Hoax, ik ben onvruchtbaar van het roken en drinkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:28 schreef Schieganger het volgende:
x3ro is een baas. Maakt sletten zwanger and doesn't give a FUCK.
achteraf blijkt het gewoon een dure hoer te zijn ipv een sletquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:28 schreef Schieganger het volgende:
x3ro is een baas. Maakt sletten zwanger and doesn't give a FUCK.
Ik ga echt stuk met die topicsquote:Op zondag 30 januari 2011 11:01 schreef Hyman het volgende:
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #34 - HatErZ mAkeN miJ fam0us!
Wheheh, wat een tonnetje
Leuke avond gehad?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef TripleP het volgende:
ik kan niet meer op m'n benen staan.
die DJ's van gisteren hebben veel van me gevraagd
Drugs are bad m'kayquote:Op zondag 30 januari 2011 16:52 schreef TripleP het volgende:
Scratcha DVA draaide house en UK funk. Normaal echt niet m'n ding, maar het was zo perfect gisteren. En toen Hudson Mohawke begon werden alle hiphop/grime kasten opengetrokken. Geeeeezzzzzzzzzzz
Wie is coke?quote:DM van Coke.
30-01-2011 @ 14:21:12
fuck you met je legowelt
Zo'n nerd die ook in t coketopic ging blatenquote:
Je kan ook gewoon vragen of je mag dippenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:58 schreef TripleP het volgende:
Ik had geen drugs op en ben kankerloos gegaan (ik heb nog thumbs up van hem gekregen) op scratcha DVA. Heb wel 3x gevraagd of iemand MDMA in m'n drinken had gegooid.
Ik garpte maar, jij muts.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:19 schreef TripleP het volgende:
Nee niet dat ik MDMA wiiiilde, ik voelde me alsof ik mdma op had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |