Dat nog niet.. Die irri man war ik zoveel van hou wil gaan LOPEN va het station (bussen rijben nietmeer en is goedkoper)quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En de trein rijdt nu de wissel op richting Roosendaal.
taxi nemen, boeie die paar centenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat nog niet.. Die irri man war ik zoveel van hou wil gaan LOPEN va het station (bussen rijben nietmeer en is goedkoper)
NEEEEEE..Zeg, aub, bespaar me een hartaanval...quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En de trein rijdt nu de wissel op richting Roosendaal.
Zei ik ook: treintaxi (ja die bestaan nog in Breda) of gewone taxi.. IK betaal... HIJ wil nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
taxi nemen, boeie die paar centen
Kan jouw papa zichzelf niet meer redden dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEEEEEE..Zeg, aub, bespaar me een hartaanval...
Mijn papa begint wat warrig te worden kennelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Kan jouw papa zichzelf niet meer redden dan?
n Breda wordt ie er heus wel uit geschopt hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn papa begint wat warrig te worden kennelijk![]()
Mijn papa kan zichzelf nog redden, maar die is iets jonger dan de jouwe. En hij heeft een auto dus hij hoeft niet met de trein.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn papa begint wat warrig te worden kennelijk![]()
Als de conducteur zijn eindronde door de trein maakt wel ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
n Breda wordt ie er heus wel uit geschopt hoor
Nee hoor, ik ben jaren geleden al slapende heen en weer gegaan... Niemand die me op het eindpunt wakker maaktequote:Op woensdag 26 januari 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
n Breda wordt ie er heus wel uit geschopt hoor
Nee maar toen ging de trein ook weer terugquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben jaren geleden al slapende heen en weer gegaan... Niemand die me op het eindpunt wakker maakte![]()
Wanna bet???quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar toen ging de trein ook weer terugDit is echt het eind van de dag. Als ze hem de hele nacht opsluiten in een koude en donkere trein dan gaan er echt andere dingen gebeuren, dus dat zal zo maar niet gebeuren
Het zal niet de eerste zijn die op een rangeerterrein wakker wordt in een donkere trein.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar toen ging de trein ook weer terugDit is echt het eind van de dag. Als ze hem de hele nacht opsluiten in een koude en donkere trein dan gaan er echt andere dingen gebeuren, dus dat zal zo maar niet gebeuren
Slaap lekker Liebchenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik moet nu echt slapenWelterusten lieve mensen
Dat gebeurt weleens ja. Meeste mensen redden zich daar zelf uit trouwens. Sommigen sturen het zelfs daar op aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste zijn die op een rangeerterrein wakker wordt in een donkere trein.
Gewoon zorgen dat je een HS-sleutel hebt. Stroomafnemers tegen de draad en de treinverwarming aan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gebeurt weleens ja. Meeste mensen redden zich daar zelf uit trouwens. Sommigen sturen het zelfs daar op aanMaar dat zijn wel de uitzonderingen. Ik geloof niet dat ze papaWhisk zomaar hulpbehoevend achterlaten in een koud en donker treinstel. En anders klaag je ze gewoon aan wegens grove nalatigheid.
Als je onbevoegd met zo'n sleutel gesnaaid wordt ben je goed nat hequote:Op woensdag 26 januari 2011 01:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je een HS-sleutel hebt. Stroomafnemers tegen de draad en de treinverwarming aan.
En de machinist de volgende morgen maar proberen om de stroomafnemers omhoog te krijgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je onbevoegd met zo'n sleutel gesnaaid wordt ben je goed nat he![]()
Kan je beter gewoon een vierkantssleutel halen en de accu's leegtrekken met de verwarming. Als je weet hoe het moet kan je dan ook 4 uur warmte hebben voordat ze leeg zijn
Das niet zo moeilijk indd. En zo'n sleutel heb ik nog wel liggen hierquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je onbevoegd met zo'n sleutel gesnaaid wordt ben je goed nat he![]()
Kan je beter gewoon een vierkantssleutel halen en de accu's leegtrekken met de verwarming. Als je weet hoe het moet kan je dan ook 4 uur warmte hebben voordat ze leeg zijn
Hij is idd in Breda inmiddelsquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels loopt die trein zowat breda binnen. Ik kan wel gaan slapen denk ik?
Wandelen is gezond.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is idd in Breda inmiddelsDank Fles!!
![]()
Maar die eigenwijze XXXXXX wil zonodig lopen... Ben nog wel ff wakker dus...
Thanks Fles![]()
![]()
![]()
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
waarom die enorme verschillen steeds?
Fijn dattie in Breda isquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Thanks Fles![]()
![]()
![]()
Mooi. Welterusten voor straks danquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Thanks Fles![]()
![]()
![]()
trusten flesquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels loopt die trein zowat breda binnen. Ik kan wel gaan slapen denk ik?
slaap ze MPGquote:
zou wel tijd wordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Nu ga ik ECht slapen,'morgen kwart over 7 op![]()
![]()
![]()
PRECIES!! Heb aangeboden het te betalen... NEE hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn dattie in Breda is.
En balen datie niet ff een taxi neemt.. Koppige ouwelui
...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ga ook maar slapen, hier gebeurt niet zoveel meer.
Welterusten
en eenvoor Whiskey
trusten flitserquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ga ook maar slapen, hier gebeurt niet zoveel meer.
Welterusten
en eenvoor Whiskey
toen al, en nu nog steedsquote:
lekker, dankje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |