Werk ze!quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:13 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik had om 8u op mn werk willen zijn....mislukt! nuja, dan nu maar weglopen en vanavond een half uurtje langer door. ook niet erg
fijne dag iedereen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:29 schreef Pino112 het volgende:
Giel schijt hem weer met die slangen, netzoals in Eindhoven
Goedemorgenquote:
Aaahhh zondequote:Op woensdag 26 januari 2011 12:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Was niet fit. Ging eraf tegen Ferrer met 65 62 en 63.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar Nadal![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:31 schreef borisz het volgende:
Direct maar even wat recht zetten hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:08 schreef gerbenp het volgende:
Een Roel topic.
youtube met hun ad-button
Ik ben trots op je!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:43 schreef Pino112 het volgende:
Zo, tentamen economie ging wel redelijk..
We zijn nieuwsgierigquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef ConscienceNL het volgende:
Net even mijn Zeroes lijstje samengesteld. Staat een hoop goede muziek in.
Ah Okee. En alors was ook typisch Fries he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
zonder c, als het echt op z'n Fries is
Ik ken dat alleen van dat liedjequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah Okee. En alors was ook typisch Fries he?.
Ja ik ben vernoemd naar mijn beppe, Alorskequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah Okee. En alors was ook typisch Fries he?.
Die naam heb ik hier nog nooit eerder gehoord.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ben vernoemd naar mijn beppe, Alorske
Ja, ik van Frans idd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:56 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik ken dat alleen van dat liedje.
Oh, je heet echt zo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ben vernoemd naar mijn beppe, Alorske
quote:
Ze moeten toch wel een beetje rekening houden met de mensen op kantoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Precies goed verwoord, een ballad onder de hakkuhplaten..
Helaas doen ze dat al te vaak.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze moeten toch wel een beetje rekening houden met de mensen op kantoor?
Ik wist CCR niet en die laatste, dat nummer heb ik wel maar staat op mijn pc met een verkeerde artiest, Bill Withers, maar ik wist dat die het niet was.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
The Script wist ik niet, en de laatste vraag ook niet. CCR had ik wel gegokt maar wist ik niet zeker en ik vrees dat ik in Giel zijn plaats ook Jason Nevins had geantwoord. Nee, dit had ik niet gewonnen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:15 schreef Pino112 het volgende:
Wie heeft er gewonnen net? Spoiler graag voor de anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee toch?
know'm sayin?
word? word.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef alors het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GoedeMIDDAG!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
goedemiddag lieverds. dat was een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange werkdag. voor mijn geval dan
type ik nou "geval"???? i kbedoelde gevoel!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
goedemiddag lieverds. dat was een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange werkdag. voor mijn geval dan
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn geval is ook heel lang, maar dat is ie altijd
tis eigenlijk nog een beetje vroeg voor dit soort grapjes.....quote:
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef Pino112 het volgende:
Hmm, erg verleidelijk dat OV-chipkaarthackprogramma
Interessantquote:
Ze is wel lief!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:04 schreef Paul-89 het volgende:
http://sites.bnn.nl/page/coenensandershow/video
Sowieso, kledingquote:
De grap is dat de moffen vorig jaar heeft gewonnen en daarvoor Noorwegenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:34 schreef Pino112 het volgende:
Songfestival
Kom op, Oost-Europeesche crap.
Nederland gaat dit jaar winnen. 3J'squote:Op woensdag 26 januari 2011 18:48 schreef borisz het volgende:
[..]
De grap is dat de moffen vorig jaar heeft gewonnen en daarvoor Noorwegen.
Ik vind 3Js best geschikt voor het Songfestival, volgens mij is de tijd van 'doe maar zo gek mogelijk' al een tijdje voorbij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nederland gaat dit jaar winnen. 3J's![]()
![]()
Die was wel schattig jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind 3Js best geschikt voor het Songfestival, volgens mij is de tijd van 'doe maar zo gek mogelijk' al een tijdje voorbij.
Tom Dice - Me And My Guitar
Ja dat ben ik al lang weer vergeten of heb ik verdrongen... denk ik....help me eens...quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die was wel schattig ja![]()
![]()
Maar ik vind die Noor van twee jaar geleden ook wel tof
Bij dezen, QFTquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind 3Js best geschikt voor het Songfestival, volgens mij is de tijd van 'doe maar zo gek mogelijk' al een tijdje voorbij.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat ben ik al lang weer vergeten of heb ik verdrongen... denk ik....help me eens...
Da's het eerste nummer dat ik ooit met iTunes heb gedownload.quote:
Die naam komt wel wel bekend voor, maar dat nummer en die gast.. totaal nietquote:
Ik ga ff snijden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:07 schreef alors het volgende:
Within TemptationIk ga wel weer Spangas kijken.
Dat Duitse chickie van vorig jaar was ook niet verkeerd neequote:Op woensdag 26 januari 2011 18:58 schreef borisz het volgende:
Ja songfestival was zowaar nog eens leuk vorig jaar itt met een paar jaar geleden.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik soms ook weleens. Moet kunnen.
Wat wordt de nieuwe Megahit?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Ondertussen springt Veenstra door de studio op de Megahit.
Blijkbaar vind 'ie het ondanks z'n afwezigheid tijdens de vergadering een goede keuze.
huh? jij? waar dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Ah, zometeen even een mening geven over Eurosonic Noorderslag 2011. Die zal wel positief zijn.
Nieuwe MH!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:42 schreef Pino112 het volgende:
Ik was even aan het bellen, maar die nieuwe van The Partysquad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kick-Ass 1 van de leukere films van 2010 vond ik. Gister Berlin Calling weer eens gezien.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
goedenavond, ik ben er ook weer na een lekkere film! Kick-Ass!
Via de mailquote:
helemaal mee eens, 1 van de meest vermakelijke films die ik vorig jaar in de bios heb gezien. Inception was beter, maar Kick-Ass was beter vermaakquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Kick-Ass 1 van de leukere films van 2010 vond ik. Gister Berlin Calling weer eens gezien.
Blijft een heerlijke film, de muziek doet het em.
lekkere lijstquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
http://presents.3fm.nl/page/00s11_playlist/00s11/yLppLqLffgBCCCMX
.quote:
en als je control f rock doet, 3 keer vindt ie hemquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekkere lijst
[..]
.
hoi kriebelkeeltje!
Lekkere lijst van Naatje idd! En hoiquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekkere lijst
[..]
.
hoi kriebelkeeltje!
Voor welk bedrijf bel je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lekkere lijst van Naatje idd! En hoiWerken bij een callcenter is zo niet handig nu, ben gewoon naar huis gebonjourd door m'n supervisors.. "Straks ben je je stem kwijt".
PM. Vanwaar de interesse? We zoeken altijd medewerkersquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor welk bedrijf bel je als ik vragen mag?
Omdat ik een hekel heb aan bedrijven die mensen bellen en spammen met allerlei producten/diensten enzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
PM. Vanwaar de interesse? We zoeken altijd medewerkers
wehehequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en als je control f rock doet, 3 keer vindt ie hem3rdrock dus
Echt goede shit man! Die gasten zijn wel OKquote:
Mwah, je hebt er echt extreem irritante bedrijven en werknemers tussen zitten. Van die werknemers die netjes vragen of je tijd hebt, je nee zegt en dan nog aankomen met "ja maar het duurt maar een paar minuutjes!". Bij mij is geen tijd geen tijd en geen interesse hetzelfde. En ach, ik verdien leuk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan bedrijven die mensen bellen en spammen met allerlei producten/diensten enzo.
Die is al geweest.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
Even hoor, maar die meet, is dat tijdens de kamasutrabeurs?
neehoor, dat was een ideetje van Minthy en ondergetekende. maar die beurs is pas geweest en de volgende is in september...quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
Even hoor, maar die meet, is dat tijdens de kamasutrabeurs?
Als in, de kamasutrabeurs is al geweest?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe moet ik dit dan voor me zien?
ehm een tiental nerds op een beurs met naakte kerels en wijven!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe moet ik dit dan voor me zien?
nuja, de locatie in de OP staat nog op kamasutrabeursquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als in, de kamasutrabeurs is al geweest?
Geen Domien -fan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:27 schreef densmee het volgende:
opzouten domien, Michien is gelukkig terug dus je kunt weer gewoon naar huis
Wtf, dat zie ik nu pasquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nuja, de locatie in de OP staat nog op kamasutrabeurs
Met ons?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
opzich ben ik wel geïnteresseerd, maar dan wil ik wel al mijn eerste zgn meetontmaagding achter de rug hebben enzo...
kamasutrabeurs en ontmaagding......ik zie een opening!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
opzich ben ik wel geïnteresseerd, maar dan wil ik wel al mijn eerste zgn meetontmaagding achter de rug hebben enzo...
meetontmaagding is met ander persoon, die (niet meer) op fok zit...quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met ons?![]()
Ik stel overigens voor om locatie te wijzigen naar Utrecht. Dan ga ik maandag aanstaande eens m'n gedachten laten gaan over hoe een geschikte datum te prikken
Doen Naatje, ik wil jou een keer zienquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
Je hebt me wel al eens gezien, bij foto dan welquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doen Naatje, ik wil jou een keer zien![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nuja, de locatie in de OP staat nog op kamasutrabeurs
Misschien maakt dat hem wel nieuwsgierig?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt me wel al eens gezien, bij foto dan wel
Ja die fotoquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt me wel al eens gezien, bij foto dan wel
ah, CindieY en Minthy zijn er al geweest zie ik?quote:
krach is goedquote:
Dan heb ik medelijden met cindie... Die vindt zichzelf dan lelijk...quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, CindieY en Minthy zijn er al geweest zie ik?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:31 schreef CindieY het volgende:
[..]Dat is 't enige wat ik er over te zeggen heb.
een ex-collega heeft er ooit eens op gedanst....een mannelijke ex-collega dus. incl rokje en laarzen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
Let's get loud, slechte herinneringen aaniets met school en dansen
dat laatste dan weer niet, gelukkigquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een ex-collega heeft er ooit eens op gedanst....een mannelijke ex-collega dus. incl rokje en laarzen...
Nee, niet mee eens. Stelt live nog weing voor. Kan nog komen natuurlijk (zie Go Back To The Zoo) en qua andere liedjes is het ook niet hoogstaand. Ben nog niet echt omquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
krach is goedimho, naast shaking godspeed is dit één van de bands die het dit jaar gaan maken op de festivals... Waarin ik shaking godspeed wel op het niveau van De Staat durf te zetten...
Ik spreek je wel eind 2011quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. Stelt live nog weing voor. Kan nog komen natuurlijk (zie Go Back To The Zoo) en qua andere liedjes is het ook niet hoogstaand. Ben nog niet echt om.
Want, waarom via een andere weg? Je stopt met fokken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet via Fok! maar dan even via een andere weg. Deal !
Bij 100k posts wel jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Want, waarom via een andere weg? Je stopt met fokken?
Wat Pino zegtquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Want, waarom via een andere weg? Je stopt met fokken?
have fun!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef CindieY het volgende:
En ik ben er weer vandoor, ik ga even een optreden van Oh My Noah zien!
QFT. Super mooi.quote:
Mooi iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat noem ik nog eens vallen als een baksteen
dat is nou SR....quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
hij probeert heel grappig te zijn met dingen die hij geleerd heeft op de radiodj school en wat het dan net niet is, er is niks spontaans aanquote:
Helder. Die kritiek heb ik hier vaker gelezen. Laat ik het zo zeggen dat het goed is om Veenstra weer te horenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef densmee het volgende:
[..]
hij probeert heel grappig te zijn met dingen die hij geleerd heeft op de radiodj school en wat het dan net niet is, er is niks spontaans aan
en ook met dingen die gerard doet (alleen dan een jaar geleden)
OP lezen is zo moeilijk hehquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:49 schreef justmattie het volgende:
waar haal je dat vandaag, Naatje?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
Als je van muziek houdt, dan luister je naar...
[ afbeelding ]
• Bekijk de website of de fansite voor meer informatie.
• Uitzending terugluisteren (Windows Media)?
• Hoe heette dat ene nummer ook alweer? Bekijk de muziekstatistieken.
• Is FOK! traag, down of anderszins de weg kwijt? Of wil je gewoon chatten met je mede-3FM-verslaafden? Chat dan mee in de enige echte FOK!3FM Chat!
[*] Statistieken van deze topicreeks.
• Overzicht van de voorgaande topics in deze reeks. (of ga naar http://forum.3fmfan.nl/ om altijd direct naar het laatste topic te gaan).
• Chat, fok, kijk en cam met 3FM tijdens de Vrijdag Freaknacht of andere Programma's.
Video livestream
• Webcam 1000kbps
Audio livestreams
• WMA 160kbps
• MP3 192kbps
• AAC+ 64kbps
Themakanalen (WMA 256kbps)
• 3FM Live
• 3FM Alternative
• 3FM Serious Talent (WMA 160kbps)
• 3FM Mega Top 50
[ afbeelding ]
3FM-ers op FOK! zijn:
DJ's
› Michiel Veenstra (MichielV)
› Domien Verschuuren (DomienVerschuuren)
› Giel Beelen (Giel.Beelen)
› Gerard Ekdom (Ekdom)
› Sander Guis (Guis)
› Timur Perlin (Timur)
› Roosmarijn Reijmer (antiroos)
› Annemieke Schollaardt (annemic)
Producers
› Tjitse Leemhuis (Tjitse, producer Ekstra Weekend)
Overige 3FM-medewerkers
› Michiel de Romijn (afzuigkapfilter, knoppendraaier en schuiventrekker 3FM/NOB)
› Rachid Finge (Rachidfinge, nieuwslezer NOS radionieuws en NOS headlines)
Opmerkingen:
• Tijdens een Pet Shop Boys plaat gaat het Pet Shop Boys alarm af: PSB-alarm of bewegend PSB-alarm
• Tijdens een Queen plaat gaat het Hansalarm af: Hansalarm
[ afbeelding ]
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
Die Naatje is weer goed bezig vanavond.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:49 schreef justmattie het volgende:
waar haal je dat vandaag, Naatje?
eerst mensen laten kiezen op welke dag van de week ze het liefst willen (maandag t/m zondag) en dan misschien een paar datums prikken waar wij uit kunnen kiezen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met ons?![]()
Ik stel overigens voor om locatie te wijzigen naar Utrecht. Dan ga ik maandag aanstaande eens m'n gedachten laten gaan over hoe een geschikte datum te prikken
kijk en als dat binnen zijn eigen blok blijft dan vind ik dat okee, dan luister ik wel naar iets anders of 2 uurtjes rust.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helder. Die kritiek heb ik hier vaker gelezen. Laat ik het zo zeggen dat het goed is om Veenstra weer te horen
OP's lees ik nooitquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OP lezen is zo moeilijk heh
[..]
je kunt merken dat sinds de nieuwe layout er is er veel meer wordt gepost.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond ook weer? Is er een leuke chick in de studio?! Meestal komt hij dan ook binnenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef densmee het volgende:
[..]
kijk en als dat binnen zijn eigen blok blijft dan vind ik dat okee, dan luister ik wel naar iets anders of 2 uurtjes rust.
Maar als hij dan bij ekstra weekend binnenkomt terwijl Gerard en Michiel er zijn dan begin ik al weer te kotsen, en nu ook weer bij Michiel binnen komen![]()
De "haat" word steeds grondiger, je gaat er echt op zitten letten als hij weer op de radio is
Ik heb de link inmiddels gevonden. Meestal staan in de OP's al die topics die toch niemand terug leest e.d.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je info wilt hebben, zou je dat toch moeten doenHet nieuwe googlen
ik weet het, ik weet het. Ik laat het hier maar bij veranderen zal het toch nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond ook weer? Is er een leuke chick in de studio?! Meestal komt hij dan ook binnen.
Ben er ook "bang" voor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:56 schreef densmee het volgende:
[..]
ik weet het, ik weet het. Ik laat het hier maar bij veranderen zal het toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |