Nieuwe MH!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:42 schreef Pino112 het volgende:
Ik was even aan het bellen, maar die nieuwe van The Partysquad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kick-Ass 1 van de leukere films van 2010 vond ik. Gister Berlin Calling weer eens gezien.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
goedenavond, ik ben er ook weer na een lekkere film! Kick-Ass!
Via de mailquote:
helemaal mee eens, 1 van de meest vermakelijke films die ik vorig jaar in de bios heb gezien. Inception was beter, maar Kick-Ass was beter vermaakquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Kick-Ass 1 van de leukere films van 2010 vond ik. Gister Berlin Calling weer eens gezien.
Blijft een heerlijke film, de muziek doet het em.
lekkere lijstquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
http://presents.3fm.nl/page/00s11_playlist/00s11/yLppLqLffgBCCCMX
.quote:
en als je control f rock doet, 3 keer vindt ie hemquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekkere lijst
[..]
.
hoi kriebelkeeltje!
Lekkere lijst van Naatje idd! En hoiquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekkere lijst
[..]
.
hoi kriebelkeeltje!
Voor welk bedrijf bel je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lekkere lijst van Naatje idd! En hoiWerken bij een callcenter is zo niet handig nu, ben gewoon naar huis gebonjourd door m'n supervisors.. "Straks ben je je stem kwijt".
PM. Vanwaar de interesse? We zoeken altijd medewerkersquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor welk bedrijf bel je als ik vragen mag?
Omdat ik een hekel heb aan bedrijven die mensen bellen en spammen met allerlei producten/diensten enzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
PM. Vanwaar de interesse? We zoeken altijd medewerkers
wehehequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en als je control f rock doet, 3 keer vindt ie hem3rdrock dus
Echt goede shit man! Die gasten zijn wel OKquote:
Mwah, je hebt er echt extreem irritante bedrijven en werknemers tussen zitten. Van die werknemers die netjes vragen of je tijd hebt, je nee zegt en dan nog aankomen met "ja maar het duurt maar een paar minuutjes!". Bij mij is geen tijd geen tijd en geen interesse hetzelfde. En ach, ik verdien leuk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan bedrijven die mensen bellen en spammen met allerlei producten/diensten enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |