Sinds wanneer hebben vrouwen gelijk ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Maargoed vriendin zegt weer andersom dus twijfel twijfel
Eens! Je zou bijv. wel kleine versie van het logo voorop in t hoekje kunnen zettenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik als 'ervaren' shirt ontwerperzou het doen zoals je vrienden zeggen. Maar dat is ook smaak.
Ik hou er niet van als de voorkant zo enorm bedrukt is. Jouw naam/logo aan de voorkant op borsthoogte is mooi. Zodat je alle ruimte op de rug hebt voor je WYFYB logo. Maar dat is smaak, want alle grote afdrukken bij Scantraxx worden aan de voorkant gedrukt, maar dan is de achterkant wel leeg.
Tja op zich is het wel mooier om een rustige voorkant en een schreeuwerige achterkant te hebben denk ik... snap je dilemma nu welquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
&.
[ afbeelding ]
Welke kleur had je dan in gedachten? Deze logo's passen imo 't beste op een zwart shirt toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef Koepert het volgende:
Oh ennuh... Doe eens origineel; en NIET op een zwart shirt?
Vind ik niet klinkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef Bab00n het volgende:
Is "Wake You from Boredom" niet veel pakkender dan het langere "Wake You from Your Boredom"? Beetje laat om dit aan te dragen, maar ik zie nu pas dat het al die tijd Your Boredom is geweest. Las het altijd zonder Your en vind dat veel krachtiger klinken. Dat het jouw boredom is, lijkt me wel logisch.
Welke kleur maakt niet zooveel uit... maar bijvoorbeeld marineblauw, donkergroen, rood, grijs,mijns inziens allemaal kleuren waar het zeker op zou passen.. ik ben t wel met je eens "Het beste op zwart" ... maar dat is zo eenheidsworst.. (en ja dat happy face shirt heb ik idd wel in t zwart besteld..niet opletten..)quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Welke kleur had je dan in gedachten? Deze logo's passen imo 't beste op een zwart shirt toch?
Hmmzz voorlopig laat ik de 1e ff drukken op zwart. Als die goed is laat ik extra drukken, maargoed moet t wel allemaal uit eigen zak betalen, dus heb niet 't geld om t allemaal ff te laten testdrukken op verschillende kleurenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:04 schreef Koepert het volgende:
[..]
Welke kleur maakt niet zooveel uit... maar bijvoorbeeld marineblauw, donkergroen, rood, grijs,mijns inziens allemaal kleuren waar het zeker op zou passen.. ik ben t wel met je eens "Het beste op zwart" ... maar dat is zo eenheidsworst.. (en ja dat happy face shirt heb ik idd wel in t zwart besteld..niet opletten..)
Ik vind het andersom juist veel beter... maar ik ben dan ook linkshandig dus misschien zie ik de wereld wel verkeerd omquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tja op zich is het wel mooier om een rustige voorkant en een schreeuwerige achterkant te hebben denk ik... snap je dilemma nu wel
Terecht ook, en dat wist ik ook.... maar bedoel meer; niet standaard en alleen op zwart te krijgen.. ik wil t shirt best bestellen, mits niet op zwart..quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hmmzz voorlopig laat ik de 1e ff drukken op zwart. Als die goed is laat ik extra drukken, maargoed moet t wel allemaal uit eigen zak betalen, dus heb niet 't geld om t allemaal ff te laten testdrukken op verschillende kleuren
retardquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind het andersom juist veel beter... maar ik ben dan ook linkshandig
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind het andersom juist veel beter... maar ik ben dan ook linkshandig dus misschien zie ik de wereld wel verkeerd om![]()
In een kledingwinkel heb je toch ook nooit shirts wat achterop bedrukt is?
Niks twijfel... Als je dat shirt aan hebt ben je aan het stampen, dan sta je een beetje in je eigen wereldje, veel te bewegen, dan is je rug veel makkelijker te lezen, dus als iedereen denkt "Goh wat is die gek aan t doen" oh wacht.. Hij waked mij van mijn boredom! Vet! ik doe mee!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat had ik dus ookDamn twijfel twijfel twijfel
Oke... Je hebt me overtuigdquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Niks twijfel... Als je dat shirt aan hebt ben je aan het stampen, dan sta je een beetje in je eigen wereldje, veel te bewegen, dan is je rug veel makkelijker te lezen, dus als iedereen denkt "Goh wat is die gek aan t doen" oh wacht.. Hij waked mij van mijn boredom! Vet! ik doe mee!!
Plus: als jij staat te draaien met t shirt aan; sta je met je bakkes naar t publiek; kunnen die meteen lezen wie je bent, dat achterop staat wat je doet; ja dat hebben ze wel door met dat geram..
Hoppaaa!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Niks twijfel... Als je dat shirt aan hebt ben je aan het stampen, dan sta je een beetje in je eigen wereldje, veel te bewegen, dan is je rug veel makkelijker te lezen, dus als iedereen denkt "Goh wat is die gek aan t doen" oh wacht.. Hij waked mij van mijn boredom! Vet! ik doe mee!!
Plus: als jij staat te draaien met t shirt aan; sta je met je bakkes naar t publiek; kunnen die meteen lezen wie je bent, dat achterop staat wat je doet; ja dat hebben ze wel door met dat geram..
Hoe mooi kun je iets verwoorden!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Prachtig verwoord, haha. Hier heb je mij ook mee overtuigd! Maar aan de andere kant, is Mind.Illusion denk ik wel iets makkelijker te onthouden dan Wake You From Your Boredom. En dat is toch juist waar t-shirts voor bedoeld zijn? Promotie, oftewel mensen die die naam op gaan zoeken op internet enzo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dit vind ik zeker wel vet nieuws!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:18 schreef ElDani het volgende:
Nieuws over Euphoria! In B2S TV staat een berichtje van Zatox. Een zaal wordt een Italian Hardstyle-label zaal. Dus hoogstwaarschijnlijk Zatox, The R3bels, Davide Sonar, Vamper on stage!
Crypsis did it again!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |