3 of 4 ipads, een paar macbooks pro... och.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb alleen computermeuk over, niet echt nuttig.
Mijn zoon heeft dus ook nog een pc nodig ivm school straksquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb alleen computermeuk over, niet echt nuttig.
Ik heb nog 2 speaker sets liggen, waarvan 1 er een Rear speaker mistquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niks overMisschien wat boeken
Waarom denk je dat goede tussen " " stond?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en krijg je dus een antwoord waar je niets aan hebt of mensen die niet serieus zijn. En dan heb je ook nog de mensen die inderdaad denken het allemaal zo goed te weten.
Dus in de "goede" richting. Neh. Ik denk dat je steeds meer van die goede richting afwijkt dan
Maar dat ben ik
+1 herkenbaar, ik kom nu allemaal spullen tegen die ik al jaren geleden had willen verkopenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 speaker sets liggen, waarvan 1 er een Rear speaker mist
Verkoop luiheid
Geen bed voor je fuckbuddies dus?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik ga eerst voor de echt belangrijke dingen. Wasmachine, pannen, meubels. De rest komt tzt wel
Ja die ook natuurlijkquote:
Ik heb dus een wasmachine, meubels en keukendingen, koelkast e.d. Maar jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik ga eerst voor de echt belangrijke dingen. Wasmachine, pannen, meubels. De rest komt tzt wel
ZELFS Top Gear?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo lang duurt dat niet meer. Zelfs Top Gear ziet niet een snelle vervanging van de nu steeds problematischere olie problemen.
Maar ja?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb dus een wasmachine, meubels en keukendingen, koelkast e.d. Maar ja
Dat is geen probleem hoor, ik heb nog wel een PCtje of wat thuis staanquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft dus ook nog een pc nodig ivm school straks
Dat dus, het OV pak ik eigenlijk alleen als het zowel qua tijd als geld een flink alternatief is. Want er kleven veel te veel nadelen aan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZELFS Top Gear?
Zolang ik met het OV niet kan komen waar ik wil op de tijden dat ik wil gata mijn auto niet de deur uit. Beetje qua tijd dat ik naar huis moet rekening gaan houden met de NS. En dan moet je ook nog alleen naar steden gaan, of bepaalde toevallig tussenliggende plaatsjes waar een stopttreinstation is. En dan verder? De bus?![]()
Neuh.
Auto
Als ik naar Amsterdam of Utrecht o.i.d. ga dan ga ik altijd met het OV. Maar dan moet ik ook in de stad zijn meestal. Alles daarbuiten, bv naar ouders, wordt toch echt met de auto.
May stelde voor om de bevolking omlaag te brengen, Hammond vroeg zich daarna af of we daadwerkelijk alle 60M Fransen nodig haddenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZELFS Top Gear?
Zolang ik met het OV niet kan komen waar ik wil op de tijden dat ik wil gata mijn auto niet de deur uit. Beetje qua tijd dat ik naar huis moet rekening gaan houden met de NS. En dan moet je ook nog alleen naar steden gaan, of bepaalde toevallig tussenliggende plaatsjes waar een stopttreinstation is. En dan verder? De bus?![]()
Neuh.
Auto
Als ik naar Amsterdam of Utrecht o.i.d. ga dan ga ik altijd met het OV. Maar dan moet ik ook in de stad zijn meestal. Alles daarbuiten, bv naar ouders, wordt toch echt met de auto.
Oh, en ik snap de voordelen van een auto. Ik zeg alleen dat die voordelen alleen maar bestaan zolang er voldoende goedkope energie isquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZELFS Top Gear?
Neuh.
Auto
Ik zie Top Gear niet als wetenschappelijk programma. Dat bedoelde ik meer met mijn Top Gear replyquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
May stelde voor om de bevolking omlaag te brengen, Hammond vroeg zich daarna af of we daadwerkelijk alle 60M Fransen nodig hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |