En dan moet jij hem troostenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
tegen jou wil ik niet online spelen, als ik win ga je huilen
oh die heb ik niet....quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Momenteel niet vanwege router problemen, maar als ik online speel dan GT5 voornamelijk en Army of Two: 40th Day....
Hahahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik idd een muur in aubergine kleur verf dan zal er mettertijd ook zeker wel ergens een tipi komen te staan in mn huisje. Dat MOET gewoon
Ja dat Rival dat niet door heeft verbaasd mequote:
Ja gewoon 1 muur auberginequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Dan zou ik de de rest van de muren wel licht houden, anders wordt 't zo donker
Oh ja mn slaapkamer, hmm die wil ik ook donkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is een beetje zoals in mijn slaapkamer
Over 3 kwartier bellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de soos?![]()
[..]
moet jij niet studeren?
Zo'n digi fotolijstje ernaast met die uitzending er opquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahahaWaarom staat die tipi daar?
![]()
Dan laat ik ze het filmpje zienquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahahaWaarom staat die tipi daar?
![]()
Whahaha ja!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n digi fotolijstje ernaast met die uitzending er op
Ik heb even lunch pauze. Gun je me dat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de soos?![]()
[..]
moet jij niet studeren?
Hahahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n digi fotolijstje ernaast met die uitzending er op
Ook aan (mini)pubersquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan laat ik ze het filmpje zien
In dat geval, kom ik nooit bij jou over de vloerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan laat ik ze het filmpje zien
Wie maakt er paints voor Samzz zodat haar "onschuld" bewaard blijft?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, kom ik nooit bij jou over de vloerMijn arme onschuldige hersenen kunnen dat beeldmateriaal niet aan
Minstensquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
Ik heb even lunch pauze. Gun je me dat?
Ik wilde juist speciaal voor jou het trapgat volhangen met blue wafflesquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, kom ik nooit bij jou over de vloerMijn arme onschuldige hersenen kunnen dat beeldmateriaal niet aan
In het huis van mn ex zijn de muren wit, 1 muur is zwart. Op de witte muur zit een paars vlak daar hangen mn Eschersquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahahaLOL
[..]
Ook aan (mini)pubers![]()
Trouwens mijn zusje heeft ook een paarsmanieHaar huis is bijna alles paars
hoef je nooit bang te zijn dat ik zomaar langs komquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil alles rozeAlleen de studeerkamer niet.
Daar doe ik het voorquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoef je nooit bang te zijn dat ik zomaar langs kom
Dus je ex knikkert alles er uit op t moment dat jij weg gaat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde juist speciaal voor jou het trapgat volhangen met blue waffles
[..]
In het huis van mn ex zijn de muren wit, 1 muur is zwart. Op de witte muur zit een paars vlak daar hangen mn Eschers![]()
Paarse bank, paarse hocker, zwarte hocker, zwart dressoir en op het dressoir een heleboel paarse prullaria
Escher is cool. Welke heb je?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
In het huis van mn ex zijn de muren wit, 1 muur is zwart. Op de witte muur zit een paars vlak daar hangen mn Eschers![]()
Paarse bank, paarse hocker, zwarte hocker, zwart dressoir en op het dressoir een heleboel paarse prullaria
Denk het niet, die heeft ook geen liggende gelden om alles nieuw te kopenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus je ex knikkert alles er uit op t moment dat jij weg gaat?
Ik heb er 5, zijn gewoon ansichtkaarten in een lijstje hoor. Ik heb heus geen geld voor een echtequote:
Dat vind ik fijn. Ik ga zo weer verder, eerst m'n broodje kaas opetenquote:
Oh ja... die onschuld is natuurlijk onzin hequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik heb even een half uurtje pauzequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:18 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij moet je studeren, Samzz.
Ik heb een nieuw racket gekocht..
Escherquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind Escher gewoon geniaal![]()
Toch maar een keer kijken of ik een grote poster van hem kan vinden.
De beroemde mobius bandquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:31 schreef PeuRac het volgende:
Deze heef mn moeder ooit nagemaakt in klei (zonder de mieren). Zal van t weekend eens kijken waar die is en een foto maken.
[ afbeelding ]
Ik ben echt een groot fannet als mn vader trouwens.
Hahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zien mn eschers eruit
Naast mn muizenverzameling dus![]()
Mjah straks dus nieuw plekje voor zoeken.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
In de film THE FALL zit ook iets heel escheresque:
[ afbeelding ]
En in Labyrinth natuurlijk
Ik zit dan ook in Enschede, niet Chinaquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
In China hebben ze ook geen pauze.
Ja die is ook geniaalquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dol op escher en mijn vader ook
Mijn ouders hebben litho's van dali hangen die een beetje in hetzelfde absurde sfeertje zitten.
Joh, bij de ikea hebben ze ook best van die leuke orzen voor aan de muurquote:
Jij kan het beter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |