Hm, ik heb toevallig vandaag voor het eerst met Duo gespritzt, ik vind de gewone denk ik fijner.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:36 schreef Tally het volgende:
Otrivin Duo moest ik halen. Dat zou helpen tegen zijn verstopping, zn bloedneuzen en zou hij ook door van zijn verkoudheid/keelpijn af moeten komen.
Maar nee iedereen heeft ongelijk en meneer weet het beter. Donder dan ook maar open ga maar op het logeerbed. Want dan heb je contact gehad met de dokter en dan zijn raad niet opvolgen. Hoef ik er geen last meer van te hebben.
Hij wil helemaal niets gebruiken. Hoestdrankje blijft hij nemen zei hij de rest niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm, ik heb toevallig vandaag voor het eerst met Duo gespritzt, ik vind de gewone denk ik fijner.
Je bereidwilligheid zal niet onopgemerkt blijven?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De linzen moeten nog wel wellen, dus misschien voor de zekerheid om half zes op?
Nog twee stempels en ik krijg mijn hamer en sikkelspeldje?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef KingOfMars het volgende:
Je bereidwilligheid zal niet onopgemerkt blijven?
Mits goedgekeurd door het partijcongres van 1 mei 2023 a.s. waarin het komend 20 jaren plan besproken zal worden?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nog twee stempels en ik krijg mijn hamer en sikkelspeldje?
Een schaaltje fijngesneden ui naast het bed, evt. met een schepje suiker eroverheen, helpt ook om 's nachts de neus open te houden, weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef Tally het volgende:
Hij wil helemaal niets gebruiken. Hoestdrankje blijft hij nemen zei hij de rest niet.
Of een wijdopengesperde flamoes naast je hoofdkussen de hele nacht, zoals onze rechtse vriend J. (vzmh) waarschijnlijk gezegd zou hebben?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een schaaltje fijngesneden ui naast het bed, evt. met een schepje suiker eroverheen, helpt ook om 's nachts de neus open te houden, weet ik uit ervaring.
Zou best kunnen JK. Maar ik kap met de middeltjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een schaaltje fijngesneden ui naast het bed, evt. met een schepje suiker eroverheen, helpt ook om 's nachts de neus open te houden, weet ik uit ervaring.
Pickstrafsch.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef Tally het volgende:
Zou best kunnen JK. Maar ik kap met de middeltjes
Ik vind het goed zo en hij zoekt het maar uit.
Nee, maar ik vind het schattig en respectvol dat je hem vrede wenst?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:49 schreef KingOfMars het volgende:
Jij denk dat hij nog onder ons is?
We neuken toch niet. Dus nergens voor nodig.quote:
Doe ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gefelicitallied!.
Geef je oma een dikke kus van me.
Ik hou dr van ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Of een wijdopengesperde flamoes naast je hoofdkussen de hele nacht, zoals onze rechtse vriend J. (vzmh) waarschijnlijk gezegd zou hebben?
Nee maar je ruikt de zee wel ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoor je dan niet de hele nacht van die echo's en geruis van de zee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |