Ja ik ben vernoemd naar mijn beppe, Alorskequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah Okee. En alors was ook typisch Fries he?.
Die naam heb ik hier nog nooit eerder gehoord.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ben vernoemd naar mijn beppe, Alorske
Ja, ik van Frans idd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:56 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik ken dat alleen van dat liedje.
Oh, je heet echt zo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ben vernoemd naar mijn beppe, Alorske
quote:
Ze moeten toch wel een beetje rekening houden met de mensen op kantoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Precies goed verwoord, een ballad onder de hakkuhplaten..
Helaas doen ze dat al te vaak.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze moeten toch wel een beetje rekening houden met de mensen op kantoor?
Ik wist CCR niet en die laatste, dat nummer heb ik wel maar staat op mijn pc met een verkeerde artiest, Bill Withers, maar ik wist dat die het niet was.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
The Script wist ik niet, en de laatste vraag ook niet. CCR had ik wel gegokt maar wist ik niet zeker en ik vrees dat ik in Giel zijn plaats ook Jason Nevins had geantwoord. Nee, dit had ik niet gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |