OMG wat een KUTbreak..quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
DJ Zatox
Editing B2BW with a new kick !! I think is really huge!! Who wanna hear it?? Yeah come to Hardbass !!
Dit kan nog wel eens slecht gaan uitpakken
Kicking ass was sowieso zwaar kut, dus dat is niets nieuwsquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
OMG wat een KUTbreak..
Sinds vandaag heb ik btw ook een (voorlopige) hekel aan Kicking ass van Zatox, zo vaak gehoord dat ik (met name de break) echt uitkots
Check, wereld plaat. Ok die break slaat nergens op. Maar dat nummer ramt gewoon flink door. Me likequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Boy z'n nummer
Vond B2BW eerlijkgezegd steeds vetter worden naarmate ik 'm vaker hoorde. Die break is een beetje fout.. dat wel.
Het is ook nog steeds een grote held voor mijquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Noooo mijn grote held Zatox wordt bekritiseerd.
Zou een idee kunnen zijn om een bierke te pakken daar... Of er moet geen ruk te doen zijn....quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Groenlo, ga je carnaval vieren in Groenlo?
Ik vind al zijn 2010 en later werk leuk voor een paar keer, maar gaat erg snel vervelen... en een nieuwe kick onder een oud nummer plaatsen moet wel heel goed zijn om het origineel te overtreffen... bij welk nummer dan ook, je hebt toch een bepaald nostalgisch gevoel bij het origineel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:52 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Het is ook nog steeds een grote held voor mijAlleen dat nummer... kan het echt niet meer aanhoren
Mwoa. Vind Alphaverb, Bioweapon en de Donkeys wel vet. Playah vind ik ook wel leuk, maar Prophet en Wasted Pinguinz vind ik dan weer niet zo. Hoewel ik de laatse keer dat ik de Prophet hoorde draaien op een Euphoria was, was ie echt baas.. Dus, wie weetquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:08 schreef Sethje het volgende:
Karige lineup als je het mij vraagt...
eensch .. was van plan om speciaal daarvoor de zaterdag al naar het zuiden af te reizen. Maar nu is die drang wat afgenomen. Kzal nog even kijken of de baas het niet erg dat ik alle dagen carnaval weg ben anders laat ik deze misschien wel lopen..quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:08 schreef Sethje het volgende:
Karige lineup als je het mij vraagt...
What kind of voodoo do you do?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef Krulliewullie het volgende:
Dana - Don't Fake The Funk (Rash mix)
Aankomende in Utrecht op 7 mei.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef Dalton_ het volgende:
standaard op elke euphoria? of alleen bij die in 013?
van mij hoeft het niet..
Andersom is origineler en leuker, WFYB op voorkantquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
Advies nodig...
Mind.Illusion logo op voorkant t-shirt & wake you from your boredom logo op de achterkant...
of
andersom.
Ik neig naar 't laatste
Wake you from your boredom op de achterkant en het M.I logo aan de voorkant (borst?). Zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
Advies nodig...
Mind.Illusion logo op voorkant t-shirt & wake you from your boredom logo op de achterkant...
of
andersom.
Ik neig naar 't laatste
Ik als 'ervaren' shirt ontwerperquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
't lijkt mij wel vet om dat wake you from your boredom logo groot op de voorkant te hebben. Is gewoon een dik en mooi logo en imo uitermate geschikt om dat groot op de voorkant te doen. Dan het mi logo tussen de schouderbladen aan de achterkant. Maargoed vriendin zegt weer andersom dus twijfel twijfel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |