
Ik heb 300 euro teruggekregenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoera!Ik mag 350 euro bijbetalen. Misschien had ik toch de stand moeten doorgeven.
Is niks nieuws aan toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)een-enorme-denkfout/
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoera!Ik mag 350 euro bijbetalen. Misschien had ik toch de stand moeten doorgeven.
Samzz hanteert dat principe ook volgens mij, ze eet goed vlees soms wel heeft ze eens geroepen.quote:
Even kijken, in oktober, november, december maar 3 dagen per week thuis. It's going to be fuuuuuuuuunquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
De engergie-afrekening is binnen en ik krijg zowaar terug!
Zoveel is het helaas niet. Maar ik was van bijbetalen uitgegaan, met die koude winter.quote:
De koude winter van 2009/2010 neem ik aan of niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoveel is het helaas niet. Maar ik was van bijbetalen uitgegaan, met die koude winter.
Je gaat een kroeg kopen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
![]()
Woehoe, het ziet er naar uit dat ik misschien binnen een hele korte tijd mijn eigen kroeg heb
Nee ik vond het afgelopen winter (deze dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De koude winter van 2009/2010 neem ik aan of niet?
Nahaah. Ik eet helemaal geen vlees. Maar ik zou eventueel bereid zijn om 'goed' vlees te eten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samzz hanteert dat principe ook volgens mij, ze eet goed vlees soms wel heeft ze eens geroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |