abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91934537
Om met een wijs man te spreken:
"Liever een theedrinker dan een azijnpisser."
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_91934636
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach jonge, jij eet toch ook wel eens Chinees ofzo?
Nederland is multicultureel, of je nou wit, bruin, geel, rood of blauw bent.
Daar gaat het niet om , ik heb niks tegen wit bruin geel rood of blauw ?

Ik vind het sfeertje wat gemaakt door een x aantal van die gasten wat ms niet geheel representatief is hoor , maar als ik door den helder / hoorn / willekeurige stad loop op zaterdagavond en ze staan in groepjes onverstaanbaar te brabbelen en een beetje naar je te wijzen etc , sorry maar dan voel ik me niet fijn ? En wat mij betreft mogen er wel een paar minder komen dus of een x aantal eruit.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_91934679
Maar ik ga ff tukkie doen dus.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_91934890
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:57 schreef Joene het volgende:
Daar gaat het niet om , ik heb niks tegen wit bruin geel rood of blauw ?

Ik vind het sfeertje wat gemaakt door een x aantal van die gasten wat ms niet geheel representatief is hoor , maar als ik door den helder / hoorn / willekeurige stad loop op zaterdagavond en ze staan in groepjes onverstaanbaar te brabbelen en een beetje naar je te wijzen etc , sorry maar dan voel ik me niet fijn ?
Tot hier ben ik het met je eens hoor. Hier in de grote stad ( :P ) heb je dezelfde groepjes. Voel ik me ook niet altijd even tof bij.

quote:
En wat mij betreft mogen er wel een paar minder komen dus of een x aantal eruit.
Hm, ik denk daar misschien wat genuanceerder over ;). Ik vind die verongelijkte toon van sommige mensen die lijken te suggereren dat "links" schuld is aan alles een beetje vermoeiend. Te makkelijk ook: gewoon een zondebok aanwijzen, die de schuld geven, maar verder niet zelf met mogelijke oplossingen komen. :P.

Maar goed, weltrusten en jesters en bier. Neuken. Jesters.
pi_91936891
Wacht maar tot de revolutie komt. Dus.
pi_91937708
Jesters en bier, KOM.
The Revolution will not be televised.
pi_91937794
Je hebt overigens ook goeie rechtsen he, JK.
pi_91937807
Die hangen we dus apart. O+.
pi_91937829
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:18 schreef KingOfMars het volgende:
Je hebt overigens ook goeie rechtsen he, JK.
FOR ME TO POOP ON!!111111 :7.
pi_91937859
Ik wil ook de teringTBC en slapen nu dus.
pi_91938062
Dan bouw je toch zo'n bed onder je bureau, net als George?
pi_91938203
Is het al weekend?
pi_91938250
Nog een uurtje of 4?
pi_91938278
Nee?
pi_91938326
Jawel? Ik ben morgen weer eens vrij?
pi_91938338
En overmorgen en de dag daarna ook?
pi_91938343
Toe maar?
pi_91938350
Wat dan an sich wel geldt als weekend?
pi_91938458
Het is je gegund, kameraad? Maar ik neem aan dat je vrije dag wel in het teken staat van vrijwilligerswerk en het ondersteunen van diegene die slachtoffer zijn geworden van de fascistische dictatuur die nu in Den Haag zetelt?
pi_91938503
Mijn man heeft gestudeerd voor huisarts kwam ik net achter. Beetje raar dat hij dan als boekhouder werkt. Hij is stront eigenwijs. Heb ik net contact gehad met de huisarts die aangeeft dat een bepaalde neusspray zou moeten helpen bij zijn problemen. Ik die neusspray gehaald, en die weigert hij dus te gebruiken. Ik ga straks zijn zooi op het logeerbed flikkeren, want ik ga er vanavond niet naast liggen als hij het niet gebruikt :{w
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91938527
Ik ga morgen linzensoep brengen naar de vrijheidsstrijders die na de aksie van vorige week nog altijd onterecht vast worden gehouden door de bruinhemden in Den Haag?
pi_91938566
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef Tally het volgende:
Mijn man heeft gestudeerd voor huisarts kwam ik net achter. Beetje raar dat hij dan als boekhouder werkt. Hij is stront eigenwijs. Heb ik net contact gehad met de huisarts die aangeeft dat een bepaalde neusspray zou moeten helpen bij zijn problemen. Ik die neusspray gehaald, en die weigert hij dus te gebruiken. Ik ga straks zijn zooi op het logeerbed flikkeren, want ik ga er vanavond niet naast liggen als hij het niet gebruikt :{w
Otrivin?
Werkt bij mij als een tierelier.
Je mag het alleen niet langer dan twee weken gebruiken.
pi_91938612
quote:
5s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ga morgen linzensoep brengen naar de vrijheidsstrijders die na de aksie van vorige week nog altijd onterecht vast worden gehouden door de bruinhemden in Den Haag?
Ok? Hou het beperkt op je vrije dag, ik zeg 6 uur op ofzo?
pi_91938652
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Otrivin?
Werkt bij mij als een tierelier.
Je mag het alleen niet langer dan twee weken gebruiken.
Otrivin Duo moest ik halen. Dat zou helpen tegen zijn verstopping, zn bloedneuzen en zou hij ook door van zijn verkoudheid/keelpijn af moeten komen.
Maar nee iedereen heeft ongelijk en meneer weet het beter. Donder dan ook maar op :{w en ga maar op het logeerbed. Want dan heb je contact gehad met de dokter en dan zijn raad niet opvolgen. Hoef ik er geen last meer van te hebben.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91938736
quote:
5s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef KingOfMars het volgende:
Ok? Hou het beperkt op je vrije dag, ik zeg 6 uur op ofzo?
De linzen moeten nog wel wellen, dus misschien voor de zekerheid om half zes op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')