Tombo en dr mannenobsessiequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:07 schreef Muis006 het volgende:
Oh kwam de lapo eraan
Wat een saaie TT.
Ja doe eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck sneuneusje, voel je je buitengesloten of zo?
![]()
Ik wilde weten of ze nog iets over Sjon wilde horen van vanmorgen, maar ik kreeg de kans niet om het te vragen
Nee, ik wilde weer eens ouderwets hunten, maar das heul niet leuk in je eentjequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck sneuneusje, voel je je buitengesloten of zo?
![]()
Ik wilde weten of ze nog iets over Sjon wilde horen van vanmorgen, maar ik kreeg de kans niet om het te vragen
Sorry, als ik er aan het eind van deze bij ben, zal ik met je meehunten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik wilde weer eens ouderwets hunten, maar das heul niet leuk in je eentje
Geweldig hoe je dat vertelt ik zie het zo voor me gebeurenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Nou het aankleed en schreeuwdrama tijdens en voor de ochtendronde (de ochtendwandeling ging uiteraard gepaard met de normale ongemakjes als zesduizend keer de riemen in de knoop lopen en zelf in de knoop hangen met zn poten in de riem van Kees waarbij ook luid gegild moet worden en zodanig gesprongen moet worden dat Kees dan omflikkert, trekken aan de lijn en krijsen als ik corrigeer , denken dat er wel es katten in elke voortuin kunnen zitten en dan het schreeuwvolume nog maar wat opkrikken zodat de poezen zeker weten dat killersjon dr aan komt etc. etc. , maar dat is allemaal niet meer noemenswaardig na een jaar) volgde het busdrama.
Het was heel druk in de bus ,oh nee wacht, we moesten al rennen naar de bus omdat Sjon ons ietwat opgehouden had, en rennen naar de bus is een no go.
Dan moet ik sowieso Chico onder een arm grijpen want die bokt dan anders en dat schiet niet op. Maar Sjon, die altijd vol in de riem hangt, laat zich plat op zn buik vallen als ik ga rennen, want dat wil ie niet. Dus ik rende, Chico onder de arm, Sjon plat op zn buik door de modder achter me aan sleurend naar de bus. Volle bus, dus we stonden tussen de banken in dat smalle pad.
Chico mocht gelukkig bij iemand op schoot. Maar toen raakte Sjon m uit het oog.
Compleet neurotisch werd ie.
Tegen iedereen aanspringen ( met zn vieze modderlijf, zoooooooo fucking irritant en genant als ie dat doet) en nog maar wat gillen en zo. Uit de bus springend op zijn snufferd knallen. Gillend natuurlijk.
Midden op de drukke weg besluiten dat dat wel een hele kekke plek is voor nog een bonusdrol![]()
En dan in de straat bij kantoor nog ff 2 scooters aanvallen, gewoon, omdat het kan![]()
Zo kwamen we aan hier vanmorgen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Nou het aankleed en schreeuwdrama tijdens en voor de ochtendronde (de ochtendwandeling ging uiteraard gepaard met de normale ongemakjes als zesduizend keer de riemen in de knoop lopen en zelf in de knoop hangen met zn poten in de riem van Kees waarbij ook luid gegild moet worden en zodanig gesprongen moet worden dat Kees dan omflikkert, trekken aan de lijn en krijsen als ik corrigeer , denken dat er wel es katten in elke voortuin kunnen zitten en dan het schreeuwvolume nog maar wat opkrikken zodat de poezen zeker weten dat killersjon dr aan komt etc. etc. , maar dat is allemaal niet meer noemenswaardig na een jaar) volgde het busdrama.
Het was heel druk in de bus ,oh nee wacht, we moesten al rennen naar de bus omdat Sjon ons ietwat opgehouden had, en rennen naar de bus is een no go.
Dan moet ik sowieso Chico onder een arm grijpen want die bokt dan anders en dat schiet niet op. Maar Sjon, die altijd vol in de riem hangt, laat zich plat op zn buik vallen als ik ga rennen, want dat wil ie niet. Dus ik rende, Chico onder de arm, Sjon plat op zn buik door de modder achter me aan sleurend naar de bus. Volle bus, dus we stonden tussen de banken in dat smalle pad.
Tegen iedereen aanspringen ( met zn vieze modderlijf, zoooooooo fucking irritant en genant als ie dat doet) en nog maar wat gillen en zo. Uit de bus springend op zijn snufferd knallen. Gillend natuurlijk.
Midden op de drukke weg besluiten dat dat wel een hele kekke plek is voor nog een bonusdrol![]()
En dan in de straat bij kantoor nog ff 2 scooters aanvallen, gewoon, omdat het kan![]()
Wat zij zegtquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit is een boek, een film. Weet je wat..... verdien vet aan "the wee bastard".... maak een film van je leven met Sjon.
Holy mackerelquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Laat iemand toch maar vast een spannende filmposter maken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Tis elke dag hetzelfde drama met af en toe wat bonus twist en ik weet uit ervaring dat het je zo je strot uit hangt, kansloos project dus
Nou, we waren nog niet eens bij het drinkbakdrama hoor. Tussen aankomst op kantoor en het drinkbakdrama heb ik hem bijvoorbeeld minstens twee keer aan zn kuif uit Chico zn mand moeten grissen om te voorkomen dat ie in Chico zn ontbijtbord zou springen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Holy mackereldie had een enerverende ochtend.
Ik ga echt niet weer vragen wat hibernaten is hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga echt niet weer vragen wat hibernaten is hoorhttp://en.wikipedia.org/wiki/HibernationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |