Ze is wel lief!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:04 schreef Paul-89 het volgende:
http://sites.bnn.nl/page/coenensandershow/video
Sowieso, kledingquote:
De grap is dat de moffen vorig jaar heeft gewonnen en daarvoor Noorwegenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:34 schreef Pino112 het volgende:
Songfestival
Kom op, Oost-Europeesche crap.
Nederland gaat dit jaar winnen. 3J'squote:Op woensdag 26 januari 2011 18:48 schreef borisz het volgende:
[..]
De grap is dat de moffen vorig jaar heeft gewonnen en daarvoor Noorwegen.
Ik vind 3Js best geschikt voor het Songfestival, volgens mij is de tijd van 'doe maar zo gek mogelijk' al een tijdje voorbij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nederland gaat dit jaar winnen. 3J's![]()
![]()
Die was wel schattig jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind 3Js best geschikt voor het Songfestival, volgens mij is de tijd van 'doe maar zo gek mogelijk' al een tijdje voorbij.
Tom Dice - Me And My Guitar
Ja dat ben ik al lang weer vergeten of heb ik verdrongen... denk ik....help me eens...quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die was wel schattig ja![]()
![]()
Maar ik vind die Noor van twee jaar geleden ook wel tof
Bij dezen, QFTquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind 3Js best geschikt voor het Songfestival, volgens mij is de tijd van 'doe maar zo gek mogelijk' al een tijdje voorbij.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat ben ik al lang weer vergeten of heb ik verdrongen... denk ik....help me eens...
Da's het eerste nummer dat ik ooit met iTunes heb gedownload.quote:
Die naam komt wel wel bekend voor, maar dat nummer en die gast.. totaal nietquote:
Ik ga ff snijden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef alors het volgende:
Within TemptationIk ga wel weer Spangas kijken.
Dat Duitse chickie van vorig jaar was ook niet verkeerd neequote:Op woensdag 26 januari 2011 18:58 schreef borisz het volgende:
Ja songfestival was zowaar nog eens leuk vorig jaar itt met een paar jaar geleden.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik soms ook weleens. Moet kunnen.
Wat wordt de nieuwe Megahit?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Ondertussen springt Veenstra door de studio op de Megahit.
Blijkbaar vind 'ie het ondanks z'n afwezigheid tijdens de vergadering een goede keuze.
huh? jij? waar dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Ah, zometeen even een mening geven over Eurosonic Noorderslag 2011. Die zal wel positief zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |