Je hebt toch een computer?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft dus ook nog een pc nodig ivm school straks
Ik ben al 32 dus al bijna dood.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, en ik snap de voordelen van een auto. Ik zeg alleen dat die voordelen alleen maar bestaan zolang er voldoende goedkope energie is
quote:
Tot en met eind mei in gebruik. Door 'mijn' huurder.quote:
Zijn ze ook niet, maar als zo'n beetje de grootste autofreaks ter wereld, met een bloedhekel aan allerlei green-shit-hippie gelul geloven in peak-oil... tsja... zegt wel wat dan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie Top Gear niet als wetenschappelijk programma. Dat bedoelde ik meer met mijn Top Gear reply
Maar zoveel Fransen hebben we internationaal idd niet nodig. Die houden toch alleen van eigen land dus die mogen het binnenslands zelf oplossen hoe ze 't doen als ze daar allemaal zo geweldig zijn
Ik pak de trein dus omdat ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, het OV pak ik eigenlijk alleen als het zowel qua tijd als geld een flink alternatief is. Want er kleven veel te veel nadelen aan.
Ik snap!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Tot en met eind mei in gebruik. Door 'mijn' huurder.
A en B gelden voor mij niet, ik ken in de grote steden redelijk wat plekjes om te parkeren. En ben er veel geweest toen ik chauffeurde. C geld voor mij alleen als de trein qua tijd ook een goed alternatief is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik pak de trein dus omdat ik
A Niet echt heel erg heel fijn zelfverzekerd stressloos rij in het centrum van drukke steden
B Geen zin heb om een uur te zoeken naar een parkeerplaats een beetje in de buurt
C Ook geen zin heb me scheel te betalen aan parkeergeld wat opgeteld al bijna mijn treinkaartje is
Heb dus ook zo'n 40% kortingskaart van de NS en die haal ik er ook echt wel uit ieder jaar.
A is je vrouwelijke kant.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:56 schreef Ang3l het volgende:
A Niet echt heel erg heel fijn zelfverzekerd stressloos rij in het centrum van drukke steden
B Geen zin heb om een uur te zoeken naar een parkeerplaats een beetje in de buurt
C Ook geen zin heb me scheel te betalen aan parkeergeld wat opgeteld al bijna mijn treinkaartje is
Als ik de auto van mijn ouders zou willen lenen zou ik ze uit het dorp moeten laten komen met de auto, moeten laten wachten bij mij, en dan ze weer met de auto terug laten gaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:55 schreef Ripley het volgende:
Ik hoef geen auto. Het zou wel handig zijn als mijn liefje er weer eentje had voor zijn werk en in het weekend. Maar het gaat zo ook prima. Als het echt nodig is kan ik altijd een auto van het werk meenemen of die van mijn ouders.
Ben ook geen fan van in de stad rijden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb dus ook zo'n 40% kortingskaart van de NS en die haal ik er ook echt wel uit ieder jaar.
Maar buiten dan... auto. Ik zie mezelf al met de boodschappen van de hele week op mijn fietsje stappen
Gewoon vaker boodschappen doen. Ik ga 3~4x in de week naar de supermarkt, lopend, met een rugzakje op de rug. En dat is ruim voldoende voor 1 persoon. Enige keer dat het wat lastiger is, is als ik een kratje bier koop.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar buiten dan... auto. Ik zie mezelf al met de boodschappen van de hele week op mijn fietsje stappen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
D Alcohol, met stappen is het niet fijn om te moeten rijden
Mensen die geen leuke avond kunnen hebben zonder alcoholquote:
Ik ga naar Amsterdam om naar de Paradiso of Melkweg te gaan. Succes. Zeker als je er niet woont en dus niet de "verborgen plekjes" kentquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:58 schreef rival het volgende:
B is onzin. ik heb altijd een plekkie in de buurt in Amsterdam. binnen hooguit 5 minuten rondjes rijden.
Daarom. Ben goedkoper uit met de trein dan.quote:C ja die prijzen zijn echt niet normaal
Die van mij hebben ook maar 1 auto hoor. Maar die gebruiken ze niet enorm veel. Er is een bushalte naast hun huis ongeveer, mijn moeder werkt als treindienstleider zowat op het CS en mijn vader fietst meestal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik de auto van mijn ouders zou willen lenen zou ik ze uit het dorp moeten laten komen met de auto, moeten laten wachten bij mij, en dan ze weer met de auto terug laten gaanDie hebben maar 1 auto.
Plus dat lost mijn boodschappenprobleem niet op
En het probleem met mijn werk ook niet (want ik heb een door-weer-en-wid- fietstrauma)
Daar heb ik dus geen zin in en geen tijd voor. Nu is de supermarkt op weg naar huis vanuit mijn werk. Hoppa. One stop shopping en klaar voor de week (soms 2x in de week). En ik kook niet altijd voor 1 persoon. Ik sjouw me een breuk man.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon vaker boodschappen doen. Ik ga 3~4x in de week naar de supermarkt, lopend, met een rugzakje op de rug. En dat is ruim voldoende voor 1 persoon. Enige keer dat het wat lastiger is, is als ik een kratje bier koop.
Mensen die perse met de auto willen (ook al ben je met 10 minuten op de fiets in de binnenstad) en dan geen druppel drank drinkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Mensen die geen leuke avond kunnen hebben zonder alcohol
Een opmerking uit de categorie, weet je hoeveel suikerklontjes er in dat blikje cola zittenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:59 schreef rival het volgende:
Mensen die geen leuke avond kunnen hebben zonder alcohol
Ik heb een crappy laptop die ieder moment de geest kan gevenquote:
Je hebt er geen zin in, dat is het hele probleem. Als je met meer dan 1 persoon eet, kun je naast de rugzak ook nog een tas meenemen, dus dat is geen excuus. Je bent gewoon lui, daar komt het op neerquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen zin in. En ik kook niet altijd voor 1 persoon.
Het feit dat je niet met de auto gaat wil zeggen dat je dan moet drinken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die perse met de auto willen (ook al ben je met 10 minuten op de fiets in de binnenstad) en dan geen druppel drank drinken
de grachten, de parkeergarages (meerdere) ... plek zat, en om de hoek.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga naar Amsterdam om naar de Paradiso of Melkweg te gaan. Succes. Zeker als je er niet woont en dus niet de "verborgen plekjes" kentGeen onzin voor mij dus.
HW die denkt dat ik snap wat daar staatquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is geen probleem hoor, ik heb nog wel een PCtje of wat thuis staan.
Pentium Dual Core 2,4Ghz, 2GB ram, kannie daar wat mee?.
Nee, niet perse. Kan prima zonder. Maar is een stukje frustratie om vrienden die er als zoutzakken bij staan als ze met de auto komen en veeeeeeeeeeeel gezelliger zijn als ze een biertje of twee op hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het feit dat je niet met de auto gaat wil zeggen dat je dan moet drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |