abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:23:19 #151
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91884987
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb sowieso een beetje raar idee bij dat subforum. Fokkers helpen fokkers? Mensen die (veel/de hele dag) kunnen fokken, kunnen die tijd ook wel nuttiger gebruiken lijkt mij. Dus of ze echt hulp nodig hebben... mwah, weet niet.
Ach, er zal vast wat serieus gedoe tussen zitten, maar 90% is "kijk mij goed zijn voor de medemens". Een soort PVDA-ers zeg maar, goed doen om te laten zien hoe goed je doet :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_91885010
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
btw Rival, wanneer kan ik eens die kop koffie bij je komen halen?
komt goed, echt waar.. maar niet binnenkort :)
pi_91885047
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:23 schreef rival het volgende:

[..]

komt goed, echt waar.. maar niet binnenkort :)
Zoveel tijd heb ik niet meer :') verhuizen/emigreren enzo :)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:24:59 #154
141482 Q.
JurassiQ
pi_91885053
Oh ja, koffie, goed idee.
For great justice!
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:25:16 #155
50430 Yuki
Student Midwife
pi_91885060
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 10:02 schreef STING het volgende:

[..]

Ik hoorde het op het journaal.
Ik hoorde eerst Utrecht. Toen moest ik aan jou denken.
Vervolgens werd Lunetten genoemd, what UUUP :7
Mijn wijk, on national television! :o
*pinkt een traantje weg
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_91885063
quote:

[..]

Ik heb sowieso een beetje raar idee bij dat subforum. Fokkers helpen fokkers? Mensen die (veel/de hele dag) kunnen fokken, kunnen die tijd ook wel nuttiger gebruiken lijkt mij. Dus of ze echt hulp nodig hebben... mwah, weet niet.
Mja dat heb ik dus ook :@
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91885087
quote:
17s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Verdomme. En ik maar kijken of ik een witte station BMW zie bij de Mac/KFC, heb je alweer een andere -O-
daar rij ik nu nog in hoor. we hebben nu een soort van werknemer zegmaar... die heeft een auto gekregen met trekhaak van ons.. (die dus moet opdraven als we die nodig hebben)
als de station weg is gaan we waarschijnlijk met de rode rijden... tenzij er een andere bijkomt..
pi_91885096
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, er zal vast wat serieus gedoe tussen zitten, maar 90% is "kijk mij goed zijn voor de medemens". Een soort PVDA-ers zeg maar, goed doen om te laten zien hoe goed je doet :').
Haal er even jouw idee van een politieke partij bij :') Zonder die toevoeging was ik het met je eens, maar je verkloot je hele argument door er even een sneer tussendoor te gooien die nergens voor nodig is.
pi_91885131
quote:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je het een beetje soft gedoe vindt, maar op zich niet verkeerd als mensen ermee geholpen worden en de mensen die helpen, geven zichzelf daar ook weer een goed gevoel mee :7
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:27:54 #160
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91885154
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:26 schreef rival het volgende:

[..]

daar rij ik nu nog in hoor. we hebben nu een soort van werknemer zegmaar... die heeft een auto gekregen met trekhaak van ons.. (die dus moet opdraven als we die nodig hebben)
als de station weg is gaan we waarschijnlijk met de rode rijden... tenzij er een andere bijkomt..
Ach ik merk het wel :D
Het spot de bmw spelletje is ook best leuk om te spelen dus :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_91885157
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:25 schreef Yuki het volgende:

[..]

Mijn wijk, on national television! :o
*pinkt een traantje weg
De naam Lunetten komt iig bijna elke dag wel op national television. Bij de file informatie :7
pi_91885188
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:27 schreef STING het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je het een beetje soft gedoe vindt, maar op zich niet verkeerd als mensen ermee geholpen worden en de mensen die helpen, geven zichzelf daar ook weer een goed gevoel mee :7
Ik betwijfel of die mensen daadwerkelijk geholpen moeten worden. Tis een beetje als vissen naar Afrika sturen, daardoor leren ze niet vissen. En net als de gemiddelde Afrikaan genoeg tijd heeft om te vissen, heeft iemand die de hele dag op Fok zit genoeg tijd om te werken aan een (betere) baan.
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:29:20 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91885194
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Haal er even jouw idee van een politieke partij bij :') Zonder die toevoeging was ik het met je eens, maar je verkloot je hele argument door er even een sneer tussendoor te gooien die nergens voor nodig is.
En dat moet mij iets doen, dat jij het er niet mee eens bent? :').
Get woke, go broke!
pi_91885200
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Zoveel tijd heb ik niet meer :') verhuizen/emigreren enzo :)
beetje rustig aan doen daarmee dus :P
weet je al wat concreets?
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:30:08 #165
50430 Yuki
Student Midwife
pi_91885221
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 10:27 schreef STING het volgende:

[..]

De naam Lunetten komt iig bijna elke dag wel op national television. Bij de file informatie :7
Geheel terecht natuurlijk :7

:')

Files zijn stom -O-
pi_91885226
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat moet mij iets doen, dat jij het er niet mee eens bent? :').
Doet het waarschijnlijk niet, want als rechtgeaarde VVD geef je geen fuck om anderen (:P zie hoe dat compleet mijn argument verkut? ;))
pi_91885229
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:27 schreef STING het volgende:

[..]

Mensen helpen is nooit verkeerd! Zeker niet. Alleen heb ik altijd mijn bedenkingen of de mensen die geholpen worden wel goede bedoelingen hebben. Bij mensen in mijn omgeving zal ik dat toch minder snel hebben dan "vreemde". Als je iemand helpt die je al tijden kent via een forum hoef je dat toch niet in zo'n topic te plakken. :) En vreemde helpen... Mja... Ligt er aan op welke manier en hoe :) Het forumonderdeel blijf ik vreemd vinden ook al doen ze er vaak goede dingen mee. :)
pi_91885247
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef Yuki het volgende:
Files zijn stom -O-
Zorg voor minder auto's ^O^
pi_91885249
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik betwijfel of die mensen daadwerkelijk geholpen moeten worden. Tis een beetje als vissen naar Afrika sturen, daardoor leren ze niet vissen. En net als de gemiddelde Afrikaan genoeg tijd heeft om te vissen, heeft iemand die de hele dag op Fok zit genoeg tijd om te werken aan een (betere) baan.
Give a man a fish, you'll feed him for a day.
Teach a man how to fish, you'll feed him for a lifetime.

Ben ik het helemaal mee eens, maar de wereld is niet zo zwart-wit.
Sommige mensen hebben hulp nodig/een zetje nodig om uit de put te kunnen komen, om vervolgens zichzelf verder te kunnen helpen.
pi_91885252
quote:
17s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ach ik merk het wel :D
Het spot de bmw spelletje is ook best leuk om te spelen dus :D
als je nou het kenteken opschrijft van elke die je tegen komt (alleen de E30 dus, het type wat ik rij) dan kan ik daar weer iemand blij mee maken :+
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:31:04 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91885265
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Doet het waarschijnlijk niet, want als rechtgeaarde VVD geef je geen fuck om anderen (:P zie hoe dat compleet mijn argument verkut? ;))
Nee hoor, net als ik heb je hier gewoon gelijk :7.
Get woke, go broke!
pi_91885278
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef STING het volgende:

[..]

Give a man a fish, you'll feed him for a day.
Teach a man how to fish, you'll feed him for a lifetime.

Ben ik het helemaal mee eens, maar de wereld is niet zo zwart-wit.
Sommige mensen hebben hulp nodig/een zetje nodig om uit de put te kunnen komen, om vervolgens zichzelf verder te kunnen helpen.
Het beste zetje wat je ze kunt geven dan, lijkt mij een ban op FOK! :Y)
pi_91885291
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef Tally het volgende:

[..]

Mensen helpen is nooit verkeerd! Zeker niet. Alleen heb ik altijd mijn bedenkingen of de mensen die geholpen worden wel goede bedoelingen hebben. Bij mensen in mijn omgeving zal ik dat toch minder snel hebben dan "vreemde". Als je iemand helpt die je al tijden kent via een forum hoef je dat toch niet in zo'n topic te plakken. :) En vreemde helpen... Mja... Ligt er aan op welke manier en hoe :) Het forumonderdeel blijf ik vreemd vinden ook al doen ze er vaak goede dingen mee. :)
Natuurlijk heb je altijd wel mensen die er misbruik van maken, of mensen die altijd steunen op andere mensen. Helaas verpesten die het een beetje voor de mensen die het wel 'verdienen'.
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:32:18 #174
50430 Yuki
Student Midwife
pi_91885313
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zorg voor minder auto's ^O^
Ik heb er iig geen ^O^
pi_91885316
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:29 schreef rival het volgende:

[..]

beetje rustig aan doen daarmee dus :P
weet je al wat concreets?
Nog niet, maar ik ben ook pas sinds een paar dagen daar mee bezig. Tot nu toe was ik nog druk met het afronden van werkzaamheden en t vinden van iets tijdelijks waarmee ik de komende weken wat te doen heb.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_91885325
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:31 schreef STING het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je altijd wel mensen die er misbruik van maken, of mensen die altijd steunen op andere mensen. Helaas verpesten die het een beetje voor de mensen die het wel 'verdienen'.
Inderdaad. Maar die mensen die een zetje nodig hebben om in de juiste richting te komen kunnen beter gaan naar een instantie (en daar doel ik niet op een persoon aan!) of iemand in hun omgeving dan een forum :)
pi_91885328
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik heb er iig geen ^O^
Ik ook niet! Wij zijn goed bezig!
pi_91885333
quote:

[..]

Ik heb er iig geen ^O^
Uhuh. Where is the poop, Yuki? :7
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:33:56 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91885348
quote:

[..]

Ik heb er iig geen ^O^
Ik wel ^O^
Lang leve onafhankelijkheid *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:34:05 #180
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91885353
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef rival het volgende:

[..]

als je nou het kenteken opschrijft van elke die je tegen komt (alleen de E30 dus, het type wat ik rij) dan kan ik daar weer iemand blij mee maken :+
Jajaja
Ik ben meestal te druk met veilig door al die kutbochten daar te komen. Raak nooit stoeprandjes, behalve in Purm :')
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_91885362
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:33 schreef Tally het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar die mensen die een zetje nodig hebben om in de juiste richting te komen kunnen beter gaan naar een instantie (en daar doel ik niet op een persoon aan!) of iemand in hun omgeving dan een forum :)
Hangt een beetje van de ernst af lijkt me.
Niet bij elke keer dat je op je bek gaat en hier om raad vraagt, is het het waard om gelijk naar de psycholoog te stappen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:34:53 #182
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91885379
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het beste zetje wat je ze kunt geven dan, lijkt mij een ban op FOK! :Y)
Gaan we alle negers bannen? :o
Discriminaaaaazi!
L'Amour menaçant:
pi_91885388
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:34 schreef STING het volgende:

[..]

Hangt een beetje van de ernst af lijkt me.
Niet bij elke keer dat je op je bek gaat en hier om raad vraagt, is het het waard om gelijk naar de psycholoog te stappen.
Nee. Maar dan heb je dus de mensen in je omgeving :)
De mensen die weten hoe je zijn. Zoiets als vrienden :P
pi_91885405
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:32 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nog niet, maar ik ben ook pas sinds een paar dagen daar mee bezig. Tot nu toe was ik nog druk met het afronden van werkzaamheden en t vinden van iets tijdelijks waarmee ik de komende weken wat te doen heb.
oh dan hoef ik me ook niet te haasten :P
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:36:06 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91885407
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:33 schreef Tally het volgende:

[..]

Soms wil je objectief advies (dus niet je vrienden) en is de psycholoog een te serieuze stap. Dus dan kom je bij de mongols op Fok terecht. Die denken ook allemaal psychologie 1.0 te hebben gestudeerd dus dan zit je een beetje in de "goede" richting. ;)
L'Amour menaçant:
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:36:35 #186
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91885426
Ik was overigens niet van plan om mij persoonlijk aangevallen te voelen door de reacties hier over fhf.
Ben ik veel te vrolijk voor en met de aangeboden hulp ben ik ook veel te blij O+

Ik weet dat mijn huisje stap 1 is naar een betere toekomst. Mn depressie zal ook niet binnen 2 tellen opgelost zijn maar als ik hier weg ben gaat dat vast een stuk sneller. Kan ik me weer richten op het solliciteren, want mijn god wat wil ik graag werken. Ben er nu gewoon nog even niet toe in staat.
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_91885432
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:35 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee. Maar dan heb je dus de mensen in je omgeving :)
Hoeft niet persee. Sommige problemen kunnen mensen kennelijk niet kwijt bij hun familie en vrienden. En soms vinden mensen het prettig om advies te krijgen van mensen die de situatie niet zelf kennen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:37:03 #188
50430 Yuki
Student Midwife
pi_91885441
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 10:33 schreef STING het volgende:

[..]

Uhuh. Where is the poop, Yuki? :7
:6
Ik heb geen auto, omdat ik m niet kan betalen. Maar ik heb m nu ook niet nodig, dus zou ik m ook niet kopen als ik t geld wel had.
pi_91885450
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Jajaja
Ik ben meestal te druk met veilig door al die kutbochten daar te komen. Raak nooit stoeprandjes, behalve in Purm :')
ik rij iets vaker in purm dan jij gok ik. ik raak ze niet...
je weet wel wat ik nu ga zeggen he? ;)
pi_91885454
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Soms wil je objectief advies (dus niet je vrienden) en is de psycholoog een te serieuze stap. Dus dan kom je bij de mongols op Fok terecht. Die denken ook allemaal psychologie 1.0 te hebben gestudeerd dus dan zit je een beetje in de "goede" richting. ;)
Ja en krijg je dus een antwoord waar je niets aan hebt of mensen die niet serieus zijn. En dan heb je ook nog de mensen die inderdaad denken het allemaal zo goed te weten.
Dus in de "goede" richting. Neh. Ik denk dat je steeds meer van die goede richting afwijkt dan :)
Maar dat ben ik :P
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:37:51 #191
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91885464
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:37 schreef rival het volgende:

[..]

ik rij iets vaker in purm dan jij gok ik. ik raak ze niet...
je weet wel wat ik nu ga zeggen he? ;)
Go your gang!!
You can't get me down today *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_91885470
quote:
17s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was overigens niet van plan om mij persoonlijk aangevallen te voelen door de reacties hier over fhf.
Ben ik veel te vrolijk voor en met de aangeboden hulp ben ik ook veel te blij O+

Ik weet dat mijn huisje stap 1 is naar een betere toekomst. Mn depressie zal ook niet binnen 2 tellen opgelost zijn maar als ik hier weg ben gaat dat vast een stuk sneller. Kan ik me weer richten op het solliciteren, want mijn god wat wil ik graag werken. Ben er nu gewoon nog even niet toe in staat.
Was ook niet persoonlijk :* Ging om het forumonderdeel ;)

Maar er is nu iets concreets? Je krijgt een huisje?
pi_91885496
quote:
17s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zou je ook, we hebben het niet over jou :7
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:39:08 #194
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91885498
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:38 schreef Tally het volgende:

[..]

Was ook niet persoonlijk :* Ging om het forumonderdeel ;)

Maar er is nu iets concreets? Je krijgt een huisje?
*O*
Als het goed is 3 feb de sleutel al *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_91885515
quote:
17s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

*O*
Als het goed is 3 feb de sleutel al *O*
Super!
pi_91885543
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

:6
Ik heb geen auto, omdat ik m niet kan betalen. Maar ik heb m nu ook niet nodig, dus zou ik m ook niet kopen als ik t geld wel had.
Where is the poop, Yuki? }:|
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:41:28 #197
50430 Yuki
Student Midwife
pi_91885564
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 10:40 schreef STING het volgende:

[..]

Where is the poop, Yuki? }:|
What? }:|
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:41:37 #198
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91885567
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:39 schreef Tally het volgende:

[..]

Super!
Ja echt he *O*
Ben zo blij
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_91885579
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 10:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik wel ^O^
Lang leve onafhankelijkheid *O*
Zo lang duurt dat niet meer. Zelfs Top Gear ziet niet een snelle vervanging van de nu steeds problematischere olie problemen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:43:39 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91885622
Ik heb alleen computermeuk over, niet echt nuttig :P.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')