Ik merk het zelf ook welquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze is iets drukker op het moment
Whehe zo kom je d'r welquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat voor de 5.000 posts op een dag?.
Ik doe dat ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik doe mn best... meer kan ik niet doen...
Ja, hoe is het eigenlijk met je rib?quote:
Niet als ik ook nog moet werken natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat voor de 5.000 posts op een dag?.
Jaaaaquote:
Op zich wel goed, niet veel last van.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hoe is het eigenlijk met je rib?
das goed om te horenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op zich wel goed, niet veel last van.
Hopen dat het zo blijft
Geen paracetamol meer nodig?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hopen dat het zo blijft
Dus je moet volgende week weer aan de slagquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hopen dat het zo blijft
Vooralsnog gaat het wel hoor. Ik kan snel typenquote:
Zekerquote:
Die slikte ik al nietquote:
Ik hoop dat ik dan weer wat kan gaan doen ja, thuiszitten is niks voor mijquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je moet volgende week weer aan de slag
en ook nog foutloosquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het wel hoor. Ik kan snel typen
Een week of 2 niets doen vind ik wel heerlijk hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:56 schreef Trevland het volgende:
Ik hoop dat ik dan weer wat kan gaan doen ja, thuiszitten is niks voor mij
Haha ja dat scheelt ook hequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het wel hoor. Ik kan snel typen
Ik heb er 3 gehad ofzo in mijn hele levenquote:
goede school danquote:
Als vakantie en dat ik dan voor de rest ook nog een weg kan/mag want nu dus niet het geval isquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een week of 2 niets doen vind ik wel heerlijk hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |