quote:Het blijkt dat er in onze huidige maatschappij vraag is naar een topic als dit...
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
Aldus
Nou denk niet dat wij naar groningen zouden gaan voor een meet. Hele land door vind ik een beetje tequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef Patch het volgende:
Als de meet in Groningen is, maar Lon3 en LMN zijn er bij, dan kom ik toch
Opdagen bedoel ik dan.
Bij mij zit het geldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:15 schreef Patch het volgende:
Ik ook zuiderling.
1 van de slimste 7 regionen ter wereld !
Volgens mij is hij gewoon AFKquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:17 schreef Patch het volgende:
Die Samuel.... dat wordt weer een superdeluxe vraag
Tijdbestek?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nee, ik ben druk aan het plaatjes zoeken en knippen en plakken
Veel zuidelijker dan wij kan je niet zitten of je moet uit de buurt van Maastricht komenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:15 schreef Patch het volgende:
Ik ook zuiderling.
1 van de slimste 7 regionen ter wereld !
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:23 schreef Patch het volgende:
neeje neeje geen maastricht, wij hebben asfalt.
Ik versta de Limburgers echt voor geen meterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:29 schreef Lon3 het volgende:
Ik kom niet uit Maastrichtgelukkig... vind vooral het uitrekken van de woorden zoooooo irritant. De stad zelf is wel best mooi. Maar ook niet heel speciaal. Dan vind ik Roermond mooier...
Jij bent toch dé ultieme regelneef? Ik weet zeker dat jij de rest zo ver kan krijgenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Patch het volgende:
Dit was de vorige poging overigens:
FMT-Meet 2010 - Ergens in mei in Helmond?
hehehequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent toch dé ultieme regelneef? Ik weet zeker dat jij de rest zo ver kan krijgen
Ik help wel meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:37 schreef Patch het volgende:
[..]
hehehe
Aangezien ik de grootste zeur ben, weet ik zeker dat me dat niet gaat lukken.
Maar ik wil graag meedenken over de eventuele invulling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |