Sommige vrouwen overdrijven gewoon graag.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat heeft naar de hoeren gaan in gódsnaam te maken met respect voor vrouwen?
is niet alle liefde tot op zekere hoogte betaald?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:11 schreef Copycat het volgende:
Ik zou er ook niet mee te koop lopen. Het heeft toch iets sneu, betaalde liefde.
Ook mooi dat mensen zich druk maken of de jongen waarmee ze iets hebben in het verleden wel eens naar de hoeren zijn geweest.quote:
ja, stel je voor zeg, iemand had een leven vóór jouquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ook mooi dat mensen zich druk maken of de jongen waarmee ze iets hebben in het verleden wel eens naar de hoeren zijn geweest.
Nee aan het verleden kun je niks veranderen, maar ik heb sowieso niks met mannen die al met een hele hoop vrouwen in bed hebben gelegen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom? Als iemand het deed voordat ie jou kende... Aan je verleden kun je niks meer veranderen.
Oke, dat is wat anders. Maar stel nou dat je nieuwe lover in het verleden vaker seks heeft gehad met een en dezelfde hoer (of max. twee). Zou je er dan ook problemen mee hebben?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee aan het verleden kun je niks veranderen, maar ik heb sowieso niks met mannen die al met een hele hoop vrouwen in bed hebben gelegen.
Goh niet iedereen hoeft jouw mening te hebben. Ik heb deze mening andere hebben andere.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sommige vrouwen overdrijven gewoon graag.
Noem je MB nu een hoer?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:16 schreef Re het volgende:
is niet alle liefde tot op zekere hoogte betaald?
Maar leg me dan eens uit wat het met respect richting vrouwen te maken heeft? Als je bijvoorbeeld naar de wallen gaat zijn er genoeg die zelfstandig werken, hele aardige vrouwen overigens. Als een man daar seks mee heeft, wat heeft respect er dan mee te maken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Goh niet iedereen hoeft jouw mening te hebben. Ik heb deze mening andere hebben andere.
Wel minder ja, maar alsnog vind ik het een ''vies'' idee. Ik vind het een beetje een wanhopige actie om naar de hoeren te gaan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oke, dat is wat anders. Maar stel nou dat je nieuwe lover in het verleden vaker seks heeft gehad met een en dezelfde hoer (of max. twee). Zou je er dan ook problemen mee hebben?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:16 schreef Re het volgende:
[..]
is niet alle liefde tot op zekere hoogte betaald?
Hoe oud ben je? Ik ben 20 namelijk dus als ik een leuke jongen tegen zou komen van bijv 23 die al vaak naar de hoeren is geweest vind ik dat niet zo leuk. Ik vind het anders als je een man van 40 bent die alleen is. Dus ik zou sowieso niet voor een man 40 gaan als ik zelf nog zo jong ben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:03 schreef mrhaas het volgende:
Hoerenloper als vriendje. Hoe zien jullie dames dat? Not done? Vertel je zoiets?
Of hou je het beter voor je zelf, en verder vergeten? Ervaringen? Tips als het eventueel zover is?
TS heeft het inderdaad.een aantal keer op het lopen gezet.![]()
Het is op 2 handen te tellen, maar ben de tel exact kwijt..![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem je MB nu een hoer?
Maar nee, die negatieve zienswijze hang ik niet aan.
Transactie vind ik in een liefdesrelatie wel erg klinisch klinken. Dan is het hele leven een grote hoerenloperij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:24 schreef Re het volgende:
nee, maar er is natuurlijk altijd wel een bepaalde vorm van transactie en dat kan volledig wederzijds zijn , maar goed, off topic. Naar de hoeren gaan als single lijkt me geen probleem, het is gewoon marktwerking
Wow. Heb je overal zo'n naïeve kijk op?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:24 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat je soms niet weet hoe iemand er gekomen is en wat er achter de schermen speelt.
Voor hetzelfde geld zit je bij iemand die er niet vrijwillig werkte, en totaal verrot gemept word als ze het niet doet.
Het gaat ze dan meer om hun kwakje en zou niet boeien hoe het met die vrouw is, en voor mij vind ik dat nogal onrespectvol naar vrouwen
Ja dat vind ik grappig, want heel veel mannen gaan met veel lelijkere vrouwen naar bed dan de gemiddelde hoer, alleen maar omdat ze die kunnen krijgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wel minder ja, maar alsnog vind ik het een ''vies'' idee. Ik vind het een beetje een wanhopige actie om naar de hoeren te gaan.
het was ook meer een sentiment wat ik hier wel eens hoor, maar er zijn natuurlijk legio redenen waarom iemand naar de hoeren zou gaan en sociale incapiciteit zou er eentje van kunnen zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Transactie vind ik in een liefdesrelatie wel erg klinisch klinken. Dan is het hele leven een grote hoerenloperij.
Toch zou ik me wel achter mijn oren krabben als een date me meldt wel eens naar de hoeren te gaan. Ligt misschien aan mij, maar op de een of andere manier komt dat toch over als sociaal niet helemaal goed gelukt.
Dat sommige mannen als ze wanhopig zijn naar de hoeren gaan kan ik enigszins begrijpen, dat ze terwijl ze aan het daten zijn met een vrouw en de kans op seks aanwezig is, tussentijds nog steeds naar de hoeren gaan en het dan ook nog vertellen vind ik een 'bietje 'part'.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Transactie vind ik in een liefdesrelatie wel erg klinisch klinken. Dan is het hele leven een grote hoerenloperij.
Toch zou ik me wel achter mijn oren krabben als een date me meldt wel eens naar de hoeren te gaan. Ligt misschien aan mij, maar op de een of andere manier komt dat toch over als sociaal niet helemaal goed gelukt.
Ik vind dat ik wel respect heb voor vrouwen, gedraag me verder ook netjes naar dames toe. Ik heb in in iedergeval geen honderden dames in de kroeg lastig gevallen voor seks. + ik vind dat eigenlijk bijna net zo gaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:07 schreef formerjellybean het volgende:
Voor mij een gigantische afknapper, er is zelfs een gast die het me gewoon verteld en me nog probeert te versieren.
Dat vind ik zoiets triests. Gast liep trouwens in het buitenland een soa op door daar naar de hoeren te gaan![]()
Voor mij is dat ook het punt dat ik zeg liever niet want je weet nooit wat ze opgelopen hebben en verder vind ik het nogal kansloos als je gaat betalen voor een beetje neuken.
Ik heb dan ook niet echt het idee dat je echt respect voor vrouwen hebt.
dan loop hij over naar de hoeren?quote:
Wanneer denk jij van wel? En is het dan ook niet rot dat je zoiets laat verteld? Ik ben bang dat ik echt ga overkomen als een pervert, die mevrouw haas dan voor 1 ding wilt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:09 schreef Witbaard het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval niet op de eerste date ter sprake brengen. (of is het te spraken?)
Ik zou me dan zwaar beledigd voelen. Maar als hij me zou vertellen dat hij voor mij regelmatig van de service van prostituees gebruikmaakte, zou ik ook niet echt gecharmeerd zijn. Voor mij persoonlijk zou het een afknapper zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat sommige mannen als ze wanhopig zijn naar de hoeren gaan kan ik enigszins begrijpen, dat ze terwijl ze aan het daten zijn met een vrouw en de kans op seks aanwezig is, tussentijds nog steeds naar de hoeren gaan en het dan ook nog vertellen vind ik een 'bietje 'part'.
Waarom zou je dat ook vertellen trouwens.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou me dan zwaar beledigd voelen. Maar als hij me zou vertellen dat hij voor mij regelmatig van de service van prostituees gebruikmaakte, zou ik ook niet echt gecharmeerd zijn. Voor mij persoonlijk zou het een afknapper zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |