quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:15 schreef Pino112 het volgende:
Wie heeft er gewonnen net? Spoiler graag voor de anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee toch?
know'm sayin?
word? word.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef alors het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GoedeMIDDAG!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
goedemiddag lieverds. dat was een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange werkdag. voor mijn geval dan
type ik nou "geval"???? i kbedoelde gevoel!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
goedemiddag lieverds. dat was een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange werkdag. voor mijn geval dan
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn geval is ook heel lang, maar dat is ie altijd
tis eigenlijk nog een beetje vroeg voor dit soort grapjes.....quote:
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef Pino112 het volgende:
Hmm, erg verleidelijk dat OV-chipkaarthackprogramma
Interessantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |