Opiequote:
Wow, niet zo vijandig manquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik was hier gister de hele dag hoor micchas en toen heb ik jou ook nog voor bij zien komen
en lipjes ook.
Laat het lekker rusten, mijn hemels. Het is een forum hoor
We hebben niets meer, praat gewoon normaal hier. Dus houd er dan gewoon over op met proberen alles weer naar boven te halen.
Oh, sorry, dan heb ik je gisteren over het hoofd gezienquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik was hier gister de hele dag hoor micchas en toen heb ik jou ook nog voor bij zien komen
en lipjes ook.
Laat het lekker rusten, mijn hemels. Het is een forum hoor
We hebben niets meer, praat gewoon normaal hier. Dus houd er dan gewoon over op met proberen alles weer naar boven te halen.
Ben ik niet , je viel me aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Opie
[..]
Wow, niet zo vijandig man
haha ik heb jou gister ook niet gezienquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oh, sorry, dan heb ik je gisteren over het hoofd gezien
Hehe gelukkig iemand die er niet moeilijk over doet / het gewoon laat rustenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef tdrone het volgende:
ik vind je wel gezellig GSK(ken de voorgeschiedenis met lipjes niet en hoef ik ook niet te weten)
jah ineens ging de SC over nagellak en sjoppenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
haha ik heb jou gister ook niet gezien![]()
veel met merel en chocolate stick gesproken !
Okequote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
haha ik heb jou gister ook niet gezien![]()
veel met merel en chocolate stick gesproken !
Dat merk ik jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik val graag binnen op een ongepast moment.
ja en nu wilde ik vandaag mijn nagels overnieuw doen wat vergeet ik mee naar huis te nemen, de nagellakquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
jah ineens ging de SC over nagellak en sjoppen
Weet ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:58 schreef tdrone het volgende:
stageverslag schrijven is officieel saai!
En, wat brengt jou in deze SC? Onze enorme gezelligheid? Of heb je geen reet te doen?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ben ik niet , je viel me aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |