Ik heb er om bepaalde redenen voor gekozen om mijn agenda en contacten niet te laten synchroniseren met de diensten van Google. Zou dit ertoe leiden dat de verjaardagen van de contacten niet worden weergegeven in agenda ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Omdat je "Verjaardagen van contactpersonen" nog niet aan je Google Calendar hebt toegevoegd?
Dat snap ik dus niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vind die PSP telefoon ook wel intressant
Ik zit in de ICT, ik heb altjid stroom bij de hand dus dat is eigenlijk nooit een probleem, maar ik kijk ook nog even de kat uit de boom hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 10:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet.
Mensen lopen nu al te klagen dat een telefoon als bijvoorbeeld de Desire HD het nog geen dag red met een accu. Sommige halen de 10 uur niet eens.
Ik las ergens dat die PSP-foon 4 uur kan doen met de accu als je aan het gamen bent.
Dat is toch helemaal belachelijk?
Jep, dat heb ik ook, daarom staat m'n telefoon nooit op auto-sync, want zit toch altijd achter een pcquote:Op maandag 14 februari 2011 11:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zit in de ICT, ik heb altjid stroom bij de hand dus dat is eigenlijk nooit een probleem, maar ik kijk ook nog even de kat uit de boom hoor
NFC is een techniek waarmee je bijvoorbeeld kunt betalen met je telefoon door deze vlakbij een apparaat te houden (bijvoorbeeld bij de kassa).quote:Op maandag 14 februari 2011 10:07 schreef De-Hamster het volgende:
Ja deze week is de Galaxy 2 al gepresenteerd, de Arc is volgens mij al iets eerder gepresenteerd. Wat houdt dat NFC in?
Dat dus. iPhone 5 krijgt het ook als het goed is.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:54 schreef Devolution het volgende:
[..]
NFC is een techniek waarmee je bijvoorbeeld kunt betalen met je telefoon door deze vlakbij een apparaat te houden (bijvoorbeeld bij de kassa).
Haha ja zo had ik laatst een kennis, ook met een Galaxy S, die op mijn Nexus de live wallpaper zag en uitkraamde "ik zou willen dat mijn telefoon dat ook kon.."quote:Op maandag 14 februari 2011 22:45 schreef Kandijfijn het volgende:
Je gelooft het niet, maar er bestaan mensen waarvoor Android te ingewikkeld is. Laatst iemand die dezelfde telefoon had als ik (Galaxy S). Vragen die bij haar opkwamen na zien van mijn telefoon.
-Hoe doe je die klokjes en je Facebook zo (gewoon widgets dus).
-Hoe heb je icoontjes verwijderd?
-Je kan apps instaleren? Net als een Iphone. Cool <3
Dit slaat echt allesquote:Op maandag 14 februari 2011 23:01 schreef Sold het volgende:
[..]
Haha ja zo had ik laatst een kennis, ook met een Galaxy S, die op mijn Nexus de live wallpaper zag en uitkraamde "ik zou willen dat mijn telefoon dat ook kon.."![]()
Dus dan vertel je dat je verschillende live wallpapers ook gewoon uit de Market kunt halen, dat je alleen maar op installeren hoeft te drukken, en..
"Market..Wat is dat?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |